Pillun liikkeet
Hei ihan mielenkiinnosta, hämmästyin itse kun eilen katsoin tavaraani peilillä (ihan muusta syystä) ja tajusin että siitähän näkee ihan selkeästi, kuinka lihaksilla kun liikuttaa että aukeaa, kiinni, aukeaa, voisi vaikka jonkun hauskan lauluvideon tehdä, missä tavara laulaa, tonttulakki vaan piirtää päälle.. Sori meni ohi aiheen, mutta siis jäin tätä ihmettelemään, että noinko selkeästi sen todella näkee? Lapsi synnytetty pari vuotta sitten, että onhan se siitä suulta avoimempi varmasti kuin ennen, joten onkohan se syynä että näkyy noin. Mutta muuten siis on reikä kiinni siitä suun jälkeen ellen sitä lihaksilla avaa. Onko kukaan ihmetellyt samaa?
Kommentit (6)
Yksilöllisiä kun ovat, vulvat, joten aika lapsellinen ja huono provo.
Ei tämä mikään provo ollut, mikäs tämän pointti olisi.
ap
Kyllä pillu liikkuu ja elää, jos on lihaskunto hyvä ja osaa niitä liikuttaa. Lihaksia voi liikuttaa naidessa, mutta oikein kiimassa lihakset liikkuu naisen tahdosta riippumatta ja ahmii kalua. Se tunne on miehelle parasta maailmassa. Yleensä vähän ennen naisen orgasmia ja sen aikana.
Ap, miten olis Stigin: Piparia, Piparia? :D
AP, sun pillu on yksilöllinen lumihiutale. Mitä sä tällä muiden pillujen ulkonäköjä vertailet omaasi. Ne on mitä on.
Sama juttu. :D Mutta noin sen kuuluukin toimia kun käyttää oikeita lihaksia, kaikki siis kunnossa. Olen joskus tutkinut pimpin ulkonäköä peilillä masturboidessa dildolla ja silloin se laajenee vähän isommaksi ja eri näköiseksi/turpoaa eikä mene ihan kiinnikään. Orgasmin jälkeen on turvonnein, mutta vähän ajan päästä vain auki ja "puhki"...Sitten kuiviltaan näyttää umpinaiselta, saa vähän raolleen supistelemalla. Ja olen siis synnyttänyt myös, ennen lapsiakin se kyllä aukesi, mutten silloin tajunnut katsoa seksin aikana.