Katso kuvat! Anni Harjunpään fantasia-asu Miss Universum -kisoihin julki – kirjavan luomuksen pääosassa ovat ”naavasiivet” ja lasten piirustukset
nonnni mitäs olette mieltä fantasiapuvusta.
Itse en tykkää. Näissä fantasia-asuissa pitää mennä 100 överiksi jotta on ok.
Kommentit (32)
Valitettavasti tuo koko asu on sen näköinen, kuin päiväkotilapset olis sen askarrellut kevätjuhlan näytelmään :/ Miksi suomalaiset ei opi, että asun pitää olla todella näyttävä, tuokin näyttää siellä isolla lavalla aivan mitäänsanomattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi jos tuo etuhalkio ommeltaisiin kiinni. Alushousut ja pi*pin paikan näyttäminen ei oikein iske. Tulee halpa vaikutelma. Asu olisi todella 100% tyylikkäämpi ja omaperäisempi ilman tuota halkiota. Korjattava ennen esiintymistä.
Ei taida enää keretä, Anni lähti jo kisoihin.
Voi muuten pikkuisen Annia hävettää kun näkee minkälaisia näyttäviä luomuksia amerikan misseillä on. Ollut Anni itsekin suunnitelemassa asua. Tietääkö minkä tasoisiin kisoihin on lähdössä?
öööö...... Mert Otsamo? Katri Niskanen?
Kaunis nainen mutta nyrpeä ilme. Liian paksulti meikattukin.
Asu on outo. Korsetti ja leveä pitkä alaosa ovat hyviä mutta etuhalkio omituinen. Miksi pitää näyttää pimppa? Naavasiivet ovat ideana hieno, mutta toteutus ei ole onnistunut. Tuo näyttää joulunjälkeiseltä joulukuuselta, josta on suurin osa havunneulasista jo karissut ja muutama hassu rikkinäinen kuusenkoriste jäänyt roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi jos tuo etuhalkio ommeltaisiin kiinni. Alushousut ja pi*pin paikan näyttäminen ei oikein iske. Tulee halpa vaikutelma. Asu olisi todella 100% tyylikkäämpi ja omaperäisempi ilman tuota halkiota. Korjattava ennen esiintymistä.
Ei taida enää keretä, Anni lähti jo kisoihin.
Lento kestää monta tuntia, kyllä siinä ehtii parsia.
Vierailija kirjoitti:
Lähetetään upeakinttuinen rotublondi kauneuskisaan ja valitaan strategiaksi lyödä sille leväiset uppotukin oksat selkään ja varmuuden vuoksi peitetään ne kintut keittiöpöytäliinoilla.
Only in Finland...
Tällähän on nimenomaan ne paksut jalat.
Mutta olen samaa mieltä, että tuo asu on nolo.
Suomen misseille vois saada todella upeita asuja just vaikka teemoilla jää ja lumi tai vaikka revontulet, niin että koko asu olis yhtä paljettia ja tekojalokivee kuten noissa kisoissa kuuluu! Vink vink vaan Miss Suomi organisaatio, mä voin ens vuonna tulla suunnitteleen sen puvun.
Vierailija kirjoitti:
Suomen misseille vois saada todella upeita asuja just vaikka teemoilla jää ja lumi tai vaikka revontulet, niin että koko asu olis yhtä paljettia ja tekojalokivee kuten noissa kisoissa kuuluu! Vink vink vaan Miss Suomi organisaatio, mä voin ens vuonna tulla suunnitteleen sen puvun.[/quot
Onhan niitä revontuli asuja nähty ainakin Pia Pakarisella, Lotta Hintsalla ja Heidi Wilmannilla. Lumi ja jääkuningatar asuja nähty Sara Chafacilla ja Viivi Pumpasella. Mutta niiissäki olisi pitänyt olla volyymia ja glitteriä ja kimallusta 10.000 kertaa enemmän.
Mää en itse odota edes Suomelta mitään näyttävää Fantasia asua. Ikinä ei olla onnistuttu. Ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten osan huomio kiinnittyy häpyyn.
Jännä miten se hameen halkio on tehty niin oudosti että paljastaa juuri sen hävyn paikan. Yläosa vielä tuollainen alusasumainen korsetti.
Siis oikeasti Suomi lähettää missinsä kilpailemaan asulla, jossa on piipunrassista askarreltuja perhosia? Lapseni on tehnyt tuollaisia päiväkodissa alle eskari-ikäisenä... Olisi nyt edes ollut sitten lasten tekemiä, mutta ihan naurettavia räpellyksiä pukusuunnittelijan tekemäksi :D Mielestäni tuo puku sopisi Pikku Kakkosen juontajalle, ei kansainvälisiin kauneuskilpailuihin.
Lähetetään upeakinttuinen rotublondi kauneuskisaan ja valitaan strategiaksi lyödä sille leväiset uppotukin oksat selkään ja varmuuden vuoksi peitetään ne kintut keittiöpöytäliinoilla.
Only in Finland...