Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakan lopettajia?

Hihi
01.12.2019 |

Moi! Onko täällä muita joilla tupakan lopetus meneillään/suunnitteilla? Mä aloitin justiinsa ja puhkun intoa. Vuosi sitten lopetin nikotiinipurkalla, mutta aloin polttamaan uudestaan puolen vuoden kuluttua. Eli nyt taas puolivuotta mennyt savupilvessä. Yhteensä polttanut 11vuotta.

Latasin nyt puhelimeen tupakanlopetus appeja ja ne vaikuttaa hyviltä.

Tsemppiketjua kaipailen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lopeta tupakointia. Mikään ei rentouta niin hyvin kuin kunnon savut.

Vierailija
2/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tarkoitus lopettaa tupakointi vielä tämän vuoden puolella, en tosiaan tiedä, miten tulen onnistumaan, sillä olen pari kertaa aiemminkin lopettanut. Miten kestäisin vieroitusoireet? En halua mitään vippaskonsteja tällä kertaa, sillä ne eivät näemmä kohdallani toimi. Olen entinen juoppo, ja juomisesta olen päässyt eroon, tämä on jotenkin vaikeampaa, en tiedä miksi.

Vierailija
4/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan himosta ei ikinä pääse eroon. Lievitän oireita välillä polttelemalla vesipiippua.

Vierailija
5/6 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin tupakoinnin lopettamista monta kertaa inhalaattorilla, purkalla, laastarilla ja ties millä muulla. Sitten ostin sähköhöyrystimen ja tupakanpoltto loppui kerrasta. Siitä on nyt seitsemän vuotta aikaa ja koko aikana ei ole edes tehnyt mieli tupakkaa.

Vierailija
6/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin jokunen aika sitten kerrasta, eka viikko oli vaikein. Luin niin paljon kaikennäköisistä keuhkosairauksista, että ei tehnyt mieli polttaa enää. Tsemppiä kaikille tupakoinnin lopettajille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän