Kokoajan valuu pieniä määriä ulostetta etupuoleen kun vatsa ei koskaan tyhjene kunnolla. Tuloksena virtsatulehdus :,(
jo 7 kertaa tämä vuoden aikana, antibiootit eivät enää toimi.
Kommentit (41)
Tottahan toki laitat peppuväliin siteen/kankaan imemään ulostetta?
Luulisi tuohon ongelmaan hoitoa löytyvän. Ei voi olla ainutkertainen tapaus.
Ihanaa olla mies, ei ole koskaan mitään tulehduksia alapäässä.. tai muuallakaan.
painoa 230kg ja aamusta iltaan syö hiilareita niin tuleehan siinä ongelmia .
Onko laskeuma poissuljettu lääkärissä? Peräsuolen laskeuma voi aiheuttaa vuotoa jos emä ttimen takaseinä antaa periksi ja suoleen tulee ylimääräinen mutka. Ummetus lisää laskeumien riskiä. Laskeumaan voi kokeilla rengas- tai kuutiohoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla mies, ei ole koskaan mitään tulehduksia alapäässä.. tai muuallakaan.
Sitä ensimmäistä balaniittia odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä just, jonkinäköinen krooninen ummetus ollut pienestä lähtien. Erikoislääkäri totesi vain että mun suoli on tietyn mallinen ja toimii niin, että asialle ei voi mitään.
Mites tehdä kun mitkään antibiootit eivät enää tehoa?
No ihan varmasti voi tehdä jotain. Millä hiton puoskareilla sä olet käynyt. Ootko sä muka koko ikäsi ollut eteen valuvat paskat housussa?
Terveystalo Kampissa erikoislääkäreillä.
Vierailija kirjoitti:
Onko laskeuma poissuljettu lääkärissä? Peräsuolen laskeuma voi aiheuttaa vuotoa jos emä ttimen takaseinä antaa periksi ja suoleen tulee ylimääräinen mutka. Ummetus lisää laskeumien riskiä. Laskeumaan voi kokeilla rengas- tai kuutiohoitoa.
Mistä tämä hoito saa jos ei kerran edes yksityisen erikoislääkärit mitään tee?
Kokeile bifilus-tuotteita, tuohon tyhjenemättömyyteen.
Iho ärtyy helposti ripulista.
Vierailija kirjoitti:
5 kertaa erikoislääkärillä käynyt yksityisellä, ei nekään ymmärrä. Sanoivat vain että näin se vain on.
Ikinä et sitten ole treenannut lantionpohjaasi? Tai aivoja, että saisit kysytyksi, missä vika ja miten se korjataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä hoito saa jos ei kerran edes yksityisen erikoislääkärit mitään tee?
No tuon kuution ainakin pystyy tilaamaan itsekin netistä. Mutta ensin toki pitäisi tietää onko sitä laskeumaa ensinkään.
Jos on jäänyt epäselväksi mitä lääkärit saivat selville, pyydä sieltä lääkärikeskuksesta epikriisit jokaisesta käynnistäsi. Sinulla on niihin oikeus.
Nyt epäilen ap:n ymmärryksessä olevan vikaa. Sekä pidätys- että laskeumaongelmiin ja sulkijalihasvammoihin on olemassa hoito.
Peräsuolen laskeuma (rektoseele) korjataan leikkauksella vaginan takaseinämän kautta. Emättimen laskeumaa voi hoitaa renkaalla, kuutiolla, jumpalla ja kirurgialla.
Ja kaikki nämä edellyttävät että yrität pudottaa ylipainoa, jos sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä just, jonkinäköinen krooninen ummetus ollut pienestä lähtien. Erikoislääkäri totesi vain että mun suoli on tietyn mallinen ja toimii niin, että asialle ei voi mitään.
Mites tehdä kun mitkään antibiootit eivät enää tehoa?
No ihan varmasti voi tehdä jotain. Millä hiton puoskareilla sä olet käynyt. Ootko sä muka koko ikäsi ollut eteen valuvat paskat housussa?
Terveystalo Kampissa erikoislääkäreillä.
Mihinkähän ne lääkärit oli erikoistunut? Kävitkö silmä/hammaslääkärillä?
Divertikkeleitä? Onko tähystetty?
Ja todella törkeää joillaiin ällöitellä tällaista vaivaa, jolle ei mitään voi ja joka voi tulla kenelle tahansa. Minusta hyvä että näistäkin puhutaan avoimesti, koska se lieventää häpeää.
Vierailija kirjoitti:
ruokavalio,liikunta,ylipaino
Niinpä niin, siitähän johtuu kaikki vaivat, AINA, laihduttamaan vaan ja lenkkipolulle...
Itse olen lihava, en syö terveellisesti enkä kuntoile, ja suoli toimii ihan normaalisti. En tunne yhtään lihavaa ihmistä, joilta valuisi jatkuvasti ulostetta. Kyse on jostain ihan vakavasta vaivasta, jota ei pysty elämäntavoilla korjaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruokavalio,liikunta,ylipaino
Niinpä niin, siitähän johtuu kaikki vaivat, AINA, laihduttamaan vaan ja lenkkipolulle...
Itse olen lihava, en syö terveellisesti enkä kuntoile, ja suoli toimii ihan normaalisti. En tunne yhtään lihavaa ihmistä, joilta valuisi jatkuvasti ulostetta. Kyse on jostain ihan vakavasta vaivasta, jota ei pysty elämäntavoilla korjaamaan.
No minä tunnen valitettavasti montakin, potilaissani nimittäin. T. vanhusten parissa työskentelevä.
Siinä vaiheessa, kun ikä rappeuttaa pidätyskykyä muutenkin, reilu ylipaino vie siitä loput. Keskivartalon rasva aiheuttaa lantionpohjan lihaksille vuosikymmenten ajan ylimääräistä rasitusta ja painetta ja ne löystyvät enemmän kuin hoikilla. Kun liikkuminen on lihavuuden pahentamaan nivelrikon ym vaivojen takia hankalaa, lihakset eivät toimi eikä lantionpohjaa hallitse ollenkaan. Siellä ne eritteet sitten hallitsematta valuvat.
On ihan kamalaa olla oikeasti lihava vanhus. Lihavuuden ja liitännäissairauksien takia toimintakyky menee aikaisin ja sitä on vuosikaudet muista riippuvainen. Mitä ihmisyyttä se on, että majaa sängyssä ja joku pyyhkii rasvamakkaroiden välejä kosteuspyyhkeellä?