Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat Black Friday -tarjoukset

Nimimerkki
29.11.2019 |

Listataan tähän vastaantulleita naurettavia tarjouksia miten yritykset yrittävät kusettaa kuluttajaa. Aloitan:

* Tokmannilla kaikki lelut ja lautapelit -40%.
Hintoja on nostettu pikkaisen (ei kuitenkaan 40%, että alennus saadaan näyttämään isommalta). Jäljellä pelkkää rihkamaa. Tarjous ei yllätys yllätys koske legoja.

* Sisustusliike Cobello. ”Mahtava erä huonekaluja, lipastoja, vitriinejä, tuoleja jopa -50%. Todellisuudessa alennuksessa oli kaksi liikkeen ruminta ruokapöytää joita en ole aiemmin edes nähnyt liikkeessä. Liikkeessä oli lisäkseni 2 muuta asiakasta.

* Sokoshotellit -40% yö. Tarjouksen jälkeen yö Tanpereella maksaa 88€! Tätä en aiemmin tarkastanut mutta veikkaan että hintoja nostettu ennen tätä päivää. Kalliilta tuntuu ja jäi ostamatta.

* Sokoksella kaikki tuotteet -30% klo7-12. Esim katsomani Hugo Boss miesten boxerit, hintaa nostettu viikko ennen tarjousta n.20%.

On kusetettu olo ja alan tästä lähtien kiertää koko mustan perjaintain kaukaa!

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida tuota Tokmannia; myymälässä oikeasti lelut -40%, ihan niistä hinnoista jotka niissä oli viikko sitten. Lisäksi paljon esim. meikkejä -40% ja sai -5e alekupongin ensi viikolle. Minulle kelpasi.

Vierailija
102/122 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpressillä oli joitakin alennuksia 1 sentti! Esimerkiksi jokin huivi 7,68 euroa oli nyt 7,67 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki alennukset ole huijausta mutta pitää olla hintatietoinen ja tietää mikä tuotteen hinta oli toukokuussa. Helposti voi satasen säästää jos jotain tiettyä juttua on pitkään harkinnut 👍

Vierailija
104/122 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki alennukset ole huijausta mutta pitää olla hintatietoinen ja tietää mikä tuotteen hinta oli toukokuussa. Helposti voi satasen säästää jos jotain tiettyä juttua on pitkään harkinnut 👍

Zalandolta olin himotellut yhtä juhlamekkoa koko kesän, laitoin suosikkeihin ja aina välillä kävit tsekkaamasss hintaa. Koko syksyn mekko pysyi reilussa satasessa, kunnes eilen; 32€. Lähti heti tilaukseen.

Samoin Telian tarjoukseen iP 8:sta tartuin. -150€ hinnasta, ja lapsen joululahja oli sit siinä.

Vierailija
105/122 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin 40 % alennus kaikista leluista on tosi hyvä, kun tosiaan koskee ihan kaikista suosituimpiakin leluja. Jollyroomillakin on bf-alennuksissa hyviä lelualennuksia, vaikka joukossa on myös naurettavia parin euron alennuksia. Edullisesti sai näiden avulla tehtyä ostokset pukinkonttiin.

Vierailija
106/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kummilapsille vaatetta jouluksi KappAhlin 30% alesta. Samoin 30% alesta itselleni parit glitterin hopeakorvikset. Kyllä siinä vähän säästää ihan oikeasti, kun ei tuollaisissa kaupoissa ollut korotettu tuotteiden normihintoja.

Yves Rocherilta ja Dermosililta tilasin vähän peruskosmetiikkaa, varsinkin YR:lla alet ovat oikeasti hyvät ihan heidän normaaleihin alennuksiinkin verrattuna. Dermosilin 25e "black box" taas on hauska yllätys, laatikollinen heidän tuotteita suht alhaisella hinnalla.

Vierailija
107/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baiks pyöräkaupassa Jopojen alennushintaan kalliimpia kun normaalihinta esim. Prismassa.

Vierailija
108/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsastin jenkkisänkyjä tunnetusta kalusteliikkeestä. Olivat muka puoleen hintaan, kävin aikaisemmin syksyllä ja olivat silloin saman hintaisia kuin perjantaina se alennettu hinta, se hinta joka oli ruksattu yli oli vain laitettu kaksinkertaiseksi.

Sain kyllä oikeasti alennetulla hinnalla muutamia tarvitsemiani juttuja, katsoin niiden hinnat jo etukäteen.

Vierailija
109/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsastin jenkkisänkyjä tunnetusta kalusteliikkeestä. Olivat muka puoleen hintaan, kävin aikaisemmin syksyllä ja olivat silloin saman hintaisia kuin perjantaina se alennettu hinta, se hinta joka oli ruksattu yli oli vain laitettu kaksinkertaiseksi.

Sain kyllä oikeasti alennetulla hinnalla muutamia tarvitsemiani juttuja, katsoin niiden hinnat jo etukäteen.

Onko niin vaikea sanoa, mistä liikkeestä?

Vierailija
110/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo hotelliyö 88 euroa on kyllä halpa!

Minusta se on kallis, kun sis. 40% alennuksen.

Itse suosin Sokos-hotelli Tapparaa.

Vierailija
111/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin heinäkuussa hienon pipon poistomyynnistä.hinta oli 3e,pistun pöähän mutta tuli niin v..un kuuma että heitin roskiin.en säästäny mitään vaan tuhlasin 3e

Vierailija
112/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku maksaisi pienestä hotellihuoneesta noin paljon kun voi olla kotona isommassa asunnossa? Mikä tuossa on ideana että ihmiset menee viettämään hotelli öitä?

Olisko vaihtelu taikka majoituksen tarve..??)) Oo sä kotona vaa;)

Vierailija
113/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että Cobellossa oli ollut alennuksessa kaksi ruminta ruokapöytää, joita et ollut aikaisemmin edes nähnyt - Se on hyvin mahdollista, kun omistajat kiikuttavat takaisin myyntiin itse käyttämiään tuotteita (jopa astioita) ! Sairasta touhua ollut jo vuosia..

Vierailija
114/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en ostanut ja olen ylpeä siitä. En halua lähtee tälläsiin  hömpötyksiin mukaan, sillä olen oppinutt, että kuluttajia vain huijataan näissä. Tänään lähden nyt aamukahvin jälkeen jouluostoksille.

Vierailija
115/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään en ostanut ja olen ylpeä siitä. En halua lähtee tälläsiin  hömpötyksiin mukaan, sillä olen oppinutt, että kuluttajia vain huijataan näissä. Tänään lähden nyt aamukahvin jälkeen jouluostoksille.

Okei.🙄😂Olet sinä kyllä harvinaisen fiksu kun et osta alesta, mutta heti sen jälkeen kyllä...

Vierailija
116/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumon Black Week -tarjous: jos vuokraat asunnon tällä viikolla, saat 300 euroa alennusta vuokrasta valitsemanasi kuukautena. Jännästi kaikkien yksiöidenkin vuokrat nousseet melkein 1200 euroon...

"Kaikkien" yksiöiden? En usko. Miltä alueelta hait?

Pääkaupunkiseudulta. Ja muutenkin siellä oli vaan kaksi tai kolme asuntoa jota tarjous edes koski

Työnsin Vuokraovi.comiin haun ja tällaista tuli:

720e/kk

870e/kk

770e7/kk

790e/kk

Kaksioitakin samassa hintaluokassa. Eli mitä yrität sanoa? Ei ole kivaa yksiötä Kampissa tms?

Tarjouksessa olleita asuntoja ei edes ollut näkyvissä Vuokraovessa vaan Lumon nettisivuilla, ja ne olivat juuri näitä tarjousasuntoja joiden hinnat huiteli 1200 euron nurkilla. Ootko Lumolla töissä kun noin hanakasti jaksat väittää vastaan asiassa?

Vierailija
117/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on kallis, kun sis. 40% alennuksen.

Itse suosin Sokos-hotelli Tapparaa.

Joo, mutta alennus ei koske sitä ja sehän on luksusluokan hotelli, johon tavan tallaajalla ei ole varaa.

Vierailija
118/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin hinta on halpa. Nykyään hotelli yöt maksaa helposti 120-150€. Yövyn usein.

Näyttäkää yksikin hotelli missä on yö aamiaisella alle 90€ ja nyt ei mtn omena hotelleja vaan kunnon hotellit.

Vierailija
119/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS4 on ollut jo jonkin aikaa ostoslistalla, mutta aattelin oottaa Black Fridayhin jos olisi kivat alet. No mitä vielä. Huvittaa kun Gigantti nosti PlayStation 4 Slim 1 TB F-chassis + 2x DualShock in hintaa jollain 10 eurolla ennen alennusta. Alennettu hinta on 269e, normisti se on 359e ja Prismasta saman pleikkarin saa ilman alennuksia 300e.

En sit sen 30 euron alennuksen takia ostanut, ostan sen sitten joku pv prismasta.

Tuleeko se halvemmaksi, jos maksat siitä enemmän?

Ei tietenkään tule, mutta kun on muutto edessä niin en viitsinyt ostaa sitä sen 30e halvemman hinnan takia, kun alennus ei nyt niin suuren suuri ole. Ostan sen sitten muuton jälkeen, on yksi tavara vähemmän muutettavana. Toki jostain se voi löytyä vielä halvemmalla ja onhan Cyber Monday kin vielä tulossa..

Niin varmaan. Muuton takia päätit heittää 31€ hukkaan.

Vierailija
120/122 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.🙄😂Olet sinä kyllä harvinaisen fiksu kun et osta alesta, mutta heti sen jälkeen kyllä...

Kivempi käydä kun ei tarvi köyhiä katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi