Tapasin noin 40- vuotiaan naisen jolla oli syvät uurteet
poskissa molemmilla puolilla. En ole ajatellut että vielä tuossa iässä ihmisillä olisi ryppyjä noin paljon ja noin näkyviä?
Kommentit (18)
Naisilla, joilla on hyvin ohut ja kuiva iho, tulee uurteita jo nuorena.
Naiset rupsahtaa jostain syystä nopeammin kuin miehet. Moni nainen on jo kolmekymppisenä pahassa kondiksessa, ja nelikymppisenä suurin osa naisista on peruuttamattomasti rupsahtanut tai läskiintynyt, ja asennekin on yleensä kuin 55v pubiruusulla. Itseäni ihmiset arvioi kolmekymppiseksi tai allekin.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole ryppyjä vaan juonteita. Rypyt on ihon pinnalla, juonteet syvemmällä. Yleensä nelikymppisillä on molempia.
Eihän ole. Eilen katsoin telkusta, oliko se puoli seiskaa, jossa oli vieraana Maarit Hurmerinta. Hänellä oli syvät uurteet nenän pielissä, tosin taitaa olla 6-kymppinen. En ollut ennen huomannutkaan. Ryppyjä hänelläkään ei näkynyt. Nelikymppisillä mitään uurteita tai ryppyjä ole, ainakaan omissa piireissä.
Mulla ei ole ensimmäistäkään uurretta ja ryppyjä vain muutama silmien alla. Kannattaa hoitaa ihoa. Olen 47.
Kun se on kovin yksilöllistä. Yleensä kolmikymppisenä alkaa tulla silmien ympärille juonteita, varsinkin jos ei ole kovinkaan pulskassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtaa jostain syystä nopeammin kuin miehet. Moni nainen on jo kolmekymppisenä pahassa kondiksessa, ja nelikymppisenä suurin osa naisista on peruuttamattomasti rupsahtanut tai läskiintynyt, ja asennekin on yleensä kuin 55v pubiruusulla. Itseäni ihmiset arvioi kolmekymppiseksi tai allekin.
M/39
Pullanaama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole ryppyjä vaan juonteita. Rypyt on ihon pinnalla, juonteet syvemmällä. Yleensä nelikymppisillä on molempia.
Eihän ole. Eilen katsoin telkusta, oliko se puoli seiskaa, jossa oli vieraana Maarit Hurmerinta. Hänellä oli syvät uurteet nenän pielissä, tosin taitaa olla 6-kymppinen. En ollut ennen huomannutkaan. Ryppyjä hänelläkään ei näkynyt. Nelikymppisillä mitään uurteita tai ryppyjä ole, ainakaan omissa piireissä.
Maarit on 66-vuotias, ja maan vetovoima vetää puoleensa. Hamsteripussit hänelläkin alkaa olemaan, niin kuin useimmilla naisilla
Minä en ole ollut koskaan mikään auringonottaja enkä muutenkaan kovin ulkoilmaihminen ja ihoni on säilynyt varsin nuorekkaan oloisena. Kunnes aloitin työt pysäköinninvalvojana. Ulkona kesät talvet ja tuulilasin läpi ruskettuu naama kesällä. Olen tässä alta kahdessa vuodessa vanhentunut monen vuoden edestä! Onko ap:n havainnoima nainen mahdollisesti reipas ulkoilmaihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaritin naama on pumpattu täyteen täyteainetta.
Ei näyttänyt todellakaan normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Pullanaama
Mitäs buldoggi?
BMI liikkuu 25-26 välillä ja lihastakin löytyy, joten en voi olla ihan mahdoton pullanaama. Toiset vaan säilyy paremmin.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit on 66-vuotias, ja maan vetovoima vetää puoleensa. Hamsteripussit hänelläkin alkaa olemaan, niin kuin useimmilla naisilla
Ohoh! Tarkoitan että mielestäni Maarit on edelleen todella kaunis, mutta syvät uurteet näkyivät selvästi, etenkin hymyilessä. Tai tietenkin näkyi jos ikä on tuo. En olisi uskonut. Nelikymppisillä ystävilläni ja itselläni en ole silti syviä uurteita tai suurempia ryppyjä huomannut, joten ihmettelen tätä nelikymppisten ryppy- ja uurredissausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/39
Pullanaama
Mitäs buldoggi?
BMI liikkuu 25-26 välillä ja lihastakin löytyy, joten en voi olla ihan mahdoton pullanaama. Toiset vaan säilyy paremmin.
M/39
Hoikallakin voi olla läskipää.
Vierailija kirjoitti:
M/39
Mitä itsepetosta uskotella itselleen noin.. Moni 40v mies on jo saattohoitopotilaan näköinen pallomahoineen.. Harmi, kun monet miehet lopettaa itsestään huolehtimisen:))
Mulla on ollut syvät juonteet nenänpielistä suunpieliin jo lapsena eikä ne ole muuttuneet nyt kun olen 59 v. Muita ryppyjä ei juurikaan ole vielä. Ja olen aina ollut hoikka
Runsas tupakointi usein vanhentaa ihon ennenaikaisesti. Siihen runsas auringonotto päälle, niin nelikymppisellä voi olla parikymmentä vuotta vanhempi iho kuin ikää muuten.
Nykyisin näyttää olevan melko syviä otsajuonteita ja silmänympärysjuonteita jo kolmekymppisillä.
Mulla oli jo kolmekymppisenä sibeliusrypyt silmien välissä, sukuvika. Olen nyt viisikymppinen ja sibelius on edelleen mutta ei ryppyjä, kiitos rasvaisen ihon.