Tulkaa puhumaan kanssani, tarvitsen seuraa
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
MitÀ aiot puuhata nyt viikonloppuna?
Toivottavasti pÀÀsen lenkille. Huomenna leivon porkkanapiirakkaa. Olen nyt kotona lomilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten pÀivÀsi on sujunut? :)
No lÀhdin yhden puolitutun pojan mukaan, johon olin vielÀ pÀivÀllÀ ihastunut. En olisi saanut kÀyttÀÀ sitÀ bussikorttia niihin matkoihin mitÀ kuljin sen pojan kanssa. Laitos on siis ostanut sen kortin. Mentiin pojan asuntoon ja harrastettiin seksiÀ, kaula on nyt mustelmilla. Kaduttaa valtavasti, koska sen session jÀlkeen tuo poika oli niin kylmÀ. Odotan milloin jÀÀn kiinni.
Onko sulla ajatuksia tulevaisuudesta, mitÀ olisi kiva tehdÀ tms.? T. SinÀ 22 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko menossa armeijaan?
En ole.
Tuleeko kaveri tai Àiti tms. syömÀÀn kanssasi porkkanapiirakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Moi! :)
Moikka! đ©
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ajatuksia tulevaisuudesta, mitÀ olisi kiva tehdÀ tms.? T. SinÀ 22 vuotta myöhemmin.
Haluaisin olla psyykkisesti ehjÀ. Ja sen myötÀ ns. normaali elÀmÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaveri tai Àiti tms. syömÀÀn kanssasi porkkanapiirakkaa?
Olen ihan kotona tÀllÀ hetkellÀ, niin on niitÀ syöjiÀ. :)
KÀytittekö ehkÀsyy sen pojan kaa?
Vierailija kirjoitti:
KÀytittekö ehkÀsyy sen pojan kaa?
Luojan kiitos kyllÀ.
Tukeeko perhe sinua? Miksi jouduit aikanaan laitokseen?
Vierailija kirjoitti:
Tukeeko perhe sinua? Miksi jouduit aikanaan laitokseen?
NykyÀÀn vanhemmat kyllÀ, siskot on aina edes jollain tasolla tukeneet.
Olin niin holtiton ja itsetuhoinen.
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko alotella psyykkisesti ehjÀn ihmisen harjottelua sillÀ, ettei esim. anna nssia itteensÀ vain saadakseen hyvÀksyntÀÀ? Ei siinÀ mitÀÀn, ettÀ harrastaa vapaata seksiÀ, mutta vain jos oikeasti haluaa tehdÀ sen just sen tyypin kanssa. Ei ehjÀÀntyminen maagisesti ilmaannu, sen eteen pitÀÀ alkaa tekemÀÀn pieniÀ oikeita tekoja, oikeita tekoja itseÀÀn ajatellen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko alotella psyykkisesti ehjÀn ihmisen harjottelua sillÀ, ettei esim. anna nssia itteensÀ vain saadakseen hyvÀksyntÀÀ? Ei siinÀ mitÀÀn, ettÀ harrastaa vapaata seksiÀ, mutta vain jos oikeasti haluaa tehdÀ sen just sen tyypin kanssa. Ei ehjÀÀntyminen maagisesti ilmaannu, sen eteen pitÀÀ alkaa tekemÀÀn pieniÀ oikeita tekoja, oikeita tekoja itseÀÀn ajatellen. :)
Olet oikeassa. Se tilanne vain ajautui tuohon pisteeseen. En ymmÀrrÀ. Olin ihastunut.
Vetis 17v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta asiaa voi opetella, onneksi. Ok, on joitain ongelmia jotka kestÀvÀt koko elÀmÀn mutta jopa niiden kanssa voi oppia elÀmÀÀn. Oma kokemukseni: kannattaa ottaa avoimesti vastaan kaikki apu jota tarjotaan. Kannataa uskaltaa puhua ammattilaisille avoimemmin kuin kellekÀÀn muulle. Se puhdistaa, se syventÀÀ itsetuntemusta.
NÀin 39-vuotiaana sanoisin ettÀ on upeaa kun huomaa ettÀ kelpaa omalle itselleen sellaisena kuin on. Useimmat tajuavat ja kokevat tÀmÀn jo paljon aiemmin mutta meille joilla on rosoisempi tausta, tÀmÀ voi vÀhÀn kestÀÀ.
Onko laitoksessa asuminen mielestÀsi tukenut elÀmÀntilannettasi ja ollut hyvÀ ratkaisu?
MitÀ aiot puuhata nyt viikonloppuna?