Eikö toiset ihmiset ällötä teitä?
Mua jotenkin inhottaa yleisesti ottaen ihmisten likaisuus. Eritteet - räät, peppureiän bakteerit ja niin edelleen. Siistiltäkin näyttävät ihmiset joutuu joka päivä puhdistumaan monta kertaa, että kaikki inhimilliset liat pysyy kurissa!
Kommentit (10)
Minua ällöttävät muut ihmiset mutta ihan vaan sen takia että ovat muita ihmisiä. Toivon että asteroidi lopettaa koko ihmiskunnan.
Ei ällötä. Olis aika vaikeaa olla päiväkodissa töissä, jos ällöttäis.
Ei mitenkään. En ole mikään pikkurilli hienohelma.
No jos ajattelee että koko Maa ja kaikki sen elävät olennot ovat täynnä bakteereja ja eritteitä/limaa, niin eipä oikeastaan ällötä. Kuuluu asiaan.
Jos se, että "Siistiltäkin näyttävät ihmiset joutuu joka päivä puhdistumaan monta kertaa, että kaikki inhimilliset liat pysyy kurissa!" niin kovin ällöttää, miten paljon sitten ällöttää ne, jotka eivät puhdistautumista tee?
Musta on hirmu mielenkiintoista kun tiede alkaa selvittää miten me itseasiassa eletään symbioosissa vaikkapa nyt suolistossa kihisevän monikiloisen bakteerimassan kanssa, ja miten se vaikuttaa sairauksien lisäksi ilmeisesti jopa luonteeseen, painoon jne. Suurin osa bakteereista on ihan asiallisia kavereita!
Ihmisessä kuvottavin piirre on mielestäni ahneus ja minäminäminä- asenne ylipäätään.
Ällöttää mennä vessaan jos joku ollut just kakalla.
Minua ällöttää ällöttävät mammapalsta-avaukset.
Bakteerit ja ruumiineritteet ei ällötä, mutta esim ilkeys, negatiivisuus, kateus, ylpeys ym ikävät luonteenpiirteet ällöttää. Eli joo ällöttää, mutta ei tuosta syystä.