Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun ei huomaa eroa kunnossa, vaikka vuosia on tullut lisää?

Vierailija
03.12.2019 |

Olen siis vähintään yhtä hyvässä kunnossa tai oikeastaan paremmassa 45 vuotiaana, kuin mitä olin 25 vuotiaana.

Ikäni näkyy kasvoista, mutta ei muualta. Ikä tuntuu kehossa vain niin, että kun tunnen kroppani entistä paremmin, osaan käytää sitä paremmin. Lapset on saatu ja hyvässä vaiheessa.

nainen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässäkin nyt on ongelmana?

Vierailija
2/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on mielestäni muiden korvien välissä, ei minun.  Siis tämä ikähän on mahtavaa aikaa, mutta ymmärtääkö ihmiset sitä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole 45-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin 25-vuotiaana, ellei ole ollut silloin sairas. On fakta, että erilaiset rappeutumisen prosessit lähtevät etenemään jo noin 20-vuotiaana. Tokikaan ihminen ei niitä aina huomaa, koska ne ovat vähittäisiä eivätkä vaikuta merkittävästi arkiseen suorituskykyyn.

Vierailija
4/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paremmat lihakset nyt kuin 25 v. Kehonhallinta on parempi. Liikun ja syön hyvin. Olenko kehittynyt hitaasti?

ap

Vierailija
5/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tehdä mitään? Itse olen 50+ ja juoksen Cooperin muutaman kerran vuodesta

Lisäksi pari maratonia. Niiden ajoista voin ihan päätellä, missä kunnossa olen.

Vierailija
6/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko tehdä mitään? Itse olen 50+ ja juoksen Cooperin muutaman kerran vuodesta

Niin just, mitä sitten pitäisi tehdä, muuta kuin kehuskella tällä miten hyvä on ja miten rakastaa itseään.

Onnea jos olet pysynyt kunnossa, mutta ei me niin kauheen kiinnostuneita olla vaikka kommentoidaankin.

Vierailija
7/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just, mitä sitten pitäisi tehdä, muuta kuin kehuskella tällä miten hyvä on ja miten rakastaa itseään.

Onnea jos olet pysynyt kunnossa, mutta ei me niin kauheen kiinnostuneita olla vaikka kommentoidaankin.

Missä kohdassa olen sanonut olevani hyvä ja hyvässä kunnossa? Ja mitä olen kehunut? Totesin vain, että mittaamalla se kunto selviää.

Vierailija
8/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
9/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitään huomaa käytännössä. Käsittääkseni jos on perusterve, niin ei sitä vielä normaalielämässä huomaa sitä rappeutumista, mutta jos harrastaisi varsinaista urheilua, ja olisi harrastanut jo parikymppisenä, niin huippu suorituskyky ei olisi enää nuoruuden tasoinen. Itse en ole koskaan harrastanut minkäänlaista liikuntaa tai urheilua ja näin arkielämässä 45-v:n sohvaperunan kroppa tuntuu ihan yhtä hyvin toimivalta ja elinvoimaiselta kuin 25-v sohvaperunankin.

Vierailija
10/10 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Esimerkiksi tanssijoiden eläkeikä on 45 koska sen ikäisenä kunto ei enää riitä, vaikka siitä on pidetty huolta. Eiköhän tanssijat pidettäisi töissä pidempään, jos heillä kroppa kestäisi. Mutta kun ei kestä.

On harhaista kuvitella, että on keski-iässä parikymppisen kuosissa. Ketteryys, räjähtävä nopeus, palautumiskyky jne. ovat nuorella aivan toista luokkaa.

Mutta uskokaa unelmiinne, jos siitä tulee kiva olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi