Milloin viimeeksi kävit pikaruokapaikassa? Missä ja mitä ostit?
Itse tänään Mäkkärissä, ostin piparilaten itselleni ja lapselle juustohampurilaisen sekä veden. Halusi siis itse juomaksi vettä :D
Kommentit (31)
Eilen Hesburgerissa. Itselle kana-ateria Fantalla ja lapselle lastenateria juustohampparilla ja maidolla.
Pari kuukautta sitten kerrosateriat Hesburgerista. Sattui olemaan joku alennus jolla ne sai 4,95e/kpl.
Vuosi sitten, en muista kumpi oli viimeinen, American Dinerissa hampurilainen vai se kun hain paikalliselta grilliltä kebab-annoksen. Tosi harvoin vierailen pikaruokaloissa.
Kävin 2018 tammikuussa mäkissä, söin el maco -aterian.
elokuussa BK:ssa jonkun hampurilaisen söin
2,5 vuotta sitten Hesessä söin jonkun kanasalaatin ilman kastiketta. Ei ollut kaksinen.
Jos pizzaa ei lasketa, niin en oikeasti muista. Mutta luultavasti Mäkkärissä olen käynyt ja ainakin juonut kahvia ja syönyt hampurilaisen. Mä en tykkää yhtään noista pikaruokasafkoista. Ylipainoinen olen silti, mutta painon hankkiminen onnistuu ilman moista moskaakin.
Paitsi jos Subway on pikaruokaa, siellä kävin pari kk sitten. Niistä leivistä kyllä tykkään.
Muutama vuosi sitten Hesburgerissa, ostin pirtelön.
Mies tilasi pitsat pari kuukautta sitten. Taitaa olla jo 4 vuotta kun viimeksi söin hampurilaisen pikaruokapaikasta. Tehdään itse pitsat ja hampurilaiset
Syksyllä, oisko lokakuussa viimeksi, mutta samalla viikolla kävin kaksi kertaa mäkissä, Bicmacin söin molemmilla kerroilla.
viimeksi ehkä vuosi sitten subissa
Lasketaanko kaupan grilli? Pari päivää sitten otettiin lähikaupan grillistä pieni nökönen savukassleria, kauppias laittaa niitä perjantaisin. Yleensä olen tuon ansan osannut väistää, mutta nyt kuvittelin että on torstai. Ei siitä herkkuhyllystä ohi päässyt ostamatta, varsinkin kun tein sen emämokan että menin ostoksille nälkäisenä.
Viikko sitten, hese, sriracha burger. Ihan ok, byrgeri johon laitettu vähän eri makuinen soossi. Syön ehkä kerran vuodessa noita. Ateriaa en ottanut. Roskaranskalaisia syö vain wt:t ja lapset.
Tiistaina Hesessä. Ostin kerrosaterian. Syön sen aina. Olen läski.
Kaksi viikkoa sitten McDonaldsissa ulkomailla, ostin kala-aterian. Tosi hyvä hamppari, mutta todella pieni! Pienentynyt kyllä aiemmasta ja paljon.
Kesällä ranskalaiset ja iso pirtelö.
Burger Kingissä kävin kuukausi sitten, söin Whopper aterian.
Pari viikkoa sitten vein lapset Heseen kun pyysivät, söivät hamppariateriat. Ite en ottanut mitään kun ei yhtään tehnyt mieli hampurilaista. Kotimatkalla hain sitten Kotipizzan 🙈
Muutama viikko sitten Burger Kingissä, ostin Rebel Whopper-aterian, mutta hampurilainen oli kauheaa kuraa.
Syksyllä, en muista tarkemmin, mutta ostettiin pojan kanssa bic mac ateriat.