En saa töitä koska olen työtön.
Kommentit (7)
Minä myös olin pitkään työtön. Sitten päätin ottaa vaan jotain duunia vastaan, mitä tahansa. Valitse riittävän iso lafka, jossa mahdollista sisäisesti siirtyä eteenpäin. Itse aloitin ihan tiskaushommista, nyt vihdoin 1,5v jälkeen pääsin koulutustani vastaavaan vakityöhön. Tsemppiä, älä anna periksi!
Toivoa on siis. Kiva lukea tällaisia onnistumistarinoita :)
Olen ollut sen verran pitkään työelämässä, että voin varmuudella sanoa, että harvoin halutaan palkata parasta, koska se uhkaa omaa asemaa.
Kummallista on se, että työantajat eivät halua hyödyntää oikeasti koeaikaa. Kyllä jos koeaika on 6kk, niin siinä ajassa näkee aika paljon millainen työntekijä on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin työtön maisteri 3 vuotta.
Sain määräaikaisuuden 8 kuukaudeksi. Nyt saan vakituisen työn.
Minulle on suoraan kerrottu etteivät odottaneet saavansa työttömästä näin hyvää työntekijää.Mielestäni asenne työtyömiä kohtaan on karu. Sellainen pitäisi kitkeä pois, koska taustalla lukuisia syitä työttömyyteen...
Huonompia löytyy ihan töistäkin... Määräaikaisuuden kautta kannattaa katsoa osaaminen, jos palkkaaminen pelottaa.
Etkö tiedä, että määräaikaisuudelle pitää olla peruste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on suoraan kerrottu etteivät odottaneet saavansa työttömästä näin hyvää työntekijää.Mielestäni asenne työtyömiä kohtaan on karu. Sellainen pitäisi kitkeä pois, koska taustalla lukuisia syitä työttömyyteen...
Huonompia löytyy ihan töistäkin... Määräaikaisuuden kautta kannattaa katsoa osaaminen, jos palkkaaminen pelottaa.Etkö tiedä, että määräaikaisuudelle pitää olla peruste?
Toimenkuva muuttuu.
Minulle on suoraan kerrottu etteivät odottaneet saavansa työttömästä näin hyvää työntekijää.
Mielestäni asenne työtyömiä kohtaan on karu. Sellainen pitäisi kitkeä pois, koska taustalla lukuisia syitä työttömyyteen...
Huonompia löytyy ihan töistäkin... Määräaikaisuuden kautta kannattaa katsoa osaaminen, jos palkkaaminen pelottaa.