Vapaaehtoisesti lapsettomat! Tuletteko toimeen lapsiperheellisten tuttavien kanssa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Se oli jännä juttu mihin olen törmännyt että kun olen vapaaehtoisesti vela.
Tämä oli minulle uutta. On siis olemassa vapaaehtoisia veloja ja pakotettuja veloja.
Voisitko kertoa tarkemmin tuosta jälkimmäisestä ryhmästä, vaikket kuulukaan siihen? Mitkä tahot pakottavat ihmisiä vapaaehtoiseen lapsettomuuteen?
Tulen tietysti toimeen, mutta suurinta osaa lisääntyneistä kavereistani en vain jaksa tavata. Näille ihmisille on yhteistä se, että jo kumppaninsa tavattuaan kaverit on heitetty täysin romukoppaan ja yhteyttä pidetään ainoastaan silloin kun sinkusta tarvitaan kuuntelijaa. Mahdollisen eron tullen toki ollaan myös taas ylimpiä ystäviä. Kun puheenaiheena on ainoastaan lapsetlapsetlapset ja lapsiperhearki eikä toisen kuulumiset kiinnosta yhtään olen todennut, etten tarvitse tällaisia ihmisiä elämääni. Ostakoot itselleen kasettinauhurin johon puhua ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulen tietysti toimeen, mutta suurinta osaa lisääntyneistä kavereistani en vain jaksa tavata. Näille ihmisille on yhteistä se, että jo kumppaninsa tavattuaan kaverit on heitetty täysin romukoppaan ja yhteyttä pidetään ainoastaan silloin kun sinkusta tarvitaan kuuntelijaa. Mahdollisen eron tullen toki ollaan myös taas ylimpiä ystäviä. Kun puheenaiheena on ainoastaan lapsetlapsetlapset ja lapsiperhearki eikä toisen kuulumiset kiinnosta yhtään olen todennut, etten tarvitse tällaisia ihmisiä elämääni. Ostakoot itselleen kasettinauhurin johon puhua ongelmiaan.
Kuulostaa oudolta, että puheenaihe olisi vain lapsetlapsetlapset. Itse en ole koskaan tavannut tällaisia, mutta joillekin käy toki huono tuuri.
Tulen toimeen ja lähipiirissä onkin monella pieniä lapsia. Ammatissanikin työskentelen alle kouluikäisten parissa. Pidän lapsista ja tulen heidän kanssaan hyvin toimeen. En silti halua omia lapsia.