Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin musiikkimaku?

Vierailija
30.11.2019 |

Miten paljon merkitsee ja mikä on oman puolisosi maku? Itselläni on ihana kumppani, jolla on upea kehittynyt ja laadukas maku. Kaunista elämää täällä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kehittynyt maku!

Vierailija
2/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittynyt ja laadukas maku = Samanlainen musiikkimaku kuin sinulla. Ei kerro muuta.

Mutta en itsekään jaksaisi ketään joka kuuntelee humppaa tai räppiä. Rajansa kaikella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista merkitystä. Itse ymmärrän hyvin monenlaisen musiikin päälle.

Vierailija
4/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko, mitä artisteja tähän laadukkaaseen, ihanaan ja kehittyneeseen musiikkimakuun kuuluu?

Vierailija
5/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iso merkitys, koska en kuuntele niin paljon musiikkia, eikä se ole hirveän iso osa elämääni.

Vierailija
6/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levykokoelma on tärkeaä asia tarkistaa

Vierailija
7/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän monenlaisesta musiikista, joten en usko, että kumppanin musiikkimausta tulisi minulle kynnyskysymys. Ehkä jokin suomiräp tai toisaalta äärikokeellinen fuusiojazz voisivat pidemmän päälle ruveta ärsyttämään mutta onneksi kuulokkeet on keksitty.

Se, mistä tulisi kynnyskysymys, ehkä jopa deal breaker, on kumppanin asennoituminen musiikkiin ja varsinkin mahdollisesti omastaan poikkeavaan musiikkimakuun. Näitä toisen musiikkimaun lyttääjiä, ihmisiä musiikkimieltymysten perusteella arvottavia ja musiikkiin tosikkomaisesti suhtautuvia on varsinkin miehissä suhteellisen paljon ja sen verran heistä on kokemusta myös deittailukumppanina, että en enää jaksa lähteä siihen nillitysrumbaan. Yleensä tämä musiikkiniuhotus on korreloinut myös yleisen tiukkapipoisuuden ja ylimielisyyden kanssa.

Vierailija
8/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erilainen kuin minulla, kumpikaan emme tykkää siitä musiikista, josta toinen pitää. Mutta kun ollaan autolla liikkeellä, kuskin maku ratkaisee. Kotona kuunnellaan musiikkia, kun toinen ei ole kotona. Kyllä me joistakin samoistakin tykätään, mutta suurimmaksi osaksi ei. 

Vierailija
9/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, mitä artisteja tähän laadukkaaseen, ihanaan ja kehittyneeseen musiikkimakuun kuuluu?

Tämän minäkin haluan kuulla!

Vierailija
10/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle musiikki on kyllä niin tärkeää, etten varmaan voisi elää sellaisen kumppanin kanssa jolla olisi aivan erilainen maku. Haluaisin esim. käydä konserteissa yhdessä ja ehkä jopa lomailla musiikin merkeissä. Ei ihan onnistuisi jos meikä haluaisi Kuhmoon ja kumppani Tuskaan. 

Vierailija
11/11 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans kumpikin tykkää Tauskista ja ollaan kehitytty yhdessä musiikkimauiltamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi