Seksihepenet
Ostin uusia seksihepeniä eli korsetin ja bodyn. Oikean kokoisia ja tyylikkäitä. En ole lihava. Miehen ilme tai mikään viisari hänessä ei värähtänytkään, kun puin ne päälleni. Kysyi miksi vaivauduin ne ostamaan ja lähti nukkumaan. Välillä mietin miksi edes yritän!
Kommentit (67)
Kauniit alusasut jne on itselleni se paras osa seksiä. Niitä on ihana pyöritellä sormissaan ja loppujen lopuksi päästä itse ottamaan ne vaimolta pois. Parhaat lahjat tulee kauniissa paketeissa :)
Minä en miehenä niinkään syty yllättämisestä kuin siitä, että saisin itse olla inspiroimassa mukana. Kyllä minä sitten itse sanon, mikä naisen päällä näyttää hyvältä. Sitä ei nainen itse näytä kovin hyvin ymmärtävän. Mutta tosi hyvä, jos nainen tahtoo antaa silmän iloa miehelle.
Eri mieltymyksiä. Kokeilepas seuraavaksi sukelluspukua, ilman räpylöitä ja happi pulloja, niiisrä on vain vaivaa aktissa. Sairaanhoitajan, poliisin ja parkkipirkon työasut voivat myös sytyttää, kenties jopa opettaja-look taii kupparin asu. Meillä emäntä kostuu silmistä ja pikkupöksyisstä kun pelmahdan näkyviin joulupukkina tai klovnina.
Ap on löytänyt todella harvinaisen miehen. Oikea kultakimpale tavallisille haluttomille naisille.
Meillä mies lopetti seksin pikku hiljaa. Ei oikeastaan haitannut, koska en enää itsekään ollut kovin innokas. Mutta nyt on nuori rakastaja ja todellakin kiinnostaa ja olen vetänyt päälle jopa seksihepeniä. Ja teho on ollut uskomaton.
Näin vinkkinä aloittajalle.
Ap on varmaan seksikäs kun body ja korsetti yhtä aikaa päällä. Taas joku tietämätön mies kirjoittaa paskaa.
Minut saa suorastaan hulluksi nylonit ja sukkanauhavyö. Vaikka mies olenkin, pidän niitä välillä itsekin. Sama koskee haarakiilattomia sukkahousuja.