Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin työkkkärin INFO-tilaisuudessa, oli se farssia!!!!!!!!!

Andymccouys
03.12.2019 |

Oli pakko mennä INFOI-tilaisuuteen taas kerran eli infottiin sitä miten töitä voi hakea ja millaisia työpajoja on ja tukijärjestelmiä muka. huvittavinta oli se, että toinen ohjaajista äänestä päätellen oli kyllä krapulassa. ja niin oli muutama työnhakijakin, selkeästi portukkaa jotka eivät oikeaa työtä tule koskaan saamaan.

muttta pakko oli istua se puoli tuntia, ja samat tiedot saan suoraan mol.fi sivulta. ilmeisesti oikeasti ei haluta ketään töihin tuon työkkärin kautta, nää on vain näitä muistutuksia että testataan onko "työnhakija" edes Suomessa paikalla. luento alkoi ja takana oleva krapulainen mies avaa pastillirasian ja kommentoi etttä "vittu"

looseripajoihin voi kuulemma hakea tai sitten kursseille ja voi saada palkkatukeakin. kaikkee voi kuulemma hakea. mutta tuskin kannattaa työkkärin sivujen kautta!!!

no oli siellä yksi kivannäköinen nuori nainen "hakemassa töitä ja se Tikkurilan vastaanoton nuori neitokin ihan näppärän näköinen pimutsu"

ja sitten näitä työkkärin tarjoamia kursseja, lol, meinataanko ihminen tappaa
turhautumiseen näillä?

Itsetuntemus työnhaussa -työpaja
ma 09.12.2019
klo 9:30
Helsinki
Näytä »

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työllistä itse itsesi, perusta firma, pistä nimeksi Kambutsean katulapset apu ry, ja kerää rahat siihen joulupadoilla ja lähde liikkeelle

Vierailija
2/4 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä alkoholisoituneet työttömät pitäs lähettää asumaan Thaimaahan, annettas vain 500 e kuussa käteen ja jotain pakollista työtä paikallisten köyhien auttamiseksi. näin Suomen valtio osallistuisi kehitysapuun ja sossun ei tartteisi maksaa työttömille asuntotukia Suomessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin siellä kans! koetin iskee sulle silmää.

Vierailija
4/4 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa keskustella itsekseen. Opettelisi edes isot alkukirjaimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi