Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi arghhh, äidin kanssa välillä rasittavaa

Vierailija
01.12.2019 |

Äidillä ei ole ajokorttia eikä autoa (koskaan ollut), mutta kyllä hän silti ymmärtää autoista jotain ja on ollut tekemisissä niiden kanssa.

EN KYSELE LUPIA TAI MIELIPITEITÄ, olen aikuinen ihminen ja teen päätökseni itse. Turhauttaa vaan, kun yritän nyt vaihtaa vm. 2011 auton vm. 2014 autoon (laitoin juuri pienen tinkimispyynnön viestitse, vähän alle 2000 € eli voi hyvinkin onnistua.) ja jos onnistuu, niin siinä vaiheessa paljastan, että minulla on antaa vaihdossa juuri sen arvoinen auto. Olen siis autounclella selvittänyt arvon nykyisillä kilometreillä.

Tuossa mistä olen kiinnostunut on 177 t. km. No eiköhän äidin kommentti siihen ole, että se on ihan loppuun ajettu. Ei se ole niin mustavalkoista!! Argh. Riippuu miten autoa on pidetty! Sitten kun kerroin että tuo uusi kiinnostus on vuosimallia 2014, niin voi kun sekin on tosi VANHA! Melkein 6 vuotta, ei nyt mikään ihan järisyttävän vanha😴

Oli miten oli, toivon niiiin kovasti, että tuo myyjä (liike) suostuu tinkimään. Koska 2000 € ei ole yhtään mitään ja minä tingin vähän alle sen.

Olen nyt ottanut uuden taktiikan käyttöön enkä kerro heti, että minulla on vaihtoauto. Vasta jos joku suostuu hintaan x (nykyisen auton arvo), niin paljastan asian.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette sen vertaa ymmärrä, että jos kirjoitan aiheesta x, niin SE EI TARKOITA ETTÄ MINÄ AION TEHDÄ NIIN😴😴 Jumalauta että on raskasta keskustella idioottien kanssa.

Kirjoitit vielä, että aiot korjata sen auton moottorin ja se on fakta, katsotaan aikooko joku vängätä vastaan.

Minusta auton moottorin korjaaminen voi olla himpun verran vaikeaa ja vaikka sinä nyt opiskeletkin autoasentajaksi niin harkitse kuitenkin vielä ihan autoliikkeen kuntotarkistettua nättiä käytettyä autoa. Kuuntele viisaamman neuvoa!

Mitä vttua selität?!?!?! :'D Lukihäiriö on vahvasti läsnä :)

Minusta sinä olet reipas kun lukihäiriöstäsi huolimatta opiskelet autoasentajaksi mutta mieti nyt vielä sitä auton ostoa korjattavaksi. Moottori voi olla vähän kinkkinen juttu.

Mitä vttua?

Ap

Nyt ei kestä enää pokka :D

Hyvin sä roikuit mukana, hauskaa iltaa!

Vierailija
62/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette sen vertaa ymmärrä, että jos kirjoitan aiheesta x, niin SE EI TARKOITA ETTÄ MINÄ AION TEHDÄ NIIN😴😴 Jumalauta että on raskasta keskustella idioottien kanssa.

Kirjoitit vielä, että aiot korjata sen auton moottorin ja se on fakta, katsotaan aikooko joku vängätä vastaan.

Minusta auton moottorin korjaaminen voi olla himpun verran vaikeaa ja vaikka sinä nyt opiskeletkin autoasentajaksi niin harkitse kuitenkin vielä ihan autoliikkeen kuntotarkistettua nättiä käytettyä autoa. Kuuntele viisaamman neuvoa!

Minusta sinä olet reipas kun lukihäiriöstäsi huolimatta opiskelet autoasentajaksi mutta mieti nyt vielä sitä auton ostoa korjattavaksi. Moottori voi olla vähän kinkkinen juttu.

Mitä vttua?

Ap

Aika viiveellä tajusit lukemasi. Mahtaa hävettää :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua?

Ap

Joo, tosi hitaasti meni perille. Sun pitää TIKUTTAA enempi. Kaikki ei tajuu.

Vierailija
64/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua?

Ap

Sinunlaistesi idioottien takia menetän hermot. Voi kunpa joskus ihmiset ymmärtäisivät lukemaansa eivätkä jauhaisi jotain käsittämätöntä pskaa.

Vierailija
65/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vttua?

Ap

Sinunlaistesi idioottien takia menetän hermot. Voi kunpa joskus ihmiset ymmärtäisivät lukemaansa eivätkä jauhaisi jotain käsittämätöntä pskaa.

Kato kun kommunikointi on sellasta, että on erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia. Se, että joku on eri mieltä kuin sinä ei tarkoita että se toinen on idiootti. On hyvin paljon mahdollista, että idiootti oletkin sinä itse. Kun lyöt faktan tiskiin niin voipi olla niin ettet ole katsonut asiaa toisesta näkökulmasta ja sieltäpä löytyy sitten toinen fakta.

Ja kun et itse ymmärrä lukemaasi niin se ei ole välttämättä "käsittämätöntä paskaa" sinä et vain ymmärrä sitä. Ymmärrys, käsityskyky ei riitä. Semmosta se on, ei millään pahalla. Kaikille meille käy niin.

Vierailija
66/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin vika ja syy kaikki aina. Niin ajetut kilometrit, vaihtoauto-ongelmat, tinkimistoiveet - kaikki. Sekin että aikuinen ihminen, kuten ap, on ylipäätään noin yksinkertainen tapaus.

Vierailija
67/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin vika ja syy kaikki aina. Niin ajetut kilometrit, vaihtoauto-ongelmat, tinkimistoiveet - kaikki. Sekin että aikuinen ihminen, kuten ap, on ylipäätään noin yksinkertainen tapaus.

ÖÖÖÖ?!? Mitä hlvettiä selität?

Ja mitenköhän se tekee MINUSTA idiootin, jos joku toinen väittää minun sanoneen jotain ihan pimeää pskaa mitä en ole ikinä sanonut???

Vierailija
68/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että pystyt ensin tinkimään hinnasta ja vielä sen jälkeen antamaan väliin jonkun loppuunajetun vaihdokin jonkun unclen hinnalla? Se hinta on lähes sama annoit tai et sitä vaihtoautoa.

Vierailija
69/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raivotautinen rakki tämä ap oikein on?!

Vierailija
70/70 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan hyvä asia, ettei miekkonen ymmärrä suomea kuin sanan sieltä täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan