Jenni on liian hyvännäköinen äidiksi
https://www.iltalehti.fi/keho/a/89b1ebdc-4392-4d70-81f0-8f9fd53851d1
Saipahan hetkensä julkisuudessa.
Kommentit (47)
myötähäpeää herättää kyllä tuollainen turha avautuminen mikä ei nähtävästi ole edes totta.
Oli pakko katsoa kuka on Samantha Brick....no joo sanoisinko että kauniimpia 50v naisia näkee
ihan vaikka siellä prisman käytävillä täällä suomessa...
Iwkwjw kirjoitti:
Hoikkuus ei ole yhtä kuin hyvännäköinen myös hoikka ihminen voi olla ruma/normi näköinen
Mielestäni tuossa jutussa oli piiloviestinä et pitää itseään parempana kuin normaali kokoisia tai pyöreitä ja lihavia ihmisiä
Toisekseen ulkonäöllisesti ihan normi näköinen ei kaunis
PIILOVIESTINÄ? SIINÄ OLI VIESTINÄ SE, ETTÄ MILLÄ OIKEUDELLA LÄSKIT KOMMENTOI HÄNEN ULKONÄKÖÄÄN
Jenni on kyllä niin taviksen näköinen etten oikein jaksaisi uskoa että mitään sen kummempia tuntemuksia hänen ulkonäkönsä herättäisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko hoikka nainen niin harvinainen, että siitä täytyy tehdä lehtijuttu? Vai mikä tässä oli pointti? 😂
alkaa olla.
Hoikka, synnyttänyt nainen.
Ja pointtina oli "millä oikeudella läskit kommentoi hoikkien ulkonäköä"
No huh huh nyt on kyllä äippä hiukan todellisuudesta irtaantunut
Mulla on pari samantyyppistä ystävää. Vaaleat hiukset ja isot silmät itsensä mielestä, joita kehuvat itse joka välissä... minun silmissä ovat kyllä molemmat aikamoisia mulkosilmiä, enkä tietysti niihin muuten kiinnittäisi kummempaa huomiota, mutta kun niitä aina itse kehuvat niin on joskus vaikea pitää pokkaa miten voivatkaan olla niin väärässä omasta ulkonäöstään. No, kauneus on katsojan silmissä, hyvä se kai on, että itse tykkää.
Kyllä meillä miehillä on vaikeaa löytää edes se ok näköinen nainen kun ihan peruspirkotkin luulee olevansa kaunottaria, joita kaikki kadehtii ja haluaa.
Mistä näitä Jennejä oikein sikiää.
Näitä liian kauniita äideiksi artikkeleita on ollut enemmänkin. Pitäiskö heidän perustaa joku liian kauniiden äitien tukiryhmä?
Aina tulee sellainen "hnngghh"-myötähäpeän olo, kun joku selittää tekevänsä "mallintöitä". Ja kyseessä on sitten jotkut autokalenterikuvat tms. Koskaan nämä eivät ole esim. Paparazzin listoilla. Ja no, ei tuolla kropalla ja kasvoilla kyllä peruspulliaisesta eroakaan, joten ne mallinhommat ovat mitä ovat ja kauneuskilpailut tyyliä Miss Nakkilan rallityttö.
Vierailija kirjoitti:
Näitä liian kauniita äideiksi artikkeleita on ollut enemmänkin. Pitäiskö heidän perustaa joku liian kauniiden äitien tukiryhmä?
Kannattaisi enemminkin hoitaa tuota harhaisuttaan kuin vahvistaa sitä.
Perusmamma :)
Jutun aiheet taas näköjään vähissä lehdillä :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Toihan on ihan tavispirkko. Herranen aika sentään.
Eih! :D Esimerkiksi oma äitini ajaa tässä ohi ja on selvästi kaunis eikä vain normaalipainossa pysynyt peruspirkko (perin kasvonpiirteet sitten iskältä... valitettavasti). Olen itsekin äiti eikä vartaloni ole muuttunut lasten myötä juurikaan vähemmän virheettömäksi, mutta ihan äiti olen. Tällä tavisnaamalla en kuitenkaan mitenkään super kaunis, tietenkin voin meikillä vähän hämätä.
Huhhuh... mikä se olikaan se ihmistyyppi, joka janoaa osakseen ihailua tyhjästäkin asiasta ja on varma, että kaikki ovat hänelle kateellisia?
Harmaattapetit kirjoitti:
Jos pitäusi valita hyvä vartalo vai kauniit kasvot.
Valitsisin kasvot.Monella on todella ruma pärstä, mutta ok vartalo.Voi johtuu tupakasta ja tietty geeneistä.
Hoikkuus ei tarkoita, että olisi kaunis esim joku Jessica Pare on kauhea ilmestys.
Kauneus on katsojan silmässä.
Kaikkia näitä tästä aiheesta avautuneita yhdistää se, että todellisuudessa ovat ihan taviksia ulkonäöltään.
Minä olen ollut koko aikuiselämäni myös n 60 kg, mutta 10 cm pidempi kuin jutun nainen. Olen kohta 50 v eikä koskaan kukaan ole kehoittanut minua syömään enemmän?
Saapahan Jennin lasten kaverit jutunjuurta.