Menkan testi - oletteko käyneet ja paljonko tulos?
Mies sanoo olleensa ja 134. Mietin, haluanko tietää olenko älykkäämpi kuin hän...
Kommentit (43)
Käyn Menkan testissä kerran kuukaudessa. Selviän pienimmillä tamponeilla, eli kyse lienee muutamista millilitroista. Siinä minun tulokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa kirjoittaa Mensaa oikein, niin ei kannata kummoista tulosta odottaa...
Luuletko että esim. lukihäiriö, hajamielisyys tai impulssiivisuus tarkoittaa ettei voi olla matemaattisesti älykäs?
Mensan testi ei testaa matemaattista lahjakkuutta. Mutta ihan varmasti hajamielisyys voi vaikuttaa tulokseen. Idea kun on ratkaista tehtävät mahdollisimman nopeasti.
Olen käynyt. Tulos 157 sillä vanhalla hajonnalla.
pms 200, 3 kierrolla hieman laskee.
Vierailija kirjoitti:
Käyn Menkan testissä kerran kuukaudessa. Selviän pienimmillä tamponeilla, eli kyse lienee muutamista millilitroista. Siinä minun tulokseni.
Itse testaan kuukupilla, nykyaikaisempi ja luontoa säästävämpi ratkaisu ja tarkempi tulos.
Mies on käynyt. Ei kerro tulosta...
Voi olla, että menkkojen aikaan ei kannata tehdä testiä. Voi nääs vaikuttaa tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuukupillinen kolmessa minuutissa
Aika hurja tulos, tuolla mennään varmasti jo siihen parhaimpaan 2%. Onnittelut!
Sain 113.
Eräs nainen halveksii aina minulle, et kehitysvammainen. (Tosin hän on narsisti... kauemmin naisen tienneet ovat tämän minulle paljastaneet.)
Vierailija kirjoitti:
Sain 113.
Eräs nainen halveksii aina minulle, et kehitysvammainen. (Tosin hän on narsisti... kauemmin naisen tienneet ovat tämän minulle paljastaneet.)
On sinulla idiootti ja kade tuttu!!!
Voi kuule, tuolla tuloksella pääsisit esimerkikisi opettajakoulutukseen.
Olen huippuyksilö. Tuotan joka kk noin 200 ml Menkan testissä. Ekat kolme päivää pelkkää verta ja seuraavat kolme kivuliaita klönttejä jotka voisivat jopa olla pieniä sikiöitä muotonsa ja kokonsakin puolesta. Sitten tämä jatkuu taas perus verivuotona vielä kolme päivää.Tuotan aina infernaalisella kivulla ja maksimaalisella tuloksella. Lääkäritkin ovat ihmeissää mystisten Menkan testitulosteni vuoksi koska vaihdevuodet eivät ole viel ajankohtaiset mutta olen näin tuottelias yksilö.Leikatut Myoomatkin kasvavat kuukaudessa takaisin entisiin mittoihinsa! Työtön kylläkin olen mutta Menkan testien mukaan tuotan sentään isompaa tulosta kuin moni muu koko maassa!
64ml