Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeus tavata miehiä

Vierailija
30.11.2019 |

Olen 28-vuotias, hoikka ja pitkä nainen (pituusko (180 cm) onkin lopulta syynä. Kasvot ovat perusnätit ja hiukset tummat ja polkkamittaiset. Pukeudun siististi tyyliin villakangastakki ja kapeat nahkasaappaat.

Hymyilen ja usein tutut miespuoliset kyllä viihtyvät seurassani hyvin. (sanon tämän siksi ettei kukaan luule minua ylpeäksi tai vihaisen näköiseksi). En ole mikään tuppisuu.

Mutta en vain löydä poikaystävää: kukaan ei-juopunut ei lähesty baarissa tai vaikka kaupassa (eläkeläismiehet kyllä tuijottavat kuin avaruusoliota). Someen ja nettiin en halua ammattini vuoksi.

Olen ujo ja ehkä minun pitäisi olla aloitteellisempi.

En tiedä, miksi kyselen täältä. Ehkä siksi että kavereiden kanssa en kauhean syvällisesti osaa tätä pohtia.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, on se rankkaa. Mutta rohkaisun sananen, sinulla on kaikki edellytykset saada poikaystävä, mutta se vaatii että joko joku kiva mies lähestyy sinua tai sitten lähestyt itse jotain kivaa miestä. 

Vierailija
2/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmenen senttiä lyhyempi kuin sinä, nätti ja normaalivartaloinen. Ei minuakaan kukaan selvinpäin missään lähesty. Pitäisi varmaan itse olla rohkeampi ja tehdä aloitteita. Ajattelisin, että juuri rohkeus on monella se avainasia, ei uskalleta selvinpäin, vaikka kiinnostaisikin.

Eli tuskin sun pituus asiaan vaikuttaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammatti estää nettideittailun?

Vierailija
4/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa valjeta syitä sille miksi etelästä tulevat miehet ovat suomalaisten naisten mieleen. Omalla tavallaan he saavat toisen tuntemaan itsensä rennoksi ja osaavat viedä keskustelua eteenpäin. Onhan miehetkin viehättyneitä idästä päin tulevista naisista.

Vierailija
5/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen olla sinua pidempi? Kelpaako sinulle samanpituinen mies?

Vierailija
6/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista vaan vittuilee jos niille tulee juttelemaan joku mies joka ei ole todella komeakasvoinen, pitkä ja hyväkroppainen.

Mikset siis itse tee miehille aloitteita? Erittäin, erittäin harva mies loukkaantuu siitä että nainen tulee juttelemaan.

Vierailija
7/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta pariskuntaa on syntynyt kun juopunut mies lähestynyt naista baarissa. Juopuminen on usein se joka lähestymistä helpottaa.

Vierailija
8/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ei tarvitse olla kasvoilla

Vierailija
9/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö miehen olla sinua pidempi? Kelpaako sinulle samanpituinen mies?

Ei tarvitse olla pidempi. Nuorempana seurustelin 175 pituisen kanssa.

Vierailija
10/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kymmenen senttiä lyhyempi kuin Ap.  Minua on aika harva nainen läehstynyt mutta, mitä mahtaa minua kymmenen senttiä pudempi nainen ajatella minusta jos minä lähestyisin häntä? 

Vierailija
11/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä oli päivän tyhmin kysymys aidosti. Hieman nyt valoja päälle siellä, please.

Mitäpä luulet, kun on esimerkiksi ammatissa tai asemassa, jossa edustaa työnantajaansa tai yhteisöä ja siihen rooliin ei sovi se että on tyrkky somessa saati tinderissä.

Vierailija
12/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista vaan vittuilee jos niille tulee juttelemaan joku mies joka ei ole todella komeakasvoinen, pitkä ja hyväkroppainen.

Mikset siis itse tee miehille aloitteita? Erittäin, erittäin harva mies loukkaantuu siitä että nainen tulee juttelemaan.

On kuule niitäkin. Yhtälailla nainenkin saa olla varuillaan kenelle menee juttelemaan.

Vierailija
13/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä oli päivän tyhmin kysymys aidosti. Hieman nyt valoja päälle siellä, please.

Mitäpä luulet, kun on esimerkiksi ammatissa tai asemassa, jossa edustaa työnantajaansa tai yhteisöä ja siihen rooliin ei sovi se että on tyrkky somessa saati tinderissä.

Onko niin vaikea ymmärtää että Tinderissä (päinvastoin kuin esim Suomi24) voi olla ilman kasvoja. Mutta jos haluaa tehdä asioista vaikeita voi tehdä mikå lienee todellinen syy ettei miestä löydy.

Nimim. Toimitusjohtaja joka ei ole ikinä ollut kasvojen kanssa Tinderissä

Vierailija
14/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusongelmana taitaa olla tuo aloitteellisuuden, tai edes kiinnostuksen osoittamisen, puute.

Ainakin minun (M) on joskus vaikeaa erottaa kavereiden keskinäistä seurassa viihtymistä ja muunlaista kiinnostusta toisistaan, ja useamman erehdyksen jälkeen olen todennut paremmaksi olla tekemättä mitään aloitteita jos tilanne on vähänkään tulkinnavarainen.

Sama tietysti pätee naisillekin päin, joten lopputulos taitaa olla se että yksinäisiä on entistä enemmän.

Vierailija
15/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuule niitäkin. Yhtälailla nainenkin saa olla varuillaan kenelle menee juttelemaan.

Jos nainen tekee aloitteen, yleensä kohde on täysin naisen "liigan ulkopuolella". Ainakin oma kokemukseni on tuollainen. En sitli ole ollut töykeä. M45

Vierailija
16/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tämä elämä on niin vaikeaa... Niin monet haluaisi löytää jonkun kivan miehen tai naisen, mutta kukaan ei lähesty eikä kukaan uskalla lähestyä.

Vierailija
17/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on se toinen ääripää, nainen saattaa ajatella että mies aliarvioi hänet. Niinkuin usein tekeekin.

Vierailija
18/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen, yleensä kohde on täysin naisen "liigan ulkopuolella". Ainakin oma kokemukseni on tuollainen. En sitli ole ollut töykeä. M45

Miten tuo nyt ottaa.. Oltiin molemmat ”samalla tasolla” eli vähätuloisia sinkkuja. Silti käski poistumaan jonka tietenkin tein.

Vierailija
19/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tämä elämä on niin vaikeaa... Niin monet haluaisi löytää jonkun kivan miehen tai naisen, mutta kukaan ei lähesty eikä kukaan uskalla lähestyä.

Tilastojen valossa miehet ovat alkaneet matkustamaan Suomen rajojen ulkopuolelle. Osa lähtee etsimään onneaan toisaalta toisten jäädessä tänne.

Vierailija
20/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nyt ottaa.. Oltiin molemmat ”samalla tasolla” eli vähätuloisia sinkkuja. Silti käski poistumaan jonka tietenkin tein.

Ehkä hänen tasonsa piti sisällään jotain muutakin kuin tulot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi