Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kaikki, jotka ETTE ole firman pikkujouluissa

Masentaa
29.11.2019 |

Miksi?
Itse kuulin pikkujouluista vasta niitä edeltävänä päivänä, enkä ehtinyt ilmoittautua mukaan (eikä kenellekään tietenkään tullut mieleen kertoa mulle, että sellaset järkätään...).

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennenkään ollut pikkujouluissa joka vuosi. Meillä on iso työpaikka, joten aina on niitä, jotka eivät tule pikkujouluihin. Jotkut eivät käy niissä koskaan.

Mulla on tänä vuonna tapahtumia muutenkin syntymäpäivistä hautajaisiin, mutta voi olla, etten olisi mennyt muutenkaan. Riippuu aina tunteista. Välillä haluan olla rauhallisessa ympäristössä.

Vierailija
22/26 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin en tiennyt niistä ja kun sain tietää, olisi ollut viime hetki ilmoittautua ja maksaa (julkinen sektori). En tiennyt missä ne ovat ja mistä pitää maksaa, koska se luki jossain työpaikan ilmoitustaululla ja luin viestin kotona. En viitsinyt sokkona ilmoittautua mukaan. Tuli fiilis, että kukaan tuskin mua siellä kaipaa ja koti-iltakin houkutteli enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Kun kuljin palkkatöissä, jätin joskus pikkujoulut väliin.

Olen aina jotenkin tuntenut itseni ulkopuoliseksi, tunne korostui juhlissa.

Yleensä jouduin olemaan myös selvänä, koska olen aina asunut n. 40km päässä työpaikalta.

Mä ymmärrän ulkopuolisuuden tunteen, mutta sanon silti, että vaikutat hirveän mukavalta ja järkevältä tyypiltä. En muista, että juuri koskaan olisin nähnyt sulta muita kuin järkeviä ja reiluun ja mukavaan sävyyn kirjoitettuja viestejä.

Vierailija
24/26 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Kun kuljin palkkatöissä, jätin joskus pikkujoulut väliin.

Olen aina jotenkin tuntenut itseni ulkopuoliseksi, tunne korostui juhlissa.

Yleensä jouduin olemaan myös selvänä, koska olen aina asunut n. 40km päässä työpaikalta.

Mä ymmärrän ulkopuolisuuden tunteen, mutta sanon silti, että vaikutat hirveän mukavalta ja järkevältä tyypiltä. En muista, että juuri koskaan olisin nähnyt sulta muita kuin järkeviä ja reiluun ja mukavaan sävyyn kirjoitettuja viestejä.

Nonii te ootte match made in heaven. Nyt: nus*ikaa.

Vierailija
25/26 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pikkujouluista. Yleensä jätän väliin.

Vierailija
26/26 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän mieluummin vapaa-aikani itse valitsemieni ystävien ja perheen kanssa. Työkaverit on ihan ok, mutta silti vaan työkavereita. Riittää ihan hyvin kun nähdään töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme