Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuttavan mies pettää, tuttava ei välitä

Vierailija
01.12.2019 |

Hämmentävää ja vastenmielistä seurata vierestä, kun tuttavan mies pettää, mutta tuttavaa ei haittaa. Riittää, kun miehen lähipiiri hoitaa lapsia, jotta tuttavan ei tarvitse ja pääsevät kahdestaan säännöllisesti yhteisille matkoille (lasten jäädessä tietysti kotiin). Miehen suhmuroinneista olen kuullut tarpeeksi miehen ystäviltä, joten siitä tiedän.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on suuri moraalin vartija ja v*ttutunut kun tuolla tavalla petetään. Oma elämä perustuu muiden vahtimiseen ja kaikki harmittaa. Että se "petetty nainen saa oikein ulkomaan matkoja ja lapsetkin hoitaa suku. Kyllä on helppoa toisilla, ei osaa edes surra tuota petetyksi tulemista". Vaikka Ap niin kovasti on asiasta informoinut. "Voi, voi tätä surun päivää. Miten minä (ap) nyt tämän halkeamatti kestän?"

Vierailija
22/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, pettäjillä omatunto soimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te puolustatte uskottomuutta? Kertoo paljon ihmisten nykyarvoista.

Älä vouhkaa, nutturapäinen sitruuna.

Nykyään tajutaan, että seksitarpeet vaihtelevat eikä niiden kieltäminen toiselta ole oikein, vaikka oma värkki olisi umpeenkasvanut.

Uskottomuutta ei edes ole, jos puolisoilla on avoin suhde.

Ja vaikkei olisi, seksi on juuri yhtä vähän syntiä kuin syöminen ja nukkuminen.

Vierailija
24/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te puolustatte uskottomuutta? Kertoo paljon ihmisten nykyarvoista.

Ei se ole uskottomuutta jos asiasta on yhdessä sovittu. Ihmiset tekee omituisempiakin asioita.

Vierailija
25/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko muinaista, ap. Sun elämä ei voi olla siitä kiinni, kenelle ystäväsi miestään lainaa. Vai kieltäytyikö lainaamasta sinulle, uuuuuuuuuu!

Vierailija
26/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla tämä asia sinulle kuuluu? Pariskunta voi sopia näistä asioista ihan miten itse haluaa.

Ei varmasti kuulukaan, mutta sitä oksettavaa äijää en osaa arvostaa enää yhtään. Ap

Miksi sinun pitäisi arvostaa ystävän miestä? Et tosin tunnu arvostavan kovin paljoa ystäväsikään joten en ihan ymmärrä miksi olette ysäviä?

Vierailija
27/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuttavasi ei välitä, miksi ihmeessä sinä vaivaudut, en voi ymmärtää.

Jos tuttava ei tiedä.

Mutta kun tämä tuttava tietää, mutta ei välitä, joten miksi ap välittää?

Vierailija
28/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmeisesti sen verta Alfa, ettei se haittaa. Tuttavasi on varmasti ylpeä siitä millainen ori hänen miehensä on.

Vierailija
29/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ilmeisesti sen verta Alfa, ettei se haittaa. Tuttavasi on varmasti ylpeä siitä millainen ori hänen miehensä on.

Se nahjus ei ole alfaa nähnytkään. Ap

Vierailija
30/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ehdottanut tuttavallesi että antaisi miehelle vähän enemmän, ei tarvitsisi vieraissa juosta. Taitaa tuttavasi olla frigidi ämmä, ei kiinnosta seksi niin ulkoistanut sen palvelun

Vierailija
31/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutama pitkässä liitossa ollut ystävä, joiden kanssa asioita on tullut vuosien varrella jaettua. Myös itselläni on ollut avomies, jolla oli pari sivuseikkailua pitkän yhteiselämän aikana.

Oma suhde päättyi muista syistä. Nämä pettämiset mies kertoi itse ja niistä selvittiin samoin kuin muistakin elämän murheista.

Oma ja muiden kokemus on ollut se, että seksi ei ole niin pyhä asia. Toiselle voi jopa suoda omia nautinnon kokemuksia suhteen ulkopuolella. Vaikka pettäminen harmittaa ja sattuu, ei sen tarvitse mitätöidä oman suhteen ja perhe-elämän hyviä puolia.

Uskon, että tässäkin kaverisi tietää.

Vierailija
32/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Mun rakastajan vaimo tietää 99% varmasti, että mies on pettänyt jo kauan. Eipä näytä kiinnostuvan asiasta suuremmin. Mies haluaa säilyttää ehjän perheen ja vaimo puolestaan hyötyy, kun miehen läsnäolo helpottaa lapsiperheen elämää ja mahdollistaa taloudellisesti ison omakotitalon ylläpidon ja rouvan kalliit harrastukset. Ehkäpä ap:n tuttavalla on samanlainen tilanne.

Vierailija
33/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nahjus ei ole alfaa nähnytkään. Ap

Lisätietoja?

Vierailija
34/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule mulla on niin hyvät oltavat, etä jos mies nyt sattuu sivusuhteilemaan, niin siitä vaan. En minä tästä elintasosta ole valmis luopumaan. Ja kunhan meillä muuten on kaikki hyvin.

Vierailija
35/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei se sinun tuttavaasi itseään haittaa niin mitä se sinun napaasi kaivaa?

Vierailija
36/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimet suhteet on aika yleisiä, niistä ei vain puhuta. Sana ’petos’ pitää sisällä jotain mitä toinen ei tiedä. Ei se ole pettämistä jos siitä kumpikin tietää.

Vierailija
37/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuttava ei halua miestäön ja on jopa kannustanut sivusuhteeseen. Yhdessä ystäväperheessä on näin. Ystäväni ei pysty millään edes ajattelemaan seksiä sen miehensä kanssa, muttei halua erotakaan lasten takia. On itse kertonut mille, että on kannustanut miestään toisiin naisiin.

Lisäksi voi olla, että ap:n tuttavalla on itselläänkin toinen mies. Ei halua kertoa ap:lle, joka on selvästi aika tuomitseva.

Vierailija
38/38 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on suuri moraalin vartija ja v*ttutunut kun tuolla tavalla petetään. Oma elämä perustuu muiden vahtimiseen ja kaikki harmittaa. Että se "petetty nainen saa oikein ulkomaan matkoja ja lapsetkin hoitaa suku. Kyllä on helppoa toisilla, ei osaa edes surra tuota petetyksi tulemista". Vaikka Ap niin kovasti on asiasta informoinut. "Voi, voi tätä surun päivää. Miten minä (ap) nyt tämän halkeamatti kestän?"

Tähänhän palstalla aina neuvotaan, puolisoiden asioihin pitää puuttua raportoimalla toiselle toisen tekemisistä. Ei ihme, että ap:ta harmittaa.