Miehellä on huomenna 6 työpäivä tällä viikolla
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kuusi työpäivää?
Ei kun huomenna on kuudes työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mones sun aloitus tälle palstalle tänään? Eikö muut ole ottanut tuulta alleen. Ennustan ettei tämäkään.
Mones, kun ei ole muutakaan tekemistä. Olen jo tänään tiskannut, laittanut ruuan ja lämmittänyt torpan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos olisi kuudes, niin numeron 6 perässä olisi piste osoittamassa järjestyslukua. Nyt siinä lukee kuusi eikä kuudes.
"Miehellä on huomenna kuusi työpäivä"... tätäkö on nykyään äidinkielenopetuksen taso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos olisi kuudes, niin numeron 6 perässä olisi piste osoittamassa järjestyslukua. Nyt siinä lukee kuusi eikä kuudes.
Ja tuollaisen tietämistä vaadit minulta, syrjäytyneeltä, kouluja käymättömältä ihmiseltä?
Vierailija kirjoitti:
"Miehellä on huomenna kuusi työpäivä"... tätäkö on nykyään äidinkielenopetuksen taso?
Mä olen käynyt peruskouluni 80-luvulla.Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Sitten on kyllä jäänyt opit saamatta, sillä niin olen minäkin, ja osaan varmasti laittaa järjestysnumeroon pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Sitten on kyllä jäänyt opit saamatta, sillä niin olen minäkin, ja osaan varmasti laittaa järjestysnumeroon pisteen.
Mulle sillä ei ole niin väliä. Aikani kuluksi palstailen kun muutakaan tekemistä ei ole.
ihanaa,saat loisia siis ihan rauhassa ja napostella
Vierailija kirjoitti:
ihanaa,saat loisia siis ihan rauhassa ja napostella
Niin saan. Lapsikin menee peliin, joten ihan yksin saan olla.
Mistä tiedät, että se menee huomenna oikeasti töihin ?
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun mulla lukee kalenterissa sen asiakkaat ja puhelinnumerot. Jos hän ei saavu paikalle, niin kyllä asiakkaat soittaa siitä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun mulla lukee kalenterissa sen asiakkaat ja puhelinnumerot. Jos hän ei saavu paikalle, niin kyllä asiakkaat soittaa siitä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Se tulee panemaan mua.
N26
Kun ei nuo jutut uppoa minuun.
No voi sua, et ole ainoa työleski Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
No voi sua, et ole ainoa työleski Suomessa.
En tietenkään ja kyllähän se sitten helpottaa kun mies keksii muita töitä.
Mones sun aloitus tälle palstalle tänään? Eikö muut ole ottanut tuulta alleen. Ennustan ettei tämäkään.