Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei huvittaisi tehdä enää mitään muuta kuin maata kotona ja selata älypuhelinta

Vierailija
30.11.2019 |

Jotenkin vaan elämä ei kiinnosta pätkääkään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Hyvä kun viitsin kaupassa käydä.

Vierailija
2/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se älypuhelin. Oikee helvetin kone. Pistä se pois ja tee jotain mistä todella tykkäät. Käy vaikka uimassa tai katso hyvä leffa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän se aika näinkin kuluisi, ikävää kun töihin joutuu lähteä kuitenkin välillä.

Vierailija
4/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma...

Vierailija
5/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä on itse pirusta niin lapsille, nuorille kuin aikuisille.

Vierailija
6/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie haluaisin vain olla kotona, juoda kaljaa ja katella telkkaria. Tänä aamuna kuitenki päätin että kaljan kittaaminen saa loppua. Saas nähdä kuinka käy.

Vierailija
7/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vuosi mennyt näin.

Enää en oikein jaksa edes puhelinta selailla. En käy Facessa tai instassa. En yleensä kirjoita tännekään mitään.

Nyt katson tv-ohjelmia, striimejä jne. Nukahtelen usein.

Olen alkanut ajatella, että kuolen tähän.

Vierailija
8/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie haluaisin vain olla kotona, juoda kaljaa ja katella telkkaria. Tänä aamuna kuitenki päätin että kaljan kittaaminen saa loppua. Saas nähdä kuinka käy.

Mulla on myös menossa raittiina raivo vaihe. En hae kaljaa vaikka rahaa olisi. Saisin kyllä muutakin jos haluaisin mutta kidutaan nyt vaihtelun vuoksi. Uuden vuoden lupaukseksi suunnitelen itsetuhoisen juomisen aloittamista.

Vierailija
9/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏡

Vierailija
10/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Olen aina kamppaillut elämämotivaation kanssa. Mutta eteenpäin meno elämässä oli kuitenkin aina se kantava voima joka auttoi jaksamaan ja kiinnostumaan asioista.

Sen jälkeen kun puoliso ilmoitti että elämä oli sitten tässä, että lapsia ei tule, että tässä vaan elellään näin kahdestaan loppu _v tun _ elämä , mulla meni motivaatio.... ei kiinnosta enää mikään. Minulla on elämässä ihan kaikki ja voin saavuttaa ihan täysin mitä haluan. Mutta jos elämä ei etene, jatku, kehity .. mikä järki tässä on.

Heitin sitten ranttaliksi.

Makaan kotona selaamassa älypuhelinta ja juon kaljaa. Kävin ostamassa pilveä pitkästä aikaa ja rauhottaviakin tässä vedellyt huiviin kaljan kanssa. Mitä väliä.

Puoliso herää hyväntuulisena leipomaan pikkuleipiä. Ja minä mietin, missä h lvetin todellisuudessa tuo elää?

Vierailija
11/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös menossa raittiina raivo vaihe. En hae kaljaa vaikka rahaa olisi. Saisin kyllä muutakin jos haluaisin mutta kidutaan nyt vaihtelun vuoksi. Uuden vuoden lupaukseksi suunnitelen itsetuhoisen juomisen aloittamista.

Mä oon tässä juonut semi-huolestuttavalla tavalla muutaman viikon (se jonka puoliso päätti armeliaasti elää loppuelämänsä lapsettomana, minulta ei kysytä, minulle täytyy riittää tämä kaikki tylsä kehittymätön pysähtynyt elämä).

Uudenvuodenlupaukseksi mä olen harkinnut kaikkien päihteiden lopettamista. Ihan vaan koska se on mahdollista. Olkoot sitten niin.. jaksa mikään kiinnostaa. Sama se täällä selvinpäin kärsiä

Vierailija
12/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/17 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
14/17 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvittaisi maata kotona ja selata älypuhelinta mutta teen niin kuitenkin.

Vierailija
15/17 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy töissä tai opiskele, vai miten teillä on kaikki päivät aikaa räpätä puhelinta?

Vierailija
16/17 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks uhriutua kun on vaan 1 elämä ja sä voit tehdä ihan mitä itse haluat?

Vierailija
17/17 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks uhriutua kun on vaan 1 elämä ja sä voit tehdä ihan mitä itse haluat?

Ei kaikki vaan voi!

Minäkin vain selaan puhelinta, vaikka haluaisin elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän