Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, aikuinen äitini haluaisi että yökyläillään

Vierailija
01.12.2019 |

lapsen kanssa siellä. En nuku hyvin siellä enkä muutenkaan mielellään käy kuin päiväkylässä. Olen monta kertaa kisltäytynyt, mutta silti äiti usein kysyy että jäätäis yöksi.
Lapsen annan kyllä mennä välillä yksinään yökylään, on kouluikäinen jo.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se olisi outoa, jos äitisi ei olisi aikuinen.

Vierailija
2/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö vaan sanoa että ei kiitos ikinä? Tai korkeintaan kerran vuodessa ehkä. Loppuisi painostaminen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se olisi outoa, jos äitisi ei olisi aikuinen.

Äh, no tarkoitin kai lähinnä että itsekin olen aikuinen. Eikö ole ihan tavallista ettei aikuiset lapset yökyläile aikuisen äidin luona? Varsinkin jos ei sillä lailla läheisiä olla. Ja välimatka alle 30 km. Ap

Vierailija
4/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useasti ne äidit ovat siinä vaiheessa aikuisia, kun kakarat alkavat ahdistua kyläilyistä.

Vierailija
5/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisesta ahdistuu. Olet aikuinen ihminen, sano äidillesi että sinusta ei tunnu hyvältä nukkua muualla kuin kotona. Onpa taas tehty pikkuasiasta ongelma.

Vierailija
6/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisesta ahdistuu. Olet aikuinen ihminen, sano äidillesi että sinusta ei tunnu hyvältä nukkua muualla kuin kotona. Onpa taas tehty pikkuasiasta ongelma.

No sanoin taas et ei kiitos tällä kertaa. En kai vaan ole raaskinut sanoo että en tykkää ollenkaan yökyläillä vaan toivonut, että tarpeeks monen kerran jälkeen päivävieraskutsut alkaisi yleistyä, niin ongelma on kasvanut mun mielessä kun näin ei ole käynyt. Ap

Vierailija
7/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin olevani nykyään niin huono nukkuja, etten halua olla missään yötä jos ei ole pakko.

Vierailija
8/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama kuin ap:llä, äitini haluaisi aina että jäädään yöksi, tai vähintään tullaan aamuvarhaisella ja lähdetään vasta illalla "että ehtii kunnolla olla". Minä ehdin olla ihan kunnolla kolmessa tunnissa, en haluaisi kyläillä koko päivää saati olla yötä, nukun siellä aina tosi huonosti. Meillä on matkaa vanhemmilleni tunnin verran, eli ei ole mitään syytä sen puoleen jäädä yöksi tai olla koko päivää.

Sanon aina vaan, että ei me nyt tällä kertaa jäädä. Samoin sanon, että ei olla sitten tulossa aamusta, koska haluan nukkua viikonloppuna pidempään.

Vierailija
9/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsilla ei ole vielä perheitä, joten jäävät yleensä kaikki yökylään, mikä on minusta ihanaa. Koirakin olisi todella pettynyt, jos ei saisi kiertää lapsen sängystä toiseen. Se niin tykkää käpertyä vuorotellen jokaisen lapsen kylkeen nukkumaan. Käy yöllä useamman kierroksen läpi. Luultavasti yökyläilyt meilläkin loppuvat jos ja kun lapset perheellistyvät.

Vierailija
10/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa ihana mennä vanhemmille yöksi ja nukkua lapsuuden huoneessa. En taida kuitenkaan kehdata ku vanhemmat asuu 3km päässä.

Vierailija
11/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käytännössä aina yötä, kun matkaa lapsuudenkotiin on useampi tunti.

Vierailija
12/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina yötä vanhemmillani kun siellä käyn. Välimatkaa on kyllä 400km eli en hirveän usein käy. Enkä pääse lapsuuden huoneeseenkaan, kun ei asu siellä enää. Nukun kyllä sohvalla ihan hyvin.

Minullakin on tapana usein väittää että olen huonosti nukkuva, ettei tarvitsisi jäädä minne sattuu yöksi. Mutta valetta se on, nukun vaikka kovalla lattialla takki peittona kuin tukki.

Vierailija
13/13 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkaa vain 30km niin en minäkään jaksaisi yökyläilemään jäädä. Omille vanhemmille on matkaa 170km ja silloin tulee yleensä oltua yötä. Mieluiten kävisin vain päivävierailuilla kun en haluaisi yöpyä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi