Säästöt loppuu pian
Minulla on säästöjä ehkä vuoden elämiseen niin että saan vuokran, perustarpeet ja jotain mukavuuksiakin maksettua.
Oman alan töitä ei ole löytynyt. Minulla on kituuttava sivutoiminimi, jonka en usko elättävän minua.
Menenkö siis johonkin hanttihommiin maisterin paperit ja monen tutkinnon suorittaneena?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette hae asumistukea, saatte kai kuitenkin työmarkkinatukea. Ei siinä silloin niin tiukasti elä.
Kaikki tuet yhteenlaskettuna elämiseen pitäisi jäädä 490 e. Saisinko ne vaikka intiaan niin valtio säästäisi 500e?
Siellä tuo käteen jäävä osuus riittäisi mutta suomessa se on alimitoitettu. Siitä suomi on saanut huomautuksia mutta eihän köyhistä tarvitse välittää.Laskutaito hukassa vai miten selität yhtälön valtion säästämisestä, koska elämiseen plus asuntoon tarvitaan keskimäärin enemmän kuin 500 ja siihen on myös oikeutus.
Siis intiassa eläminen ja asunto ei lähde 500 € kuussa? Sieltä saa yksiön kylpyhuoneella kyllä vuokrattua alle 70 € kuussa. Jäisi itselleni vielä enemmän käyttörahaa kun Suomessa, mutta valtion ei tarvitse maksaa asuntotukea.
Suomessa elämiseen pitää jäädä se 490 laskennallisten asumiskulujen ja terveydenhoitomenojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi 41 v. ei voisi uudelleen kouluttautua..?
Voihan sitä. Ei se silti töitä takaa.
Siis intiassa eläminen ja asunto ei lähde 500 € kuussa? Sieltä saa yksiön kylpyhuoneella kyllä vuokrattua alle 70 € kuussa. Jäisi itselleni vielä enemmän käyttörahaa kun Suomessa, mutta valtion ei tarvitse maksaa asuntotukea.