Miehellä on huomenna 6 työpäivä tällä viikolla
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sitten odottaa useamman päivän vapaa ensi viikolla lakisääteisesti.
Ei odota kun se on yrittäjä.
Voi ei! Mun mies työskentelee ulkomailla ja nähdään kuukauden/puolentoista kuukauden välein. Tekee siellä töitä joka päivä, ihan niinkuin täällä Suomessakin. Enkä oo vielä narissut asiasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kuusi työpäivää?
Ei kun huomenna on kuudes työpäivä.
Ei ole. Jos olisi kuudes, niin numeron 6 perässä olisi piste osoittamassa järjestyslukua. Nyt siinä lukee kuusi eikä kuudes.
Ja tuollaisen tietämistä vaadit minulta, syrjäytyneeltä, kouluja käymättömältä ihmiseltä?
Miksi tuollaiseen olotilaan olet itsesi päästänyt? Minun piti heti opiskella ammatti kun pääsin peruskoulusta. Niin se oli normaalia 60- luvulla syntyneillä. Töitä tein jo alaikäisenä ja vaadittiin ruokrahaa kotiin jotta vanhempani saivat juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos olisi kuudes, niin numeron 6 perässä olisi piste osoittamassa järjestyslukua. Nyt siinä lukee kuusi eikä kuudes.
Ja tuollaisen tietämistä vaadit minulta, syrjäytyneeltä, kouluja käymättömältä ihmiseltä?
Miksi tuollaiseen olotilaan olet itsesi päästänyt? Minun piti heti opiskella ammatti kun pääsin peruskoulusta. Niin se oli normaalia 60- luvulla syntyneillä. Töitä tein jo alaikäisenä ja vaadittiin ruokrahaa kotiin jotta vanhempani saivat juhlia.
En ole saanut tyhmyyttäni ammattia hommattua ja fyysiset sairaudet estävät fyysiset työt joten syrjäytynyt tulen olemaan koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut tyhmyyttäni ammattia hommattua ja fyysiset sairaudet estävät fyysiset työt joten syrjäytynyt tulen olemaan koko elämän.
Kuules meillä kaikilla ihmisillä on jokin vamma ja useampia, toisilla se vaan näkyy ulospäin ja toisilla ei. Vammaisetkin opiskelevat niin että mitä ne sinun sairaudet oavt jotka estävät opiskelemisen. Kaikki me syrjäytyneet koitamme jotain opiskella vaikkei se työpaikkaan johtaisi mutta oman mielenterveyden ja vireyden takia. Tänä päivänä on todella huonokuntoista sairasta sakkia työttömänä eikä saa eläkettä.
Mikä voi olla se tyhmyys ettei nuorena ole ammattia lukenut. Ja vielä nykynuoristakin löytyy ettei ole mitään ammattia. Heti jalat leväälleen ja perhettä. Valvovat yöt somessa, lapset päiväkotiin ja ja sitten maate kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules meillä kaikilla ihmisillä on jokin vamma ja useampia, toisilla se vaan näkyy ulospäin ja toisilla ei. Vammaisetkin opiskelevat niin että mitä ne sinun sairaudet oavt jotka estävät opiskelemisen. Kaikki me syrjäytyneet koitamme jotain opiskella vaikkei se työpaikkaan johtaisi mutta oman mielenterveyden ja vireyden takia. Tänä päivänä on todella huonokuntoista sairasta sakkia työttömänä eikä saa eläkettä.
Mikä voi olla se tyhmyys ettei nuorena ole ammattia lukenut. Ja vielä nykynuoristakin löytyy ettei ole mitään ammattia. Heti jalat leväälleen ja perhettä. Valvovat yöt somessa, lapset päiväkotiin ja ja sitten maate kotiin.
Olen minä koittanut opiskella vaikka kuinka mutta oppimisvaikeuksien takia edes erityisammattikoulussa en ole ammattia saanut hommattua. On kyllä tullut yritettyä vaikka kuinka monta kertaa opiskella. Nyt olen antanut itselleni luvan vaan olla kun vuosikymmenet yritin opuskella ja aina petyin kun en saanut opiskeltua loppuun asti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitten olet aika ongelma tapaus ja ongelma jätettä.
Olen minä koittanut opiskella vaikka kuinka mutta oppimisvaikeuksien takia edes erityisammattikoulussa en ole ammattia saanut hommattua. On kyllä tullut yritettyä vaikka kuinka monta kertaa opiskella. Nyt olen antanut itselleni luvan vaan olla kun vuosikymmenet yritin opuskella ja aina petyin kun en saanut opiskeltua loppuun asti. Ap
oletko pysynyt edustavana ? varo ettei käy emiliat
Olet ongelma jätettä. Mitenkä ihmeessä olet saanut sen kakaran tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
oletko pysynyt edustavana ? varo ettei käy emiliat
Mä olen aina ollut ruma ja lihava. Olin jo silloin kun mieheni tapasin.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kohtelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kohtelias.
Vammaisiakin tuodaan ammattioppilaitoksiin avustajan kanssa miin mikä sairaus on se ettei muka mihinkään pysty. Mutta jalat pystyy kuitenkin levittämään ja kakaraa pukkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Mun mies työskentelee ulkomailla ja nähdään kuukauden/puolentoista kuukauden välein. Tekee siellä töitä joka päivä, ihan niinkuin täällä Suomessakin. Enkä oo vielä narissut asiasta täällä.
Älä vaan sano että on insinöörikin vielä... :(
Meillä on kesätöissä aina kuuden päivän työputkia, joskus seitsemänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kohtelias.
Vammaisiakin tuodaan ammattioppilaitoksiin avustajan kanssa miin mikä sairaus on se ettei muka mihinkään pysty. Mutta jalat pystyy kuitenkin levittämään ja kakaraa pukkaamaan.
Olenhan minä yrittänyt opiskella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä on huomenna kuusi työpäivä"... tätäkö on nykyään äidinkielenopetuksen taso?
Mä olen käynyt peruskouluni 80-luvulla.Ap
Niin minäkin ja silti tiedän, että kuudes kirjoitetaan pisteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä on huomenna kuusi työpäivä"... tätäkö on nykyään äidinkielenopetuksen taso?
Mä olen käynyt peruskouluni 80-luvulla.Ap
Niin minäkin ja silti tiedän, että kuudes kirjoitetaan pisteen kanssa.
Hienoa, että tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kesätöissä aina kuuden päivän työputkia, joskus seitsemänkin.
Meillä on kaupan alalla yhdeksän päivän putkia. Ennen oli yhdentoista.
Sitten odottaa useamman päivän vapaa ensi viikolla lakisääteisesti.