Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen viranomaiset kaappasivat lapsen äidiltään?

Vierailija
29.11.2019 |

3 - vuotiaan tallinan satamasta löydetyn pojan äiti sanoo viranomaisten kaapanneen lapsensa.

Kommentit (6)

Vierailija
2/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulette asian olevan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin lähihoitajat eivät osaa kasvattaa lapsiaan itse, vaan heille tulee antaa tukea tässä asiassa

Vierailija
4/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalainen ei tajua suomalaista uutta junttaa. Varmaan väittänyt vastaan tms

Vierailija
6/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tapauksia joissa puheterapiassa oleva lapsi tai diagnosoitu assberger lapsi on joutunu sosiaalitoinen kummallisen kiinnostuksen kohteeks, perhe ollu normaali jopa hyvätuloinen ja koulutettu. lapsi on ollu kaiken terapian ja asiantuntija avun piiris vanhempien taholta , lapsil kaikki hyvin arvosanat huippua koulus ym. eli kalasteltiinko johonkin rahakkaaseen toimintaan . perääntyivät kun vanhemmat luetteli lakitekstiä puhelimes. tiedän et yks isä uhkas tell all julkisuudel tiesi et sosiaalitoimes laittomuuksia niin pakeni sossut ja palautti lapsen tämäkin isä ihan normaali, lapset nyt aikuisia soittelevat vieläkin ja kyläilevät viikottain kun on kiva tämä isä ollu aina ja aina auttanu lapsiaan kaikes .

oikeesti en ennen uskonu et viranomaiset vainoo tavallisia ihmisiä mut oon nähnyt itse et voi toivottavasti joku vinkkaa australian suurlähetystöön jos on joku asiamies joka hoitaa asiaa