Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Holiday Inn-hotellin hauska asiakaslehti...

Vierailija
26.07.2008 |

Ulkomaalaisille asiakkaille suunnattu kalliin näköinen, paksulle kiiltävälle paperille painettu lehti, joka tarkoituksena kertoa Suomesta muutakin kuin perinteiset höpinät tuhansista järvistä ja Joulupukista.... ihan hieno idea mutta lehden nimi oli mulle ainakin vähän shokki: lehden kannessa isolla lyhenne WTF (ja alla minikirjoituksella Welcome To Finland). Kyllä mulle tuosta akronyymistä tuli ihan muu lause mieleen ja niin varmaan tulee aika suurelle osalle asiakaskunnastakin...Ehkä nimi on ihan tarkoituksellisen provosoiva ja nuorekas mutta kun asiakaskunta on kuitenkin pääosin perusperhettä ja keski-ikäistä/eläkeikäistä turistiporukkaa, ei ehkä oikein vitsi mene perille, pikemminkin närkästyttää. Ja kun lehdessä ei oikein muutenkaan ollut kieliasua viimeisilleen tarkastettu, esim. jäänyt lauseita "Finns feel under a lot of pressure" (ei ainakaan mun kielikorvaan oikein taivu oikein) tai "visual ability to read" (tarkoittamaan kuvallisen informaation lukutaitoa), jää vähän epäilys siitäkin, ettei ole harkittu lehden nimeäkään ihan loppuun saakka....

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan