Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus aliarvioi populistipersut ja tulee vielä EU eron koittaessa katumaan

Vierailija
02.12.2019 |

Petteri Orpo ja Sanni Grahn-Laasonen tulevat yhdessä Timo Haapalan kanssa vielä itkemään katkerasti. Aivan kuten konservatiivit itkivät Brexit-äänestyksen jälkeen. Tyhmyydestä sakotetaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus luulee että Persut ovat järkevä oikeistopuolue Kokoomus-myönteisellä talouspolitiikalla ja vähän äärimmäisillä ma.a.hanmuutto-mielipiteillä. Näin ei ole, Persut toimii vain tunteella ja vihalla ja se johtaa täyteen epärationalismiin. Ero EUsta tulee, tulee nationalistinen sisäänpäinkääntyminen ja äärikonservativismi kaikilla herkuilla.

Vierailija
2/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä juuri ketään tai mitään mitä persut ei uhkaisi muistamisella. Antaa niinku tosi hyvän kuvan siitä minkälaisesta porukasta persuissa on kyse. Sitten vaalien jälkeen voikin itkeä miks kukaan ei halua leikkiä meidän kanssa hallitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä persut on koulutetuiden ja fiksujen puolue, tiedän jopa miljoonabisneksiä tekeviä yrittäjiä jotka alkaneet punnita tukisivatko ,mielummin persuja, kun kokoomus on lähteny vihreiden vouhottajien matkaan. muutama yrittäjä lähtenyt ,jopa itse persujen kuntaehdokkaaksi ja voittanut .moni akateeminen on kans persumyönteinen.

mun mielestä kokoomus, ei enää edusta yrittäjiä. eivät koskaan ole pienyrittäjää edustaneet, globaaleja jättejä varmaan ovat nykyäänkin edustaneet. vanhat puolueet ovat jääneet puhumaan vanhoja juttuja luulen et hjallis ym tyyliset vetää lisää porukkaa.

sdp on kans melko vanhojen ihmisten puolue, ainakin maakunnissa edustajat kuollee pois 60-70 ikäjakauma ainakin meidän kunnas. helsingis voi  olla nuoria naisia. mut vakuuttaako yrittäjiä ituhippi on toinen asia.

Vierailija
4/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus luulee että Persut ovat järkevä oikeistopuolue Kokoomus-myönteisellä talouspolitiikalla ja vähän äärimmäisillä ma.a.hanmuutto-mielipiteillä. Näin ei ole, Persut toimii vain tunteella ja vihalla ja se johtaa täyteen epärationalismiin. Ero EUsta tulee, tulee nationalistinen sisäänpäinkääntyminen ja äärikonservativismi kaikilla herkuilla.

> "järkevä"

> "Kokoomus-myönteisellä talouspolitiikalla"

Valitse toinen.

Vierailija
5/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdintaa kirjoitti:

mun mielestä persut on koulutetuiden ja fiksujen puolue, tiedän jopa miljoonabisneksiä tekeviä yrittäjiä jotka alkaneet punnita tukisivatko ,mielummin persuja, kun kokoomus on lähteny vihreiden vouhottajien matkaan. muutama yrittäjä lähtenyt ,jopa itse persujen kuntaehdokkaaksi ja voittanut .moni akateeminen on kans persumyönteinen.

mun mielestä kokoomus, ei enää edusta yrittäjiä. eivät koskaan ole pienyrittäjää edustaneet, globaaleja jättejä varmaan ovat nykyäänkin edustaneet. vanhat puolueet ovat jääneet puhumaan vanhoja juttuja luulen et hjallis ym tyyliset vetää lisää porukkaa.

sdp on kans melko vanhojen ihmisten puolue, ainakin maakunnissa edustajat kuollee pois 60-70 ikäjakauma ainakin meidän kunnas. helsingis voi  olla nuoria naisia. mut vakuuttaako yrittäjiä ituhippi on toinen asia.

"mun mielestä persut on koulutetuiden ja fiksujen puolue" - tämä väite kosahti omaan itseensä.

Vierailija
6/6 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuhullu saapui taas jauhamaan silkkaa sitä itseään. On itsestäänselvää, että Kokoomus lyöttäytyy persujen kanssa hallitukseen. Mitä siitä seuraa on sitten suuri kysymysmerkki. Toivottavasti siitä saadaan sentään se kansan haluama hallitus, joka aikoo säilyttää suomen suomalaisena ja suomalaisille, eikä jaa suomea suomeen saapuville kehitysmaalaisille huijareille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan