Ilkeä joululahja anopille - ideoita kaivataan!
Haluan kostaa anopille, koska koko ajan moittii meitä!
Kommentit (124)
Wc-harja ja joku desinfiointi aine wc:n pesuun.
Keittokirja , sanot ystävällisesti hymyillen, nyt saat vähän makua ja tyyliä ruokiisi.
Jotain hyvää likööriä, viskiä tai konjakkia, iso pullo ja sitten juotte itsenne känniin ja puhutte asiat halki poikki pinoon.
Osta sille joululahjaksi venäläinen perseen-päristin.
Tulee hulluksi sen kanssa 😋😫🤪 kun ei mahdu perseeseen eikä pärise 🦧!
Jos valittaa lapsettomuudesta, niin lahjaidea on selvä.
Joku vauvanukke, joka itkee ja kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se anoppi on oikeasti tehnyt? Nyt kuulostaa vain siltä, että sinä olet itse ilkeä.
Arvostelee ja huomauttaa kaikesta, ruuasta, sisustuksesta, harrastuksista aina henkilökohtaisuuksiin asti. Useita kertoja vuodessa jotain "joko olette lasta alkaneet yrittämään" soopaa.
No mistä hän pitää, vie semmoinen, kun hän alkaa kehua, sano olet itse tehnyt. Nähty kun pokeri pettää hienoltakin ihmiseltä, niin ettei puhumaan pysty.
Miksi pitää olkeillä. Helpommalla pääsee itekin kun ei huomioi ollenkaann.
Elämässä on aika monia lainalaisuuksia. Esimerkiksi: "Kosta paha hyvällä."
Peili ja vielä sellainen joka suurentaa ja pakettikorttiin jokin naseva huomautus siitä, että kannattaisi katsoa sinne peiliin.
Tilaa netistä todella kallis leninki mutta muutama numero liian pienenä anopille. Jätä hintalappu näkyviin mutta älä kerro mistä tilasit ettei pysty vaihtamaan.;)
Mä sain entiseltä anopilta joskus lahjaksi "mitä odottaa kun odotat" kirjan, kun oli kärttänyt lapsia ja oltiin ilmoitettu että ei haluta.
Ostin seuraavana jouluna anopille käytöksen kultaisen kirjan.
Mistä te löydätte näitä sekopäisiä anoppeja, vai onko mulla vaan käynyt aivan jumalaton munkki kun mun anoppi on aivan ihana ihminen? Siis niin ihana, et tapaan häntä usein ilman miestäkin, käydään kahvilla ja shoppailemassa, menen enemmän kuin mielelläni jouluksi anoppilaan ja anoppi on yksi hätäyhteystiedoistani.
Ilmeisesti on oikeasti käynyt tuuri.
Sinä itse olet nyt ilkeä! Lopeta moinem Lapsellinen touhu!
Jos välttämättä haluat ostaa mikä ei ole Hyvä hänelle osta Toisenlainen lahja vaikka vuohi, 10€: n lahjoitakin on .
Joku muu saa silloin iloa siitä ja sinä myös , kun ostat Ulkomaan avun toisenlaisen lahjan.
Tee oikein kaunis paketti joka sisältää ryppyvoiteen, Tena Ladyja, henkilövaa`an, mittanauhan ja kaloritaulukon.
Kirja kuinka sietää tyhmää miniää.
Mitä tahansa hyvää jouluherkkua tai -juomaa, johon tuikkaat kohtuuannoksen risiiniöljyä.