Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sosialisti: vihaatko rikkaita?

Vierailija
30.11.2019 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mä yritän olla kaveri että saisin rahaa.

Vierailija
2/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen itsekin.

Antti R.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kunhan vain sen omaisuuden saaminen ei ole työntekijöitten vessakäynneistä kiinni.

Vierailija
4/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% suomaalaisista on kommareita.

Vierailija
5/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen anarkisti joten vihaan molempia. 

Vierailija
6/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sosialismi on aatesuunta, joka pyrkii luomaan tuotantovälineiden yhteisomistukseen perustuvan yhteiskuntajärjestyksen, tai nimitys tällaiselle järjestelmälle." Wikipedia.

Kuinkahan monta sosialistia Suomessa edes on tämän määritelmän mukaan? Veikkaanpa että varsin vähän. Amerikkalaisten tapa käyttää sanaa sosialismi/sosialisti on harmillisesti änkenyt tiensä myös suomalaiseen keskusteluun. Termien hämärtäminen on eräs hybridivaikuttamisen tapa. Amerikkalaisten mielestähän se joka haluaa rahoittaa verovaroilla terveydenhuoltoa enemmän kuin toisella mantereella käytävää sotaa on automaattisesti sosialisti.

Vierailija
7/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on rikas?

Vierailija
8/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka on rikas?

Jos tulot on yli 50 000 vuodessa, on paskaporvari.

Vierailija
9/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN, Wahlroosille ym. olisi oikea paikka hikoilla metsätöissä pakko työleirillä linnan parketin sijaan. Kapitalistien omaisuus pitäisi konfoskoida valtiolle kuten Ranskan aatelisten ennen kuin nämä kuljetettiin lantarattailla mestauslavalle.

Vierailija
10/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sosialisti enkä vihaa rikkaita. Ahneita vihaan. Siis sitä jos rikastuminen ja omaisuuden kahmiminen tapahtuu muiden oikeuksia ja palkkoja polkemalla.

Vierailija
11/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ei ole aavistustakaan mikä on sosialisti tai mikä on kommunisti tai marxisti. Tietää vaan että ne ovat pahoja tyyppejä. Vähän niin kuin Darth Vader.

Vierailija
12/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa rikkaita laiskaan, mutta on kiva, että mijoonat verotetaan rikkailta pois ja verorahat voidaan ohjata puolueen uskollisimpien jäsenten yrityksille ja taas saadaan kaikki käyttörahaa. Rikkaat neropatit voi sitten taas tehdä uusia kännykkäpelejä tms.,jotka myy miljoonia ja taas verotamme ne voitot nopeasti kaadereillemme. Näin kaikki voittaa ja ihmisten äly koituu puoluejäsentemme hyödyksi.

Vierailija
13/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIHAAN, Wahlroosille ym. olisi oikea paikka hikoilla metsätöissä pakko työleirillä linnan parketin sijaan. Kapitalistien omaisuus pitäisi konfoskoida valtiolle kuten Ranskan aatelisten ennen kuin nämä kuljetettiin lantarattailla mestauslavalle.

Viestisi edustaa ns. oikeutettua ja parempaa väkivaltaan tähtäävää vihapuhetta.

Vierailija
14/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan

Vierailija
15/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vihaan

Vihapuhetta.

Vierailija
16/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sosialisti, mutta koska olen ikäni äänestänyt Vasemmistoliittoa, niin oletan ap:n tietämättömyyttään tai provoilunhaluaan tarkoittavan minua.

Olen itsekin hyvätuloinen, enkä vihaa rikkaita. Sen sijaan vihaan ahneita, itsekkäitä, tyhmiä rikkaita. Siis sellaisia, joiden mielestä perintötulo pitäisi jättää verottamatta, vaikka perinnönsaaja ei ole sen eteen rikkaa ristiin pannut ja vaikka samasta työtulosummasta (jonka eteen palkansaaja on sentään oikeasti tehnyt töitä) pitää maksaa roimasti enemmän veroa.

Ja sellaisista, jotka kuvittelevat varallisuuden olevan ihmisarvon mitta ja jotka eivät edes HUOMAA, miten etuoikeutettuja ovat. Valtaosa rikkaista ei ole "oman onnensa seppiä" eli rikastuneet rehellisellä omalla työllään - yhtään sen enempää kuin köyhät ovat itse aiheuttaneet köyhyyttään. Ihmiselämässä olosuhteet ja hyvä tai huono tuuri selittää huomattavan osan elämänkäänteistä.

Vierailija
17/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Björn Wahlroos on mun idoli.

Vierailija
18/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rikkaita menisi sossun taikaseinä kiinni

Vierailija
19/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman rikkaita menisi sossun taikaseinä kiinni

Taikaseinässä riittää rahaa kun kapitalistien ulkomaille piilottamat rahat palautetaan Suomeen. Sekä kapitalistien omistamien yritysten voitot otetaan valtiolle.

Vierailija
20/21 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Suomessa kaikki rikkaita... siis globaalilla mittapuulla. Sinä rikkaampia suomalaisia vihaava, oletko valmis antamaan omistasi itseäsi köyhemmille...? En minäkään ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi