Nuorena sitä miehiä riitti
Mutta nyt 46v ei enää.
Kommentit (13)
Gambiassa ja Ghanassa kyllä riittäisi edelleen. Sinunikäisellesi vielä ainakin 20-30 vuoden ajan.
Mulla päinvastoin. Tai kyllä nuorena jotkut vanhemmat miehet yritti lähes väkisin saada seksiä. Olin nuori ja kaunis.
Nyt olen 50 v, 10 kg ylipainoinen yh. Vienti on parempi kuin ikinä.
Harmittaa, ettei nuorena saanut kunnon miestä. Kokemukset on huonot, ei enää jaksa innostua.
Oon 14v, ja ei rasittavampaa voi olla kuin se, että kun olet vähänkin jostain taas kehittynyt lisää niin heti pojat vilkuilee ja esittää ku ei ollenkaa vilkuilis. Sit ne esittää toinen toistaan parempaa ja kovempaa jätkää, vaik ois oikeest ihan joku nynny.
Vierailija kirjoitti:
Gambiassa ja Ghanassa kyllä riittäisi edelleen. Sinunikäisellesi vielä ainakin 20-30 vuoden ajan.
Mua ei kiinnosta ulkolaiset miehet.
No eipä niistä miehistä sulle paljon käteen jäänyt, eli ihan turhaan murehdit.
Vierailija kirjoitti:
Kun on nuorena kunnolla jakanut voikin vanhempana pihdata.
Joka nuorena pihtaa, se siihen itse lankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla päinvastoin. Tai kyllä nuorena jotkut vanhemmat miehet yritti lähes väkisin saada seksiä. Olin nuori ja kaunis.
Nyt olen 50 v, 10 kg ylipainoinen yh. Vienti on parempi kuin ikinä.
Harmittaa, ettei nuorena saanut kunnon miestä. Kokemukset on huonot, ei enää jaksa innostua.
Tuntuu että monella nuorena kauniilla on huonoja kokemuksia jotka vaikuttavat myöhemmin.
Rasauttiko noin pahasti, kun toisessa ketjussa kerroin olevani sangen haluttua kamaa saman ikäisenä? En nyt ehdi jäädä vänkäämään, lähössä treffeille 32 v miehen kanssa. Mukavaa iltaa!
Osta mersu.