Taas sudet syöneet koiria. Monesko tämä jo oli tänä vuonna?
Susia on kyllä enemmän mitä Luke väittää. Ei muuten vo jatkuvasti näitä tapahtua.
https://www.facebook.com/eero.seppa.7/posts/2899831860051528
Kommentit (85)
Ai jee että mä vihasin aikoinaan niitä kylän ukkoja, jotka jätti koiraparkansa ulos kettingin päähän syötiksi susille, heti kun kuulivat, että susia mahdollisesti liikkuu alueella. Toiveena tietenkin, että koira olisi aamulla tapettu ja syöty ja sitten voisi ulista, että nyt ne hirveät pedot on syöneet mun musti-kullan.
Nämä on samaa sakkia kuin vanhoista komedioista poliisille tutkintapyyntöjä tehtailevat pellet, jotka sitten netissä ulisee, kuinka zuvaizevaisto haluaa ihan kaiken kieltää, nyyh. Vastenmielistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla pn lemmikkikani aitauksessa pihalla.
Haukka tulee ja vie joten haukat pitää julistaa laittomiksi?Vai pitäisikö minun kenties huolehtia siitä, että kanilla on turvallinen paikka, vaikka laittamalla aitaukseen verkkokatto...
Miten tämä eroaa vapaana juoksevista koirista ja susista?
Aivan oikein, ei mitenkään.Jos koiran päästää yksinään metsään niin ottaa riskin. Metsässä on metsän petoja.
Tuttavalla oli kani omalla pihalla tarhassa. Naapurin kissa tuli heidän pihalle ja raateli kanin henkihieveriin häkkiinäsä, niin että kaveri joutui lopettamaan kaninsa. Naapuri vielä heti tapahtuman kiisti kissansa teon, ei kuulema ollut kissa ollut ulkona ja se oli verinen, koska oli juuri syönyt jauhelihaa.
Pidän kissaa syyllisenä. Samoin pidän sutta syyllisenä kun tunkeutuu metsästäjien reviireille.
Metsästäjien reviirille! Metsästäjän reviiri on se oma pikku lähiö.
Metsästäjien reviiriä ovat heidän jahtimaansa, joissa on monta sukupolvea metsästetty koirien kanssa ilman susiriesaa.
Toptoptop! Olen vuokrannut hirviseuralle 100 ha maata ja todellakin se metsä on edelleen minun reviiriä, ei seuran.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asutte metsässä?
Suomi on täynnä metsiä. Itse asun taajama-alueella noin 25000 asukkaan kaupungissa. Susi on nähty meiltä noin 1-2 km päässä. Aikaisemmin kuvittelin suden olevan arka eläin, joka välttelee ihmisiä. Enää en näin kuvittele.
:D