Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksoin yhden laskun vahingossa kahteen kertaan. Ottavatko firmasta yhteyttä vai

Vierailija
02.12.2019 |

pitääkö mun ottaa yhtettä sinnepäin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku meni Klarnan kautta (nettiostos), ajattelisi että on niin iso firma, että seuraavat ja ottavat sieltäpäin yhteyttä? 

ap

Vierailija
2/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin ottamaan itse yhteyttä. Eivät varmasti ota itse yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse yhteyttä.

Vierailija
4/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat itse yhteyttä tietysti. En tiedä voiko Klarna siinä välissä tehdä jotain.

Vierailija
5/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

ap

Vierailija
6/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmuudella Klarna palauttaa sen automaattisesti, mutta kannattaa vähintään seurata että tulee ilmoitus liiasta maksusta. Mulle on palautettu kun olen epähuomiossa maksanut joskus liikaa.

Vierailija
7/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen kertaan maksettu lasku on hyvitetty mulle seuraavassa laskussa - muuten en olisi erehdystä edes huomannut. 

Mutta ehkä ei kannata jäädä odottamaan käykö näin vaan olla itse aktiivinen.

Vierailija
8/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna ei ota yhteyttä eikä palauta automaattisesti. Lähetä vaikka meilillä pankkitilisi numero ja selitys asiasta niin rahat tulevat parissa päivässä.

Vierailija
9/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa liikasuoritukset käytetään pikkujouluissa yhteiseen hyvään.

Vierailija
10/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ovat kyllä Klarnasta palauttaneet maksun, vaikka en ole itse huomannut. SInne on pitänyt ilmoittaa sitten tilinumero minne maksavat. Mutta kannattaa kyllä itse ottaa yhteyttä, niin nopeutat huomattavasti tapahtumaa.

Vierailija
11/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ovat kyllä Klarnasta palauttaneet maksun, vaikka en ole itse huomannut. SInne on pitänyt ilmoittaa sitten tilinumero minne maksavat. Mutta kannattaa kyllä itse ottaa yhteyttä, niin nopeutat huomattavasti tapahtumaa.

Mulle eivät tehneet mitään rahojen palauttamiseksi ennen kuin otin yhteyttä. Odotin muutaman viikon eikä edes seuraavasta tilauksesta ollut vähennetty kyseistä palautusta. Luultavasti heillä ei ole sellaista prosessia että edes huomaisivat asiaa vaan luottavat siihen että asiakas kyllä kyselee rahojensa perään.

Vierailija
12/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on useimmiten tullut kirje, jossa kysytään tilinumeroa palautuksen takia.

Kahteen otteeseen maksetun sähkölaskun korvasivat seuraavassa laskussa.

Joskus unohdin käydä jo maksetun Ikean paketin postista, muistin kysellä perään vasta puol vuotta jälkikäteen ja korvasivat sen.

Kysele itse jos kiire on.

Vierailija
13/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on toiminut tosi hyvin. Meillä myös on välillä maksettu ylimääräisestä ja rahat kyllä palautuu.

Myös esim sähkölaitos on palauttanut, kun on itse ottanut yhteyttä. Muussa tapauksessa kuulemma hyvitetään seuraavista laskuista.

Vakuutusyhtiö on palauttanut automaattisesti.

Joo, meillä tätä pääsee käymään aika usein :D

Vierailija
14/17 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle eivät tehneet mitään rahojen palauttamiseksi ennen kuin otin yhteyttä. Odotin muutaman viikon eikä edes seuraavasta tilauksesta ollut vähennetty kyseistä palautusta. Luultavasti heillä ei ole sellaista prosessia että edes huomaisivat asiaa vaan luottavat siihen että asiakas kyllä kyselee rahojensa perään.

Sen prosessin nimi on joko myyntireskontra tai kirjanpito, jälkimmäinen on kyllä kaikilla yrityksillä...

Vierailija
15/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme juttu toi Klarrna oikein on? Tilasin nettikaupasta tavaraa maanantaina. ( nyt on keskiviikko) Tänään sähköpostiin Klarna oli lähettänyt laskun. Tilaukseni ei ole todellakaan vielä saapunut.

Yritin netin kautta selvittää asiaa. Mainostavat chattia 24/7, ilahduin tästä, mutta ennenaikaisesti, sillä päästäkseni käyttämään sitä joutuisin antamaan henkilötunnukseni.Ei, en todellakaan tee sitä.

En löydä miten muuten pääsen tähän maineeltaan erittäin kyseenalaiseen firmaan yhteyteen. Muilla ongelmia Klarnan kanssa?

Vierailija
16/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla isoilla laskuttajilla on nykyään sellaiset järjestelmät, että palauttavat tai sitten hyvittävät seuraavassa laskussa automaattisesti. Mutta onhan se varmaan ihan hyvä varmistaa.

Vierailija
17/17 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnalle voi soittaa. Oliko laskussasi 14 päivää maksuaikaa? Eli maksat vasta kun paketti on tullut. Mikäli paketti ei tulee siinä ajassa niin soitat klarnalle ja siirtävät eräpäivää. Nou problem.