Oikeasti, Mihin yhden illan jutun kanssa pitäisi laueta, jos pillerit on naisella käytössä ja on sovittu ettei kondomia tarvita?
Olen mies 33v. Pikkujouluissa päädyin läheisiin tunnelmiin yhden työkaverin kanssa. Lähdettiin yhtä matkaa asunnolleni ja päätettiin harrastaa seksiä. Kumpikaan meistä ei ollut mitenkään liian humalassa. Homman edetessä kun nousin naisen päälle niin hän sanoi et kumia ei varmaan tarvita kun on pillerit aktiivisesti käytössä.
Sanoin tähän että sopiihan se ja alettiin harrastaan seksiä. Mitään muuta ei asiasta sovittu. Lopuksi laukesin naisen sisään sen kummemmin ajattelematta.
Nainen pikkasen hermostui tästä, sanoi et kuin sä laukesit sisään ja että kuka sä luulet olevasti.
Menin ihan hämilleni enkä osannut sanoa siihen mitään.
En ole vielä nähnyt tätä naista vasta kun palaan töihin.
Mitä minun olisi sitten pitänyt tehdä??? luulin että asia oli kunnossa koska nainen vakuutti että ehkäisyasiat on kunnossa.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo koska tunnetusti naisella pillerit vie enimmät halut, nykyaikainen pieni hormonikierukka lisää naisella haluja ja orgasmiherkkyyttä koska on paikallinen ehkäisyvalmiste eikä vaikuta latistavasti koko elimistöön.
Kyllä mä vaan haluan ja tarvitsen seksiä siinä missä muutkin vaikka pillereitä käytänkin. Se että syö pillereitä ja siten huolehtii ehkäisystä ei tarkoita että seksielämä kuolisi siihen n38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo koska tunnetusti naisella pillerit vie enimmät halut, nykyaikainen pieni hormonikierukka lisää naisella haluja ja orgasmiherkkyyttä koska on paikallinen ehkäisyvalmiste eikä vaikuta latistavasti koko elimistöön.
Kyllä mä vaan haluan ja tarvitsen seksiä siinä missä muutkin vaikka pillereitä käytänkin. Se että syö pillereitä ja siten huolehtii ehkäisystä ei tarkoita että seksielämä kuolisi siihen n38
38v ja pillerit? Eikö gynesi ole ehdottanut hormonikierukkaa? Minulle annettiin hormonikierukka 37 ikäisenä, kesto 5 vuotta ja sen pitäisi tasoittaa kroppaa ennalta vaihdevuosia varten, että välttyy pahimmilta hormoniheitoilta.
Jos käyttää pillereitä pitkään ja vanhempana niin riskinä on myös se että aivojen serotoniinitaso heikentyy ja aiheuttaa usein masennusta ja ahdistusta.
Aikamoinen luotto oli siihen naiseen.
Mitä jos hänellä oli vain kova vauvakuume?
Mitä jos se nainen pyytää ensi kerralla lainaksi 50 000 euroa ja lupaa maksaa takaisin seuraavalla viikolla? Ap varmaan lainaa heti, kun nainen kerran sanoi maksavansa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen luotto oli siihen naiseen.
Mitä jos hänellä oli vain kova vauvakuume?
Mitä jos se nainen pyytää ensi kerralla lainaksi 50 000 euroa ja lupaa maksaa takaisin seuraavalla viikolla? Ap varmaan lainaa heti, kun nainen kerran sanoi maksavansa takaisin.
Tunnen naisen töiden kautta sen verran että tiedän ettei hänellä ole vavakuumetta yn muita taka-ajatuksia minun suhteeni.
Päätettiin vaan hypätä sänkyyn kertaluontoisesti, ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Naisen reaktio seksin jälkeen vain jäi ihmetyttämään.
Ja tajuan että viisasta olisi kumia käyttää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38v ja pillerit? Eikö gynesi ole ehdottanut hormonikierukkaa? Minulle annettiin hormonikierukka 37 ikäisenä, kesto 5 vuotta ja sen pitäisi tasoittaa kroppaa ennalta vaihdevuosia varten, että välttyy pahimmilta hormoniheitoilta.
Jos käyttää pillereitä pitkään ja vanhempana niin riskinä on myös se että aivojen serotoniinitaso heikentyy ja aiheuttaa usein masennusta ja ahdistusta.
Ei kaikki voi käyttää hormonikierukkaa esim. aknetaipumuksen tai tulppariskin vuoksi. Pillereissä on enemmän vaihtoehtoja.