Ilkeä joululahja anopille - ideoita kaivataan!
Haluan kostaa anopille, koska koko ajan moittii meitä!
Kommentit (124)
Kiva joulumieli sinulla :D Ehkä voisit yrittää osoittaa olevasi anoppiasi parempi ihminen ja jättää moiset touhut sikseen.
Vierailija kirjoitti:
AnnapilluaAnnapilluaAnnapillua appiukolle, ehkä jopa aht,eriakin.
Appiukko kuollut, eikä nyt muutenkaan tekis mieli...
Ap
Oikein tehokasta ryppyrasvaa ja jokin tarpeellinen keittiötarvike, esim. riivinrauta & kaulin.
Osta itsellesi uudet (hienomman brändin) kengät, ja pidä niitä jouluaattona. Kenkälaatikon pakkaat täyteen jotain arvotonta, mitä nyt tulee mieleen, ja pistät paperiin. Tavoitteena että anoppi näkee uudet, hienot kenkäsi jouluaattona ja kadehtii niitä, ilahtuu kun näkee laatikon, mutta pettyy sisällöstä! :-D
Ilmoita että menette hänelle k o k o jouluksi ja haluatte ruuaksi ... Ja sitten kun aatto koittaa niin hitsi kun puski oksupaskavatsatauti joten sori, pakko perua.
Vierailija kirjoitti:
Oikein tehokasta ryppyrasvaa ja jokin tarpeellinen keittiötarvike, esim. riivinrauta & kaulin.
Ryppyrasva on ilkeä, mutta keittiövälineet aika peruslahja mielestäni :-/
Mitä se anoppi on oikeasti tehnyt? Nyt kuulostaa vain siltä, että sinä olet itse ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita että menette hänelle k o k o jouluksi ja haluatte ruuaksi ... Ja sitten kun aatto koittaa niin hitsi kun puski oksupaskavatsatauti joten sori, pakko perua.
Asuu 15km etäisyydellä, joten hieman omituinen ehdotus olisi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laminoitu BMI-taulukko
Klassikko :)
Yksi hammastikku jossain valtavassa suklaarasiassa. Suklaat voit syödä itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se anoppi on oikeasti tehnyt? Nyt kuulostaa vain siltä, että sinä olet itse ilkeä.
Arvostelee ja huomauttaa kaikesta, ruuasta, sisustuksesta, harrastuksista aina henkilökohtaisuuksiin asti. Useita kertoja vuodessa jotain "joko olette lasta alkaneet yrittämään" soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Kultainen käytöskirja.
Mistä noita saa? Hyvä idea, kun käytös kerran ärsyttää!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laminoitu BMI-taulukko
Tuo saattaisi olla hänelle hyvinkin hyödyllinen!
Ap
Isot heijastin pallit salaa roikkumaan anopin pyöräntarakkaan. Voi tilata mulletoi.com ja salaa laitat tarakan alta kiikkumaan niin anoppi ei huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Laminoitu BMI-taulukko
Vierailija kirjoitti:
Yksi hammastikku jossain valtavassa suklaarasiassa. Suklaat voit syödä itse.
Yhdistäisin nämä. Laminoitu BMI-taulukko mahdollisimman kalliissa tyhjässä suklaarasiassa.
Eiköhän anopille riitä kostoksi se, että olet olemassa 24/7.