Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä joululahja anopille - ideoita kaivataan!

Vierailija
02.12.2019 |

Haluan kostaa anopille, koska koko ajan moittii meitä!

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se anoppi on oikeasti tehnyt? Nyt kuulostaa vain siltä, että sinä olet itse ilkeä.

Arvostelee ja huomauttaa kaikesta, ruuasta, sisustuksesta, harrastuksista aina henkilökohtaisuuksiin asti. Useita kertoja vuodessa jotain "joko olette lasta alkaneet yrittämään" soopaa.

Käytetty kondomi.

Vierailija
62/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja on, kun eroat hänen pojastaan. Siitä mä tykkäisin! Mullakin on paska miniä.

Sehän se on se ongelma, että te ääliöanopit ette anna lastenne aikuistua ja elää omaa elämäänsä.

Poika rakastaa vaimoaan, mutta se ei teille sovi.

Monet juhlapyhät on haaskattu kuluttamalla kallista aikaa teidän luonanne. Se tehdään vain puolison mieliksi ja kohteliaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläistä suklaata

Vierailija
64/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset

Vierailija
65/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläistä suklaata

.....vuodelta 98.

Vierailija
66/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjapaketti josta avattaessa pongahtaa jousella varustettu nyrkki.

Vierailija
67/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostin anopille aikoinaan sellaisen kultahileisen ikkunakoristeen, mistä varisee sitä hilettä. Tämä siksi, että olen normaalisiisteyttä ylläpitävä, mutta anoppi, joka itse pesee lattiansa väljällä vedellä ja kuuraa jalkalistat hammasharjalla, valehteli toistuvasti ympäri kyliä miten sottaisissa oloissa me elämme ja miniä ei koskaan tee mitään. Totuus kyllä vaan oli, että poikansa oli laiska ja kaikki, ihan kaikki jäi minulle. Anoppi kävi meillä tonkimassa pyykkikorin ja ilmeisesti minun alushousuni eivät häntä miellyttäneet, sillä sain lahjaksi sellaiset vanhanajan vyötäröön saakka ulottuvat housuliivit. 

Vierailija
68/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskipyyhkeitä. "Pyyhkeitä" kirjaimellisesti. Sekä dieettikirja yms.

Vierailija
69/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat

Vierailija
70/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

possunpaisti.

Pakastat ja sulatat sen ensin pariin kertaan.

Pullollinen alkon huonointa viiniä.

Vierailija
71/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

possunpaisti.

Pakastat ja sulatat sen ensin pariin kertaan.

Ehkä ei kuitenkaan kannata kenellekään potentiaalisesti vaarallista ruokamyrkytystä antaa ihan läpällä.

Vierailija
72/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on miehenä munaton vässykkä?

Vierailija
73/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun anoppi vihaa sinua. Oikeastiko luulet että mikään antamasi lahjankuvatus anoppiasi liikuttaa? Koko suku kyllä nauraa seuraavan vuoden sinulle ja miehesi häpeää sinua. Mutta, anna mennä!

Vierailija
74/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minullakin on paska miniä ja se laittoi viime vuonna just tuommoisen loukkauslahjan. Se saa nyt tänä jouluna sen lahjan takaisin, teippasin samat paperit rumasti uudelleen."

Ihan mielenkiinnosta, mitä sait?

Vierailija
75/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, kun saisit sanottua, miten pahasti käytös on loukannut sinua. Vaikkei se vaikuttaisi mihinkään, rohkeutesi veisi sinua uuteen suuntaan tässä ihmissuhteessa.

Vierailija
76/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri valokuvakehys, jossa teistä miehesi kanssa onnellinen hempeä kuva😊

Vierailija
77/124 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anopillasi on tatuointi niin hommaa samanlainen tatska ja näytä se jouluaattona anopillesi kertoen sen olevan nyt perhetatuointi.

Vierailija
78/124 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUMA joulupaita!

Vierailija
79/124 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivittänyt suorittamani tutkinnon tiimoilta jo pari kertaa faceen, ja vielä kerran aion kun ihka-oikea todistus saadaan HELSINGIN YLIOPISTOLTA. 

Siinä on ex-anopille joululahja kun mongertaa kännipäissään poikansa nykyisen tyttöystävän kanssa englantia. Nainen, that comes from a country that no longer exists. (Simpsonien vitsi entisistä neuvostoliiton maista) .

Että eiköhän jonkun yhteisen tutun kautta mun somepäivityksien viesti kantaudu sillekin riivinraudalle. Laminoitu BMI-taulukko olis myös hänelle ja mammanpojalle hyvä idis. Tai halvinta ja mahdollisimman pahinta alkoholia, kun te nyt olette niin viinaan meneviä, niin ajattelin antaa lempparituotetta... Ai eikö ole hyvä, no voi, en voinu tietää kun itse en ole mikään suurkuluttaja.

Vierailija
80/124 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooga ja meditaatiokirja/video. Että niitten avulla jos hän löytäisi mielenrauhaa ja sisäisen äiti teresansa.

Kallista ryppyvoidetta en ikinä antaisi. 

Etikka on monipuolinen ja hyvä tuote. Sitä.