Vaaralliset, sekot, epäterveet rakkaussuhteet -kertokaa mitä kaikkea hullua olette tehneet tai kokeneet itse
Tällä palstalla näkyy monissa ketjuissa niin sekopäisiä kertomuksia ihmisten suhteista, että minusta ne ansaitsevat ihan oman ketjun.
Olkaa hyvä, sana on vapaa.
Laitan omiakin kokemuksiani muiden joukossa, en vielä tähän aloitusviestiin, ettei koko ketju käänny vain minun haukkumiseksi. Kaikenlaista sekoa on tullut tehtyä seurustelusuhteissa, en ole ylpeä.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni uhkaili itsemurhalla jos koskaan jätän hänet. Sai kiristettyä minut olemaan kanssaan yli kaksi vuotta. Loppujen lopuksi, kun (hirveän riidan päätteeksi) sain kamani pakattua ja miehen jätettyä, hän meni keittiöön, otti veitsen ja puukotti itseään vatsaan kolme kertaa silmieni edessä.
Tunnistajat tunnistaa.
Onnea erosta sekopään kanssa. Juuri muuta en keksi tuohon sanottavan.
Ex sekosi kun muutimme yhteen ja hän oli töissä' minä työtön, mietti miten estää minua raahaamasta rakastajia kämpälle. Ratkaisuksi keksi että hankitaan vauva, ei kukaan pane naista jolla maha pystyssä ! Oli siis ollut täysin normaali eikä yhtään mustis ennen kuin muutimme yhteen,
Yritin murtautua poikaystäväni asuntoon, kun ei ollut kotona. Enkä edes tiedä olinko hänen tyttöystävänsä sillä hetkellä edes, vai oliko sillon menossa vaihe että inhosi minua.
Jokatapauksessa, en saanut ovea auki, mutta oveen jäi sellaset jäljet, että se jätkä kyllä arvasi kuka siellä oli käynyt sabotoimassa ovea.
Kauan seurustelusuhteeni jälkeen, samainen jätkä (tuolloin jo varattu perheenisä) huuteli parvekkeeni alla, ja pyysi minua heittämään hänelle alusvaatteitani, olisi halunnut nuuskia niitä ilmeisesti ja runc... No kun en mitenkään reagoinut yöllä känniseen mylvintään (voi naapuriparkoja), tämä jätkä raahasi mattotelineen parvekkeeni alle ja tuli parvekkeen kautta sisään. Itse ehdin onneksi paeta kerrostalon varastoon.
Suhteemme aikana myös ra...asi minut keittiön pöytää vasten, sekä heitti vaatteeni sillä samalla kertaa parvekkeelta alas. Oli kiva hakea alushousuja ja rintsikoita pihalta... kun oli saanut hommansa hoidettua.
Uhkasi myös ampua minut suhteen aikana.
Sekä kun ajoi autoani, uhkasi jättää minut jonnekin, kun suuttui minulle, sanoin että anteeksi vain, tämä on minun auto.. lopulta käytin henkistä väkivaltaa ja pilkkasin, miten kaikki miestuttavani nauravat tolle miehelle ja ihmettelevät miksi olen sen kanssa, että munakin on niin pieni jne. Ihme että selvisin kotiin hengissä.
Suhteen jälkeenkin tuli kerran käymään, en tiedä miksi päästin sisään,, ja väkisin alkoi panna ja samalla h..ritteli ja löi kaksi kertaa naamaan.
Intohimoa kerrakseen. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni uhkaili itsemurhalla jos koskaan jätän hänet. Sai kiristettyä minut olemaan kanssaan yli kaksi vuotta. Loppujen lopuksi, kun (hirveän riidan päätteeksi) sain kamani pakattua ja miehen jätettyä, hän meni keittiöön, otti veitsen ja puukotti itseään vatsaan kolme kertaa silmieni edessä.
Tunnistajat tunnistaa.
Sairasta. Toivottavasti olet päässyt lopullisesti hänestä eroon. Jäi käsittääkseni eloon kuitenkin? Miten ilta loppui?
Tunnistajat tunnistaa.