Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantai ja viikonloppu, onko kellään muulla mielessä että tänään on pakko jaksaa ja viitsiä kuntoilla kun koko viikkona ei ole jaksanut?

Vierailija
30.11.2019 |

Vaikkei lapsen takia edes saanut tänäänkään nukkua pitkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielessä vain, että en tee mitään 😃

Vierailija
22/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, sillä liikun ihan Ok määrän arkena vaikka hyötyliikuntaa tuskin tulee vaikka en omista autoa. Suosikkiaika on aamupäivä tai myöhäisempi ilta. Vaikka aamupäivät ei töiden takia yleensä onnistu. Kaverin kanssa käyn kerran viikossa salilla ja lisäksi jo pari vuotta olen käynyt kuntopiirissä kerran viikossa. Viikonloppuna voi sitten mennä lenkille (vaikka en käy joka viikko) mutta en kutsu kävely lenkkiä kuntoiluksi vaan ulkoiluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kuntoilla?

Jotta pysyisi kunnossa, kiinteänä ja hoikkana. Ap

Jaa no minä olen hoikka ja hyvässä kunnossa ilman kuntoilua. N38, 2 pientä lasta.

Ehkä vielä olet, muttet kauaa.

Sori vaan mutta meidän suvussa naiset on hoikkia vaikka ikää tulee.

Hoikkia voi olla, mutta lihakset ja luut rappeutuu ilman liikuntaa. Hoikka ei ole = terve ja hyväkuntoinen.

Vierailija
24/24 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielessä että pitää kuntoilla, vaikka tiistaina kävinkin jumpassa. Teoriassa tykkään kuntoilusta mutta käytännössä se usein jää muiden hommien ja huvien jalkoihin. Lapset kyllä nukkuvat yleensä ihan hyvin että heitä en voi syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän