Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin alkoholin lähes kokonaan pois, -5kg

01.12.2019 |

Huh. Ennen tuli juhlittua rankasti joka viikonloppu. Marraskuussa kävin baarissa kerran. Vertasin äsken kasvokuvaa kahden kuukauden takaa ja tänään. Kasvot kaventuneet kivasti eivätkä housut purista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähentänyt roskaruuan syöntiä?

2/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähentänyt roskaruuan syöntiä?

Luonnollisesti. Usein tuli kapakan jälkeen käytyä hesellä/pizzeriassa. Sit darra-ateriaksi lisää jotain moskaa... Sekin jäänyt pois. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sulle. Itse jätin kokonaan pois kuukaudeksi, juon viikollakin ja tulos plusmiinus nolla. Seuraavaksi jätin juuston kokonaan pois ja vähensin rsvat minimiin. Sama homma.

Sitä en ole vielä kokeillut, mitä syömättömyys vaikuttaa.

Vierailija
4/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva sulle. Itse jätin kokonaan pois kuukaudeksi, juon viikollakin ja tulos plusmiinus nolla. Seuraavaksi jätin juuston kokonaan pois ja vähensin rsvat minimiin. Sama homma.

Olet toiminut hölmösti, jätä rasvojen sijasta pois/minimiin hiilihydraatit (paitsi kasvikset). Kokeilepa tätä, niin alkaa paino pudota. Eli rasvat takaisin, hiilarit (etenkin vilja ja sokeri) pois.

Vierailija
5/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholi on todella epäterveellistä vaikka sitä aina vähätelläänkin

Vierailija
6/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömättömyyden ja alkoholittomuuden yhdistelmä on tosi tehokas laihdutuskeino. Saksassa oli 1940-luvulla sellaisia leirejä joissa sitä kokeiltiin suurilla ihmisjoukoilla. Toimii.

Vierailija
7/7 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mä oon kans nyt pari viikkoa vähentänyt sokeria. Esim. kahvin kanssa ennen käytin aina sokeria, samoin join Pepsiä/Colaa. Nyt bongasin MySodalta makeutettuja joissa ei ole aspartaamia niin sitä olen sitten oikean Colan sijaan käyttänyt SodaStreamissa. Vielä ei ole ihmeitä tapahtunut mutta jos se tästä pikku hiljaa. Joulu on kyllä muuten vähän huono aika dieetille.