Sanna Marin (sd) haaveilee neljän päivän työviikosta tai kuuden tunnin työpäivästä.
Kommentit (35)
Minulla on 3 tunnin työpäivä kerran kuussa joten nuo ehdotukset ovat aika maltillisia.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä haaveilla, ja voidaanhan se toteuttaa.
Ei tosin täydellä palkalla.
Ja 6 tunnin päivästä jäävät lounas- ja kahvitauot pois.
Sopii ihan hyvin noilla ehdoilla. Jää aikaa elääkin kun lyhyempi työpäivä. Veroprosentti pienenee samalla kun palkka vähän laskee niin ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä. Työtä josta maksetaan palkkaa on tulevaisuudessa yhä vähemmän tarjolla.
Juu, työttömyyshän on nyt noin 85%. Se johtuu siitä, että maatalouden koneellistuminen on vienyt valtaosan maatalouden työpaikoista viimeisten sadan vuoden aikana. Pelkästään työttömiä karjakoita on Suomessa kymmeniä tuhansia!
Kerrankin voitaisiin olla edelläkävijöitä Suomessa, jos tuo toteutettaisiin. Miettikää mikä vaikutus työhyvinvointiin.
Lakimies Skinnari pääministeriksi.
Ei pidä antaa pikkusormea näille piruille, ne vie koko palkan
Yhtä hyvä kuin vappusatanen, maksatetaan keskituloisilla tai ylipäätään palkansaajilla
Kuulostaa hyvältä ehdotukselta. Tuo 24h olisi juuri sellainen määrä jonka jaksaisin tehdä.
Nykyinen 40h on vain liikaa, ja olen ollut vuosia työttömänä. En vain jaksa liian suurta oravanpyörää.
Vierailija kirjoitti:
Minä haaveilen sannasta. Siis ihan seksuaalisesti.
Sama. Haaveilen sannan seksistisesti hyväksikäyttämisestä. Aikas nussittavan näköinen MILF
Tästä varmaan seuraa seuraava "luottamispulakriisi", kun eihän tuo käy porvareille
Sanna Marin on löyhkäävä komukka.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin voitaisiin olla edelläkävijöitä Suomessa, jos tuo toteutettaisiin. Miettikää mikä vaikutus työhyvinvointiin.
Eikö tuo ole Ruotsin malli? 6h töitä 8h palkka.
Siihen vielä vappusataset päälle niin vot sano Rinne ku slaagin sai.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä ehdotukselta. Tuo 24h olisi juuri sellainen määrä jonka jaksaisin tehdä.
Nykyinen 40h on vain liikaa, ja olen ollut vuosia työttömänä. En vain jaksa liian suurta oravanpyörää.
kannatetaan.
Minäkin kuulun samalla tavalla tulevaisuuden ihmisiin kuin sinä. En jaksa puurtaa 40 tuntia + matkat päälle viikossa...elämä menee hukkaan.
Marinilla on pieni lapsi. Ei sovi pääministeriys nyt.
Eikä muutenkaan noin nuorelle.