Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeus tavata miehiä

Vierailija
30.11.2019 |

Olen 28-vuotias, hoikka ja pitkä nainen (pituusko (180 cm) onkin lopulta syynä. Kasvot ovat perusnätit ja hiukset tummat ja polkkamittaiset. Pukeudun siististi tyyliin villakangastakki ja kapeat nahkasaappaat.

Hymyilen ja usein tutut miespuoliset kyllä viihtyvät seurassani hyvin. (sanon tämän siksi ettei kukaan luule minua ylpeäksi tai vihaisen näköiseksi). En ole mikään tuppisuu.

Mutta en vain löydä poikaystävää: kukaan ei-juopunut ei lähesty baarissa tai vaikka kaupassa (eläkeläismiehet kyllä tuijottavat kuin avaruusoliota). Someen ja nettiin en halua ammattini vuoksi.

Olen ujo ja ehkä minun pitäisi olla aloitteellisempi.

En tiedä, miksi kyselen täältä. Ehkä siksi että kavereiden kanssa en kauhean syvällisesti osaa tätä pohtia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ammatti estää nettideittailun?

No nyt kyllä oli päivän tyhmin kysymys aidosti. Hieman nyt valoja päälle siellä, please.

Mitäpä luulet, kun on esimerkiksi ammatissa tai asemassa, jossa edustaa työnantajaansa tai yhteisöä ja siihen rooliin ei sovi se että on tyrkky somessa saati tinderissä.

Onko niin vaikea ymmärtää että Tinderissä (päinvastoin kuin esim Suomi24) voi olla ilman kasvoja. Mutta jos haluaa tehdä asioista vaikeita voi tehdä mikå lienee todellinen syy ettei miestä löydy.

Nimim. Toimitusjohtaja joka ei ole ikinä ollut kasvojen kanssa Tinderissä

No tj vastaa vain hallitukselle ja jos on oma pikkufirma, jossa itse äänivalta niin mikäs sen hölmöilyn estäisi, muuten kun huoli asukkaiden suhtautumisesta asiaan. Mutta jos firma on kampaamo ja asiakaskuntakin tinderissä niin ei varmaan ole mitään esteitä siellä olla itse.

Hieman kuitenkin eri asia jos olet isossa firmassa merkittävässä asemassa, olet vaikkapa asianajaja ja firman osakas tai partneri, niin mitä muut osakkaat asiasta ajattelevat jos se heille paljastuu. Tai vaikka mediassa esillä, toimittaja, pienellä paikkakunnalla lääkäri, poliittisesti aktiivi, opettaja, rehtori tai ihan mitä muuta tahansa vastaavaa, josta ihmisten odotukset ovat muuta että et ole parisuhteeseen tyrkyllä.

Riski siitä, että kun sitten tapaat jonkun niin ettei siitä lähde juoruja joista tulee ongelmia. Koskaan kun et voi tuntemattomista joita tapaat aivan varmasti sanoa miten he toimivat jos/kun ette parisuhteeseen asti päädy ja sitä kautta keskinäinen luottamus sitoo tuomasta julki, että se ja se oli tinderissä.

Vierailija
22/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ap keskittyisin enemmän esimerkiksi kouluteittuihin tanskalaisiin, saksalaisiin tai itävaltalaisiin miehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Miina-ikä naiselle. Kukaan järkevä mies ei halua tuollaista tikittävää biologista aikapommia kynsiinsä. Se kun kajahtaa, niin kuin ne kaikki tekevät, Se on kuin taloudellinen neutronipommi miehen kannalta. Se jättää rakenteet ja infran ehyeksi, mutta tuhoaa ensin miehen talouden, sen jälkeen pilaa miehen loppuelämän ja/tai/sekä että viimeiseksi ajaa pulloon kiinni ja kaulakiikkuun = tuhoaa kajahtaessaan miehen täydellisesti.

Kannattaa palata asiaan uudelleen siinä neljänkympin jälkeen, kun olet ns. turvallisessa tilassa. Sen jälkeen sinuun uskaltaa jo tutustua, kun Parasta Jälkeen-päiväys on tullut täyteen.

Vierailija
24/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista vaan vittuilee jos niille tulee juttelemaan joku mies joka ei ole todella komeakasvoinen, pitkä ja hyväkroppainen.

Mikset siis itse tee miehille aloitteita? Erittäin, erittäin harva mies loukkaantuu siitä että nainen tulee juttelemaan.

On kuule niitäkin. Yhtälailla nainenkin saa olla varuillaan kenelle menee juttelemaan.

Jos nainen tekee aloitteen, yleensä kohde on täysin naisen "liigan ulkopuolella". Ainakin oma kokemukseni on tuollainen. En sitli ole ollut töykeä. M45

Miten tuo nyt ottaa.. Oltiin molemmat ”samalla tasolla” eli vähätuloisia sinkkuja. Silti käski poistumaan jonka tietenkin tein.

Naisen tulot eivät paina kovin paljoa tasossa. Miehen tulot painaa, etenkin jos nainen on 30 tienoilla.

Vierailija
25/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä oli päivän tyhmin kysymys aidosti. Hieman nyt valoja päälle siellä, please.

Mitäpä luulet, kun on esimerkiksi ammatissa tai asemassa, jossa edustaa työnantajaansa tai yhteisöä ja siihen rooliin ei sovi se että on tyrkky somessa saati tinderissä.

Onko niin vaikea ymmärtää että Tinderissä (päinvastoin kuin esim Suomi24) voi olla ilman kasvoja. Mutta jos haluaa tehdä asioista vaikeita voi tehdä mikå lienee todellinen syy ettei miestä löydy.

No tj vastaa vain hallitukselle ja jos on oma pikkufirma, jossa itse äänivalta niin mikäs sen hölmöilyn estäisi, muuten kun huoli asukkaiden suhtautumisesta asiaan. Mutta jos firma on kampaamo ja asiakaskuntakin tinderissä niin ei varmaan ole mitään esteitä siellä olla itse.

Hieman kuitenkin eri asia jos olet isossa firmassa merkittävässä asemassa, olet vaikkapa asianajaja ja firman osakas tai partneri, niin mitä muut osakkaat asiasta ajattelevat jos se heille paljastuu. Tai vaikka mediassa esillä, toimittaja, pienellä paikkakunnalla lääkäri, poliittisesti aktiivi, opettaja, rehtori tai ihan mitä muuta tahansa vastaavaa, josta ihmisten odotukset ovat muuta että et ole parisuhteeseen tyrkyllä.

Riski siitä, että kun sitten tapaat jonkun niin ettei siitä lähde juoruja joista tulee ongelmia. Koskaan kun et voi tuntemattomista joita tapaat aivan varmasti sanoa miten he toimivat jos/kun ette parisuhteeseen asti päädy ja sitä kautta keskinäinen luottamus sitoo tuomasta julki, että se ja se oli tinderissä.

Puhut asian vierestä nyt. Lainaamassasi viestissä sanottiin, että voi olla ILMAN kasvoja Tinderissä. Toisin sanoen et ole tunnistettavissa.

-eri

Vierailija
26/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna ap keskittyisin enemmän esimerkiksi kouluteittuihin tanskalaisiin, saksalaisiin tai itävaltalaisiin miehiin.

Tanskalaisilla ja itävaltalaisilla miehillä on usein aika pahat ropelikorvat, jos sellaiset haluaa omille lapsilleen niin sitten tuo ehdotus varmasti on hyvä :)

Vierailija
27/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskalaisilla ja itävaltalaisilla miehillä on usein aika pahat ropelikorvat, jos sellaiset haluaa omille lapsilleen niin sitten tuo ehdotus varmasti on hyvä :)

Mitkä on ropelikorvat?

Vierailija
28/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut asian vierestä nyt. Lainaamassasi viestissä sanottiin, että voi olla ILMAN kasvoja Tinderissä. Toisin sanoen et ole tunnistettavissa.

-eri

Ei vaan et sinäkään omaa riittävää sisälukutaito ja loogista päättelykykyä.

Kasvosi ja nimesi salaaminen on aika vaikeaa niiltä joita sitten päädyt tapaamaan

Vai oliko siellä tinderissä olon idea olla vain keskustelemassa?

Vierailija
29/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on Miina-ikä naiselle. Kukaan järkevä mies ei halua tuollaista tikittävää biologista aikapommia kynsiinsä. Se kun kajahtaa, niin kuin ne kaikki tekevät, Se on kuin taloudellinen neutronipommi miehen kannalta. Se jättää rakenteet ja infran ehyeksi, mutta tuhoaa ensin miehen talouden, sen jälkeen pilaa miehen loppuelämän ja/tai/sekä että viimeiseksi ajaa pulloon kiinni ja kaulakiikkuun = tuhoaa kajahtaessaan miehen täydellisesti.

Kannattaa palata asiaan uudelleen siinä neljänkympin jälkeen, kun olet ns. turvallisessa tilassa. Sen jälkeen sinuun uskaltaa jo tutustua, kun Parasta Jälkeen-päiväys on tullut täyteen.

Minä kokeilisin miinaharavaa. Tosin olen jo nelikymppinen, ja lyhyempi kuin AP, ja aika harvoin hoikat alle 30v naiset mätsäävät Tinderissä enää. Kun olin vielä 38, ennen exää, onnistui paljon paremmin. Tai ehkä Tinderin käyttäjäkunta on muuttunut tässä välissä myös.

Vierailija
30/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on ropelikorvat?

Feat. Kaj Kunnas a.k.a SiipiMutterin näköinen ukko.

Vierailija
31/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin ammatissa ei somessa seikkailla.

Vierailija
32/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin voi olla syytä pohtia omaa käytöstään laajemminkin; onko pakko olla missään?

Vierailija
33/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa naisista vaan vittuilee jos niille tulee juttelemaan joku mies joka ei ole todella komeakasvoinen, pitkä ja hyväkroppainen.

Mikset siis itse tee miehille aloitteita? Erittäin, erittäin harva mies loukkaantuu siitä että nainen tulee juttelemaan.

On kuule niitäkin. Yhtälailla nainenkin saa olla varuillaan kenelle menee juttelemaan.

Jos nainen tekee aloitteen, yleensä kohde on täysin naisen "liigan ulkopuolella". Ainakin oma kokemukseni on tuollainen. En sitli ole ollut töykeä. M45

Lähestymäni miehet ovat todellakin olleet tavallisia, ja se on myös oma tasoni eksaktisti. Joko he ovat torjuneet minut suoraan tai olisin kelvannut ainoastaan seksiin. Ihan tavallinen ihminen olen, kuten valtaosa muistakin ihmisistä. Joillakin miehillä nyt vain on todella suuret kuvitelmat itsestään, ja se on joissakin tapauksissa se mies, joka kurottaa aivan liian korkealle. Nykyaikana pariutuminen on todella vaikeaa, näköjään. T:eri

Vierailija
34/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin ammatissa ei somessa seikkailla.

Kyllä mä olen tinderistä tavannut 2 eri naispoliisia.

Vierailija
35/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ujo ja ehkä minun pitäisi olla aloitteellisempi."

Tässä hyvä ajatus.

Auttaa myös jos ei lähesty vain pitkiä, raamikkaita, komeita ja karismaattisia miehiä.

Vierailija
36/36 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymäni miehet ovat todellakin olleet tavallisia, ja se on myös oma tasoni eksaktisti. Joko he ovat torjuneet minut suoraan tai olisin kelvannut ainoastaan seksiin.

Ei se kovin eksaktia ole, sinun määritelmäsi. Ja tuo lopputulos osoittaa suoraan, että voisi hyödyttää, jos se olisi eksaktimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan