Yksinhuoltajat! Onko mielestänne vaikeaa löytää HYVÄ mies perheellisenä?
Minkä ikäisiä olette? Kerro, mistä olet uuden miehesi löytänyt ja miten hän on suhtautunut perheeseesi?
Kommentit (8)
Minusta tuntuu, että nyt oli helpompi löytää HYVÄ mies. Osasin olla vaativampi. Tiesin, että pärjään yksinkin, joten en väkisin kaivannut ketään.
Äitiys kasvatti minua ihmisenä miellyttävämpään suuntaan, joten kanssani on luultavasti helpompi elää.
varakkuudesta viis. Oletteko törmänneet usein tilanteeseen, jossa aivan täydellisen ihana tapaus ei halua suhdetta lastenne vuoksi? Itse pelkäisin edes yrittää, kun ajattelisin ettei mies kuitenkaan halua toisen lapsia riesakseen ja pakithan siinä tulisi.. :(
Todella harvalle ne lapset oikeasti on probleema. Ja jos ne on se este, niin miehen häpeä ja häviö.
jotain poikasia ne pelottaa.
Ei peli ole menetetty, pitää vaan yrittää.
Noushan se kalpakin liigaan monen divarivuoden jälkeen.
Meillä tosin lähtökohta ei ollut mikään romanttismielinen (emme siis tavanneet deitti. netin tms. kautta), joten oli jo alusta asti tiedossa että minulla on lapsi.
Aina kannattaa yrittää. Jos mies ei sinua lapsen kanssa hyväksy, niin ei hän silloin mikään " täydellinen" olekaan.
minä olen 26v. Tässä viimeisen puolen vuoden sisään mua on yrittäneet miehet ikäväliltä 16-60v, kellekään lapset ei ongelma. Ole oma aito itsesi ja kerro aina totuus perhesuhteistasi. Älä valehtele olevasi lapseton tms. Lyöt kortit heti pöytään ja odotat vastapuolen reaktiota.
Tosin en vielä kauaa ole yksin ollutkaan. Mutta tuntuu että ei lapsi loppujen lopuksi ole ongelma jos mies muuten on kiinnostunut :)
niin HYVÄn miehen löytäminen ei ole se ongelma. Se ongelma on löytää se oma rakas. Mulle ei riitä, että mies on varakas, hyvännäköinen ja perhekeskeinen. Tarvitaan niin paljon enemmän. Ja tietenkin sellaisia kannattaa edes harkita, joille jo olemassaoleva perhe on ok, siis mies pitää lapsista ja kykenee ajatella elämistä heidän kanssaan.