Maistoin lidlin etanoita valkosipulivoissa! Enkä ymmärrä että
Että mikä ihmeen järki niiden syönnissä on? Itse asiassa jopa pidin siitä valkosipulipesto voista jota niissä oli mutta eihän ne itse etanat maistuneet juuri miltään. Etäisesti muistutivat oikeinnsitkeää herkkusientä sekä rakenteeltaan että maultaan.
Kamalan vaikea saada ulos niitä ja kauhean vähän syömistä siihen nähden kuinka pitkää niiden syöminen vie aikaa kun pitää kaivaa ne ulos sieltä kotiloista
Kommentit (17)
Samanlaista shaissee kuin osterit. Kalliita, pieniä, limaisia ja mauttomia. Varakkailla on huvinsa.
Matkusta ensi kerralla Ranskaan, ja tilaa siellä etanoita jossain laadukkaassa ja tunnelmallisessa maalaisravintolassa. Mielipiteesi voi muuttua. Mutta hintaahan noille etanoille tulee lähes 1000-kertaisesti.
Mä en ole pystynyt syömään etanoita sen jälkeen kun äitini (72 v) istutti päähäni ajatuksen, että suuren räkäklöntin pureksiminen tuntuisi varmaan samalta. :/ Niinpä teen nykyään jättikatkaravunpyrstöjä valkosipulivoissa, namnam.
No sama se on ravintolassakin, ei ne etanat miltään maistu, vaan se ihana mössö johon ne on upotettu.
Ovathan ne varsin ravinnerikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen juntti ymmärräkkään hienompien ihmisten ruokien päälle.
T. Lääkäri
Hienoimmat ihmiset tuskin ostavat etanoitaan Lidl´stä.
t. toinen lääkäri, joka ei etanaan koske.
Ravintolakokin koulutuksen saaneena voin kertoa, etten itsekkään syö lidlin etanoita niitä kerran maistettuani. Kokeile kerran vierailla ravintolassa jossa myydään etanapannua niin ymmärrät eron.
Vähän sama kuin mennä ostamaan citymarketista eurolla pitsan ja ihmetellä miksi kaikki tuttavat kehuvat pitsoja hyvän makuisiksi.
Lidlin kastikkeista 60-70% on palmuöljyä. Eli en sanoisi että ihan laadukkain vaihtoehto tuolta ostaa "hienoja" ruokia.
Halusin ennen joulua ostaa mm. Lidlin deluxe bearnaise-kastikkeen pihville, mutta jäi ostamatta kun siinä luki että palmuöljyä 55%. Ei ole ihan autenttinen resepti ei..
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kastikkeista 60-70% on palmuöljyä. Eli en sanoisi että ihan laadukkain vaihtoehto tuolta ostaa "hienoja" ruokia.
Halusin ennen joulua ostaa mm. Lidlin deluxe bearnaise-kastikkeen pihville, mutta jäi ostamatta kun siinä luki että palmuöljyä 55%. Ei ole ihan autenttinen resepti ei..
Jos haluat hyvää, miksi ostat valmista?
Ei ne perunalastupussin perunatkaan maistu yhtään hyviltä vaan se rasva ja suola johon perunat on upotettu.
Vierailija kirjoitti:
No sama se on ravintolassakin, ei ne etanat miltään maistu, vaan se ihana mössö johon ne on upotettu.
Nuo Lidlin etanat on todella suolaisia. Muuten kyllä tykkään etanoista, olen syönyt ulkomailla ja Suomessa ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat hyvää, miksi ostat valmista?
Koska aitoihin laatukastikkeisiin kuten hollandaise tulee melko kalliit ainesosat (ml. valkoviini) ja niiden tekemisessä kestää. Yksinkertaisesti: En osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolakokin koulutuksen saaneena voin kertoa, etten itsekkään syö lidlin etanoita niitä kerran maistettuani. Kokeile kerran vierailla ravintolassa jossa myydään etanapannua niin ymmärrät eron.
Vähän sama kuin mennä ostamaan citymarketista eurolla pitsan ja ihmetellä miksi kaikki tuttavat kehuvat pitsoja hyvän makuisiksi.
No on jo taitavaa jos lidlin etanat on saatu vielä mauttomimmiksi kuin ravintolassa. Eihän ne itse etanat maistu millekkään.
Ei tuollainen juntti ymmärräkkään hienompien ihmisten ruokien päälle.
T. Lääkäri