mitä mieltä olette akasta joka on tehnyt 4 aborttia...
ensimmäisen synnytti rv.19
toisen teki kaavinnalla rv.12 tai jotain
loput kaks rv.5 lääkkeillä....
huh huh...
älkää morkatko naisia jotka tekevät yhden a:n hyvin alku vaiheessa raskautta,ehkäisykin voi pettää yms
tämä on minusta jo sairautta,että noin monta aborttia tekee,liekö ikinä saa lapsia sitten jos/kun niitä haluaa...
Kommentit (17)
pistäis piuhat poikki ja poistattais koko kohdun niin ei tulis raskaaksi ollenkaan! GRRRR!
Abortit pitäisi olla tarkemman syynin alla.
paha saa palkkansa tavalla tai toisella. Voi olla että kun hän loppujen lopuksi lapsen haluaa niin ei sitä saakkaan.
En tunne minkäänlaista myötätuntoa tuollaista ihmistä kohtaan.
Itse juuri plussasin kolmannen vahinkoraskauteni, enkä takuulla ole ollut huolimaton ehkäisyä käyttäessäni. Pillerivahinkomme täyttää syksyllä 4v, kierukkakaveri nyt kesällä 2v ja ensi talvena syntyy sitten tämä ehkäisyrengas-malefunction. Meillä onneksi on ollut resurssit pitää nämä lapset, vaikka kierukkakaveria lukuunottamatta mahdollisimman epätoivottuihin väleihin ovatkin tulleet/tulossa, mutta kaikkien tilanne ei ole sama.
mut muuten noilla tiedoilla ei oikein kuvaa ihmisestä muuten saada
Mut jos nainen on suomalainen tai asuu muussa yhtä kehittyneessä maassa, ja hällä on ollut mahdollisuus saada itselleen ehkäisy eikä ole ollut mitään pakottavaa syytä keskeyttää raskauksia, niin hyi olkoon!
Ei se tietysti hyvä juttu ole, mutta jos ei tiedä ihmisen taustoja niin eipä viiti oikeen kommentoida mitään.
Sikiää, mutta huolehtimaan ei ole valmis. Abortteja ja hylättyjä lapsia!
Mutta ei siis kuulemma mieheni aikana vaan aiemmin(he seurustelivat hyvin lyhyen ajan).
Nyttemmin on kai " parantanut tapojaan" ... Oikein mukava ja ihana ihminen, olemme tuttuja keskenämme. EN olisi koskaan uskonut häntä niin vastuuttomaksi.
Ja tekisin kolmannenkin kerran jos paksuksi pamahtaisin. Kaksi lasta on jo, ja ne riittää hyvin. Ikääkin rupee jo olemaan, en mä halua vanhoilla päivillä mitään kakaroita enää ruveta vääntämään.
Tekevällä sattuu, onneksi on abortti, jos hassusti käy!
Ei se nainen ainakaan osaa ehkäisystä huolehtia ja ei myöskään opi virheistään!!!
olla sellaisella ihmisellä oma elämä kunnossa, ei hallitse elämäänsä.
Surullista se on.
Abortithan ovat hänen ratkaisujaan, ei meidän!
Parempi kai tehdä abortti kuin synnyttää ei-toivottu lapsi joka jäisi pahimmassa tapauksessa heitteille.
" kortsu-kaveri" , täyttää nyt syksyllä 1v. En edes harkinnut aborttia vaikka " varma" ehkäisy petti.
Enkä ole koskaan tehnyt aborttia.
Jännä miten joillakin mikään ehkäisy ei toimi, itse tulen raskaaksi suurin piirtein miehen alasti näkemisestä :(
Hänellä ei mikään ehkäisy tunnu toimivan. On tehnyt mun tietojeni mukaan ainakin neljä aborttia. Viisi lastakin häneltä löytyy.
Luulisi olevan kropallekin tosi raskasta jo tuommoinen, saatikka henkiselle puolelle. Ehkä hänellä oli hyvät syyt valinnoillensa. Kannattaisi varmaan miettiä joku pitävä ehkäisy esim. kapseli, jos on muuten noin piittaamaton.