Dermosilin joulukalenteri: MIKÄ PETTYMYS!!
Onko kukaan muu erehtynyt tilaamaan tuota itselleen? Mä tilasin parin aiemman vuoden sisällön perusteella, kalenterista on siis ennen saanut tuotteita ja meikkejä, kuten kynsilakkoja ja huulituotteita.
Oli ikävä yllätys, kun nyt ykkösluukusta paljastui pieni tuotenäyte. Siis sellainen joita esim. Body Shopissa jaetaan aina ilmaiseksi mukaan. Noilla näytteillä on näköjään korvattu isommat pakkauskoot, eikä meikkejä ei ole lainkaan kolmea minikokoista meikkikynää lukuunottamatta. Aiempina vuosina kalenterista on saanut hajuveden, nyt tyhjän pullon jonka voi täyttää omalla hajuvedellä.
Maksoin tuosta yli 40e, vaikka sisältö on mielestäni alle 20e arvoinen. Ei tämä nyt maailmaa kaada, mutta kyllä on k*setettu olo :(
Kommentit (56)
Dermosil on muutenkin ajanut itsensä tilanteeseen, jossa sillä on yhä enenevässä määrin tyytymättömiä asiakkaita, tuotteiden kommenteista päätellen. Tuoteuudistuksia on tehty täysin kuuntelematta asiakkaiden toiveita. Esim. Nature-sarjan tuotteet uudistettiin ja uudet tuotteet ovat huomattavasti huonolaatuisempia kuin ennen. Lisäksi hintoja hilataan jatkuvasti ylöspäin, esim. hiuslakka oli ennen noin 4,50€, nyt sen hinta on jo 5,20€. Hintaa nostetaan jatkuvasti 10 sentillä ylöspäin. Valitettavasti Dermosil menetti minun asiakkuuden, aiemmin tilasin noin 100 eurolla kaikki perheen kosmetiikat kahdesti vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Dermosil on muutenkin ajanut itsensä tilanteeseen, jossa sillä on yhä enenevässä määrin tyytymättömiä asiakkaita, tuotteiden kommenteista päätellen. Tuoteuudistuksia on tehty täysin kuuntelematta asiakkaiden toiveita. Esim. Nature-sarjan tuotteet uudistettiin ja uudet tuotteet ovat huomattavasti huonolaatuisempia kuin ennen. Lisäksi hintoja hilataan jatkuvasti ylöspäin, esim. hiuslakka oli ennen noin 4,50€, nyt sen hinta on jo 5,20€. Hintaa nostetaan jatkuvasti 10 sentillä ylöspäin. Valitettavasti Dermosil menetti minun asiakkuuden, aiemmin tilasin noin 100 eurolla kaikki perheen kosmetiikat kahdesti vuodessa.
Minäkään en ymmärrä noita täysin typeriä tuoteuudistuksia, joissa luottotuotteet muokataan huonompaan suuntaan. Tehdäänköhän tämäkin säästösyistä? Lisäksi tuntuu, että nykyään kaikki on hajutonta ja mautonta ja tylsää, vaikka eivät kaikki ole tuoksuyliherkkiä tai muuten allergisia.
Tilasin Dermosililta marraskuussa paketin ja melko varmasti jäi viimeiseksi kerraksi. Mukana useita pettymyksiä ja hinnat todellakin nousseet ja laatu heikentynyt. Enkä nyt tarkoita edes "sikana säkissä" tilattua Billie suihkugeelisettiä joista toinen tuote kammottavan hajuinen. Joulukalenteri onneksi vaihtui toiseen koska olin jo etukäteen tutustunut sisältöön enkä pitänyt ostamisen arvoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä noita täysin typeriä tuoteuudistuksia, joissa luottotuotteet muokataan huonompaan suuntaan. Tehdäänköhän tämäkin säästösyistä? Lisäksi tuntuu, että nykyään kaikki on hajutonta ja mautonta ja tylsää, vaikka eivät kaikki ole tuoksuyliherkkiä tai muuten allergisia.
Dermosilin tuoksuvissa tuotteissa puolestaan on usein sitä ongelmaa, että joko tuoksu on niin mieto että se haihtuu välittömästi tai sitten voimakas ja paha. Esimerkiksi mukamas-hedelmältä tuoksuva suihkugeeli tuoksuu todellisuudessa pilaantuneelta hedelmältä tai naisille suunnattu tuote tuoksuu miesten tuotteelta. Toki poikkeuksiakin on, esim. mandariinin tuoksuiset tuotteet ovat oikeasti hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo meikkikalenterit on niin täyttä humpuukkia. Varsinkin ne, joissa tulee monille sopimattomia tuotteita: esimerkiksi sama kulmakynä ei väriltään sovi kaikille. Ymmärrettävästi tuossa säästää jonkin verran rahaa, mutta miksette vain osta suoraan kaupasta niitä tuotteita, jotka sopivat teille ja joita varmasti käytätte. Järkyttävää tällainen turha kulutus.
N20
Ostin Maybellinen kalenterin alesta, jäi maksamaan n.40e. Sain sillä mm. 5 kpl ripsareita, parit hyvät kajaalit (ruskea ja musta), kulmageelin, ihanan värisen poskipunan ja pari kappaletta huulipunia. Loput mille tiesin, ettei ole käyttöä (mm.monta kynsilakkaa, pari huulipunaa yms) laitoin myyntiin edullisesti. Sain yli 10 tuotetta, jotka jäivät maksamaan 25e, ku myin loput 15euron köntässä pois. Sanoisin, että hyvä diili, lisäksi löysin pari tuotetta, jotka totesin niin hyviksi, että tulen ostamaan jatkossakin.
Ja paketin voi kierrättää kokonaisuudessaan, kun erottelee muovin ja kartongin.
Ja kyllä, avasin kalenterin saman tien, koska muuten olisin joutunut ostamaan erikseen meikkejä käyttöön 🤷♀️ en kyllä ymmärrä mitä se kellekään muulle kuuluu mitä yksikään aikuinen tekee OMALLA kalenterillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Dermosililta marraskuussa paketin ja melko varmasti jäi viimeiseksi kerraksi. Mukana useita pettymyksiä ja hinnat todellakin nousseet ja laatu heikentynyt. Enkä nyt tarkoita edes "sikana säkissä" tilattua Billie suihkugeelisettiä joista toinen tuote kammottavan hajuinen. Joulukalenteri onneksi vaihtui toiseen koska olin jo etukäteen tutustunut sisältöön enkä pitänyt ostamisen arvoisena.
Joulutuotteissa on myös käsivoidesetti, jossa on pari järkyttävän hajuista tuotetta. Esimerkiksi salvia haisee tunkkaisen kitkerältä ruoholta, ei missään nimessä hyvältä tai jouluiselta. Täysin käyttökelvotonta roskiskamaa.
Tuo salvia-käsivoide muuten näkyy löytyvän myös joulukalenterin luukusta nro 24, eli ihan osuva loppuhuipennus kyseiselle flopille :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikohan kalenteria on alkanut parjata vain siksi, että on nähnyt kuinka sitä haukutaan netissä?
Itse en ainakaan ollut nähnyt yhtään keskustelua ennen tätä ja en ole ennen omistanut kyseistä kalenteria, joten mitään vertailupohjaa ei ole ja silti on ollut vähän pettynyt olo.
Samat sanat. Esim. tämän päivän luukusta paljastui pieni palasaippua, vaikka kuka sellaista nykyään muka edes käyttää? Taas turhake jollaista ei ole ollut aiemmissa kalentereissa.
Mä käytän sulfaattiallergikkona vain palasaippuaa. Valitettacasti Dermosilin incit ovat kökköjä myös hiustenhoidon osalta, joten ei tule tilattua. - Mulle muuten sopii punainen (luumu) rajausväri; kullanruskea tukka, keltapohjainen iho, tummanvihreät silmät. Ruskealla huultenrajauksella en kyllä minäkään tekisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulutuotteissa on myös käsivoidesetti, jossa on pari järkyttävän hajuista tuotetta. Esimerkiksi salvia haisee tunkkaisen kitkerältä ruoholta, ei missään nimessä hyvältä tai jouluiselta. Täysin käyttökelvotonta roskiskamaa.
Tuo salvia-käsivoide muuten näkyy löytyvän myös joulukalenterin luukusta nro 24, eli ihan osuva loppuhuipennus kyseiselle flopille :-D
Kävin urkkimassa kyseisen luukun ja oikeassa olet. Käsivoiteen "ihanan joulutuoksun" on varmaan kehittänyt joku jolla ei ole lainkaan hajuaistia :-S
Minä olen antanut Dermosilille palautetta kalenterista fb:n Messengerin kautta. Sanoin mm., ettei sisältö mielestäni ole 85 euron arvoinen. Vastauksena oli jotain ympäripyöreää tyyliin "Kiitos palautteesta, välitämme sen eteenpäin". Itse kritiikkiin eivät siis vastanneet mitenkään.
Siis voiko noita kalenterista tulleita pieniä meikkikyniä edes teroittaa?? Vai onko niihin laitettu pieni pätkä "terää" ja kun se kuluu loppuun niin kynä lentää roskiin?
Eikö tänä vuonna Dermosililla ole ollenkaan joulukalenteria?
Nostan tätä kaksi vuotta vanhaa ketjua. Minulla nimittäin on ensimmäistä kertaa tänä vuonna (2021) Dermosilin joulukalenteri ja lähdin uteliaisuudesta googlettelemaan aiempien vuosien joulukalentereita. Ilmeisesti on kuultu asiakkaiden toiveet ja reklamaatioista opittu vuoden 2019 kalenteriin verrattuna, sillä tämän vuoden kalenteri on ollut mielestäni varsin hyvä. En ole katsonut unboxaus-videoita etukäteen enkä avannut luukkuja etukäteen, eli vasta 7 luukkua avattua. Niiden perusteella olen kuitenkin ollut varsin tyytyväinen. 7. luukuista on tullut:
- 2 minute miracle mask hiuksille, 30 ml putkilo josta riittänyt ohuille hiuksilleni nyt jo kaksi käyttökertaa, varmaan menee vielä kolmaskin.
- pikkupurkissa oleva mutta kuitenkin normaalikokoinen sävyttävä huulivoide/kiilto, en ole ihan varma. Sävy hyvin neutraali. Kivan kosteuttava kuitenkin.
- luomivärisivellin, tämä oli ainoa jonka kohdalla olin vähän pettynyt sillä minulla on jo oikeasti laadukkaita siveltimiä. Toisaalta tämä Dermon ei ollut suinkaan huono sivellin, jää käyttöön etenkin silloin kun muut siveltimet ovat pesussa/kuivumassa.
- kulmakynä vaalean keskiruskeassa värissä, täysikokoinen. Itsellä vaalea iho ja maantienruskea tukka, väri toimii hyvin. Hyvin samanlainen mitä Lumenen vastaava kulmakynä, joka minulla jo onkin.
- Hyal4, ilmeisesti hyaluronihapposeerumi, 15 ml pikkutuubi. Perushyvä. Tätä voisin kuvitella tilaavani lisää.
- kirkastava meikinpohjustusvoide 20 ml tuubi, en ole vielä kokeillut vaikuttaa ihan hyvältä. Kiva yllätys, sillä meikinpohjustusvoidetta en aina itse jaksa/viitsi/raaski ostaa.
- 30 ml tuubi erittäin rasvaista voidetta (joku extra voide nimeltään), tämä aika löytö itselleni, aion tilata lisää isossa tuubissa. Mulla talviaikaan etenkin säärten iho on ihan halkeilevaa ja hilseilevää, tämä voide näyttää siltä että siitä olisi apua.
Mutta summa summarum: hienoa, että yritykset ottaa kritiikistä oppia ja vuoden 2019 tilpehöörikalenterin sijaan nyt on ihan kelpo tuotteita. 47,5 euroa maksoin ja jos muistakin luukuista paljastuu samantasoista sisältöä, olen varsin tyytyväinen. Ainoa mistä Dermon 2021 kalenterista antasin kritiikkiä on se, että visuaalisesti se ei ole kaunis eikä sellainen minkä voisi laittaa ikkunalaudalle joulukoristeeksi. Plussaa toisaalta siitä, että pakkaus on pelkkää pahvia ja helppo kierrättää.
Vierailija kirjoitti:
Nostan tätä kaksi vuotta vanhaa ketjua. Minulla nimittäin on ensimmäistä kertaa tänä vuonna (2021) Dermosilin joulukalenteri ja lähdin uteliaisuudesta googlettelemaan aiempien vuosien joulukalentereita. Ilmeisesti on kuultu asiakkaiden toiveet ja reklamaatioista opittu vuoden 2019 kalenteriin verrattuna, sillä tämän vuoden kalenteri on ollut mielestäni varsin hyvä. En ole katsonut unboxaus-videoita etukäteen enkä avannut luukkuja etukäteen, eli vasta 7 luukkua avattua. Niiden perusteella olen kuitenkin ollut varsin tyytyväinen. 7. luukuista on tullut:
- 2 minute miracle mask hiuksille, 30 ml putkilo josta riittänyt ohuille hiuksilleni nyt jo kaksi käyttökertaa, varmaan menee vielä kolmaskin.
- pikkupurkissa oleva mutta kuitenkin normaalikokoinen sävyttävä huulivoide/kiilto, en ole ihan varma. Sävy hyvin neutraali. Kivan kosteuttava kuitenkin.
- luomivärisivellin, tämä oli ainoa jonka kohdalla olin vähän pettynyt sillä minulla on jo oikeasti laadukkaita siveltimiä. Toisaalta tämä Dermon ei ollut suinkaan huono sivellin, jää käyttöön etenkin silloin kun muut siveltimet ovat pesussa/kuivumassa.
- kulmakynä vaalean keskiruskeassa värissä, täysikokoinen. Itsellä vaalea iho ja maantienruskea tukka, väri toimii hyvin. Hyvin samanlainen mitä Lumenen vastaava kulmakynä, joka minulla jo onkin.
- Hyal4, ilmeisesti hyaluronihapposeerumi, 15 ml pikkutuubi. Perushyvä. Tätä voisin kuvitella tilaavani lisää.
- kirkastava meikinpohjustusvoide 20 ml tuubi, en ole vielä kokeillut vaikuttaa ihan hyvältä. Kiva yllätys, sillä meikinpohjustusvoidetta en aina itse jaksa/viitsi/raaski ostaa.
- 30 ml tuubi erittäin rasvaista voidetta (joku extra voide nimeltään), tämä aika löytö itselleni, aion tilata lisää isossa tuubissa. Mulla talviaikaan etenkin säärten iho on ihan halkeilevaa ja hilseilevää, tämä voide näyttää siltä että siitä olisi apua.
Mutta summa summarum: hienoa, että yritykset ottaa kritiikistä oppia ja vuoden 2019 tilpehöörikalenterin sijaan nyt on ihan kelpo tuotteita. 47,5 euroa maksoin ja jos muistakin luukuista paljastuu samantasoista sisältöä, olen varsin tyytyväinen. Ainoa mistä Dermon 2021 kalenterista antasin kritiikkiä on se, että visuaalisesti se ei ole kaunis eikä sellainen minkä voisi laittaa ikkunalaudalle joulukoristeeksi. Plussaa toisaalta siitä, että pakkaus on pelkkää pahvia ja helppo kierrättää.
Dermon Extra voide on kyllä huippua hajusteettomana. Harva voide, joka sukkahousuja työkseen käyttävällä auttaa hilsepölähdykseen työpäivän jälkeen talvisin 😆 Se e-sarjan Extra oli taas tosi yankkia. Ostin testiin, mutta vaihdan seuraavan tuubin jo takaisin hajusteettomaan. Vaikuttaa La kivalta tuo sisältö tänä vuonna.. Jäi itseltä väliin tänä vuonna.
Nyt kun goolettelin noita tämän vuoden tuotteita, niin täysikokoisten tuotteiden hinnat nettisivujen mukaan:
- kulmakynä 5,50
- meikinpohjustusvoide 7,90
- luomivärisivellin 4,90
- huulivoide 3,95 (myydään kahden eri sävyn pakkauksissa, joka 7,90, hinta laskettu siitä)
Siten noiden arvo jo 22 euroa. Pienempien tuotteiden hintaa pitäisi verrata kilo/litrahintaan, sitä en nyt jaksanut tehdä.
t. Se tämän vuoden boksiin iloisesti yllättynyt ja ketjua nostanut
Onneksi hankin Biothermin kalenterin, siis! On ollut tosi hyvä kyllä. Käytän muutenkin paljon Biothermia ja nyt pääsen testailemaan uusia tuotteita myös.