Alkoholimääriä
Tarkistin omankin ukon juomiset.
Hän joi eilen 20 annosta illan aikana. Sama pe. Saattaa joskus jättää yhden Illan viikossa olla juomatta, harvinaista kyllä.
Itse olen menettänyt kiinnostuksen ottaa mitään. Tohon menee ihan helvetisti rahaakin. Onneksi kotona pääosin ryyppää.
Kommentit (6)
Omasta mielestään on sivistynyt tissuttelija. Kuulemma kaverit juovat paljon enemmin..
Eikö sua ollenkaan haittaa miehes juominen? Juomisesta ei muka ole mitään haittaa teidän perhe-elämälle? Vaikea uskoa...
Kyllä haittaa. Kun on kännissä oon ihan kusi sukassa. Saa hirveitä sekokohtauksia.
Selvinpäinkin hermostuu jos sanoo huolestumisen. Kerran olen uskaltanut pyytää että pitäisi yhden illan selvinpäin.
No sehän on kuitenkin se mies, jonka olet itsellesi valinnut, ja valitset joka päivä. Sä rakastat sitä, ja siinä on paljon enemmän hyviä kuin huonoja puolia. Tietysti sä siedät tuon yhden ongelman, koska se on sun elämän rakkaus. Vai?
Ihan normisettiä perheelliselle miehelle. Puolitoista pulloa Jallua illassa on hyvä setti, noin 19 annosta. Hyvä olo nousuissa, nukuttaa hyvin ja aamulla ei enää ole kännissä. On rentoutunut olo. Iltapäivällä lauantaina voi sitten aloittaa uuden nousun.
Viina tykkää, että sitä juodaan.
On ollut sairaseläkkeellä pari vuotta