Kaunis ja älykäs mutta mt:n järkkymisen vuoksi koulu jäänyt roikkumaan
Hävettää kun se tulee ilmi uusia ihmisiä, erityisesti kumppaniehdokkaita tavatessa. :( Nyt ollaan jo valoisammalla puolella ja tuntuu että koulutuksen puuttuminen on aina yllätys.
Kommentit (18)
Et ole ainoa. Sisareni on todella kaunis ja lahjakas. Häneltä odotettiin paljon ja kaikki jämähti mielenterveyden pettämiseen. Oikean lääkityksen saaminenkin on aikamoista aikaa vievää hommaa.
Miten kauneus liittyy koulunkäyntiin? Tai ylipäätään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Sisareni on todella kaunis ja lahjakas. Häneltä odotettiin paljon ja kaikki jämähti mielenterveyden pettämiseen. Oikean lääkityksen saaminenkin on aikamoista aikaa vievää hommaa.
Onko päässyt takaisin jaloilleen? Minulla on kyllä aikomus. Mutta on kyllä pitänyt käsitellä jotain asioita.
Ap
Kerrotko vielä miten kauneus liittyy opiskeluun?
Jos älykkyydellä nyt tarkoitetaan matemaattisloogista älykkyyttä ja kauneudella hyvää kroppaa ja nättiä naamaa niin voin ilmoittautua jonon jatkoksi. Mutta en valita, vaikka mulla meni nuoruus ihan hukkaan niin hyvänä näen sen, että sairastaminen opetti todella paljon. Nyt on älykäs ja ihana mies ja lapsia. Jos en olisi häntä tavannut niin en olisi varmaan vielä parantunut, ainakaan täysin, ja vaikka miehen nyt saisi koska vain niin ei yhtä ihanaa niin helposti, oli tuurista kiinni, että tavattiin. No mutta sinnittelyä tämä on välillä ollut, nyt pärjätään ihan ok ja haen avoimen kautta lähi aikoina opiskelemaan. Elämä kantaa ja opettaa ja sitä on jäljelläkin vielä toivottavasti pieni ikuisuus. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Miesten tapaamiseen sillä tavalla, että ensinäkemältä suhtaudutaan varauksettoman positiivisesti tietämättä ettei minulla ole mitään "oikeaa" ammattia mitä saa sitten selitellä epäilevä-ilmeiselle ja oikeaa reagointitapaa hakevalle miehelle.
Ap
Aika lailla sama. Pääsin aloittamaan koulun vasta kun muut saman ikäiset olivat jo lopettaneet. Hävettää uusia ihmisiä tavatessa kertoa ikänsä kun olettavat nuoremmaksi ja varmaan moni ihmettelee mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tapaamiseen sillä tavalla, että ensinäkemältä suhtaudutaan varauksettoman positiivisesti tietämättä ettei minulla ole mitään "oikeaa" ammattia mitä saa sitten selitellä epäilevä-ilmeiselle ja oikeaa reagointitapaa hakevalle miehelle.
Ap
Älä suhtaudu asiaan ongelmana vaan enemmänkin "seulana", joka suodattaa sellaiset miehet pois, jotka pelkäävät tai eivät voi ymmärtää elämän monimuotoisuutta. /7
Noi on oikeasti hankalia tilanteita, jos ei ole jotain selvää ammattia tai uraa minkä kertoa juuri tapaamilleen tuttaville, siis ihan treffailun ulkopuolellakin. Todella tuntemattomalle ihmiselle joutuu selittämään hyvin henkilökohtaisia asioita. Tai tuntuu että pitää selitellä. Monilla ihmisillä on tapana kysyä ensimmäisenä asiana "Mitä teet" .
Nyt pikkuhiljaa miettimään kouluttautumista 👍
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla sama. Pääsin aloittamaan koulun vasta kun muut saman ikäiset olivat jo lopettaneet. Hävettää uusia ihmisiä tavatessa kertoa ikänsä kun olettavat nuoremmaksi ja varmaan moni ihmettelee mitä on tapahtunut.
Jos joku kysyy niin sano, että kerrot myöhemmin kun on sopiva aika tms.
Osa porukoista kyllä arvostaa sitä, että ihminen päässyt jaloilleen. Toipuu.
Mutta suosittelen, että hakeudut johonkin koulutukseen. Älä mieti mitään väitöskirjoja yms. Hiljalleen kun vointi paranee voit nostaa tavoitteita yms.
T. Kokemusta pohjamudissa rypemisestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä suhtaudu asiaan ongelmana vaan enemmänkin "seulana", joka suodattaa sellaiset miehet pois, jotka pelkäävät tai eivät voi ymmärtää elämän monimuotoisuutta. /7
Kiitos viisaasta kommentistasi ❤️
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noi on oikeasti hankalia tilanteita, jos ei ole jotain selvää ammattia tai uraa minkä kertoa juuri tapaamilleen tuttaville, siis ihan treffailun ulkopuolellakin. Todella tuntemattomalle ihmiselle joutuu selittämään hyvin henkilökohtaisia asioita. Tai tuntuu että pitää selitellä. Monilla ihmisillä on tapana kysyä ensimmäisenä asiana "Mitä teet" .
Voit sanoa, että olet hakeutumassa opiskelemaan...
En usko, että kovin montaa oikeasti jaksaa kiinnostaa milloin sinä olet opiskellut. Mielestäni tärkeämpää on, että ihminen on kiinni tässä elämässä eli että hänellä on tulevaisuudensuunnitelmia, haaveita ja unelmia. Ja toki jotain, mitä tekee nyt. Se jokin voi myös olla oman kutsumuksensa etsimistä, joidenkin mukaan "tuuliajolla" olemista.
Minua ei ainakaan kiinnostaa tietää tarkasti, milloin deittini on opiskellut ja mitä. Ne yksityiskohdat tulevat sitten ajan kanssa ilmi.
Juoksisin treffeiltä karkuun, jos joku haluaisi tyyliin CV:ni nenänsä eteen. Se on pomoja varten.
Mulla sama tilanne, paitsi olen ruma ja tyhmä.
Ap, minulla on sama tilanne. Olen nyt saanut henkisen puolen kuntoon ja aion hakea opiskelemaan. Hyvän aviomiehen löysin joka tapauksessa, vaikka pelkäsin suuresti kertoa tilanteestani. Hänelle oli pääasia että yritän, etten vaan jää kotiin luovuttamaan. Olen esimerkiksi tehnyt töitä aina kun jaksaminen on riittänyt ja myös hakenut apua. En kaada murheitani hänen niskaansa, tai kieriskele itsesäälissä.
.