Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemusta vaihdevuosiin liittyvästä unettomuudesta?

Vierailija
01.12.2019 |

Olen päälle 50v ja valvon usein klo 3-4 alkaen, joskus nukahdan ennen kellonsoittoa uudelleen, mutta joka tapauksessa to valvominen on hirveää, väsyttää sitten koko päivä. Mikä teillä on auttanut, jos on sama ongelma ollut?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan Burana 200 mg illalla ja nukun kuin tukki. En joka yö, kun välillä lyhyet yöunet eivät haittaa, mutta jos useampi huonosti nukuttu yö, niin särkylääke (myös Panadol 500 mg ) auttaa minua.

Säännöllinen särkylääkkeiden käyttö on kyllä huonoin unettomuusvinkki ikinä, monesta syystä. Esim. särkylääkepäänsärky ja vatsahaava voi tulla vaihtarina.

Vierailija
42/44 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttoi unettomuuteen akupunktio, kannattaa ehkä kokeilla...

Mitään hormonikorvaushoitoa en saa, koska ollut kaksi veritulppaa ja todettu geenimutaatio, joka altistaa tulpille.

Oho, joku muukin. Niin minullakin, kaksi veritulppaa ja todettu laskimotulpille altistava geenimutaatio. Eli jos herään aamuyöllä niin sitten valvon kellon soittoon. Nukahtamisessa iltaisin ei ole mitään ongelmaa. En käytä mitään lääkkeitä tms.

Tässä 37 vielä

Nyt tosiaan ollut parempi nukkumisvaihe. Mutta sama mulla, nukahdan kyllä heti, mutta saatan herätä sitten aamuyöllä valvomaan.

En myöskään käytä lääkkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chello Fortea käytin 2 tablettia noin puoli vuotta. Jos yritin vähentää niin aloin taas heräillä öisin. Nykyisin menee yhdellä tabletilla. Kahvin juonti säädeltyä, sopivaa annosta ei saa ylittää. Alkoholia ei missään nimessä. Näillä ohjeilla sujuu omalta osaltani hyvin, poikkeuksena kova stressi joka valvottaa väistämättä.

Mikä tuossa auttaa, lääke täynnä lisäaineita. Onko lumevaikutus, kun ensimmäiset aineet (nämä ovat lääkkesisällön määrissä suurempia) ovat lisäaineita.

TÄYTEAINEET (MIKROKITEINEN SELLULOOSA, NATRIUMBIKARBONAATTI, RASVAHAPPOJEN MAGNESIUMSUOLAT

PIIDIOKSIDI

TALKKI

SOIJAUUTE (GLYCINEMAX (L.) MERR.)

SALVIAUUTE (SALVIA OFFICINALIS (L.))

PUNA-APILAUUTE (TRIFOLIUM PRATENSE L.)

PINTAKÄSITTELYAINEET (HYDROKSIPROPYYLISELLULOOSA)

VÄRI (TITAANIDIOKSIDI)

PYRIDOKSIINIHYDROKLORIDI JA KOSTEUDENSÄÄTÖAINE (GLYSEROLI)

https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/CHELLO-FORTE

Vierailija
44/44 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto+ tyyny. Sen päällä pitää maata paljaalla selällä noin puoli tuntia niin kyllä nukuttaa. Ainakin minulla toiminut kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän