Paljonko teillä meni Black Friday tarjouksiin?
Meillä mies taas menetti itsehillinnän ja törmäsi yli 3000€ tietotekniikkaan. 🙄
Kommentit (50)
Klo 9 perjantaina kysytään, että mitä ostit tänään :D
0 e, ei oo mitään sellasta hankintalistalla joka ois alessa.
350e retkeilytarvikkeisiin. Viime kesästä asti olen odotellut että tulisivat alennukseen, ja nyt tärppäsi :) Kauppalistalle jäi vielä lapsen sisähousut, itselleni aluspaitoja ja toiselle lapselle kengät ensi kesäksi. Ei ollut nyt alennuksessa, pitää katsoa joulun jälkeen uudestaan.
Nolla euroa on mennyt ja menee. Lapsen kaverille on pakko köydä tänään ostamassa syntymäpäivälahja, mutta sen osto ei liity mustaanperjantaihin mitenkään, ja ostan tietysti mieleisen lahjan enkä (huijaus)tarjousten perusteella. Olis käyty tavallisena päivänä jo ostamassa mutta oltiin flunssassa, nyt joudutaan tuonne kaaokseen :/
Miten tämä on paisunut näin? Senhän piti olla yhden perjantain tämä black friday. Nyt sitten on aika pitkä perjantai, kun kestää jo 2 viikkoa.
Nordnet tajoaa BF-tarjouksena USA-markkinoilla kulut 0€. En tiedä vielä tartunko.
En tiedä vielä. Hirvittää edes lähteä kaupoille. Netistä olen yrittänyt katsoa sopivia lahjoja veljenpojalle. Köyhälle opiskelijalle nämä alennukset ovat suuri apu, mutta tuo ihmismäärä ja hysteria.
Ostin itselleni joululahjaksi ja tarpeeseen uuden tabletin, kun nyt sai halvalla.
Plus laitteelle suojakuoret/näppäimistön. Jäi alle €150 toimituskuluineen.
On niin surkeat tarjoukset, että en osta vielä mitään. Takin, läppärin ja kännykän tarvis.
Piti ostaa Ps4, kesästä asti miettinyt, mutten sittenkään millään raaskisi. Hintaa ei ole tuotu alas kuin 100e, ehkä ostan sittenkin käytettynä. Siksi olen uutena ajatellut ostaa, kun vanhoista laitteista on pyydetty jopa enemmän kuin uusista, ovat ostaneet konsolinsa silloin kun ne tulivat markkinoille, eivät varmaan ole tajunneet että hinta on tullut siitä rajusti alas.
Olen aikaa sitten hankkinut kaikki joululahjat, mutta mietin jos ostan itselleni ja miehelle yhteisen lautapelin jouluksi, se ei tosin ole alennuksessa.
Luulen, ettei tule menemään yhtään rahaa.
0e. Olisin ostanut dell xps läpärin joka oli verkkokaupassa myynnissä mutta se oli ehtinyt loppua jo.
Nolla euroa. En tarvitse mitaan, niin en osta(nut) mitaan.
Postikuluineen noin 106 euroa. Säästin noin 60e joululahjassa, jonka olisin muuten ostanut normaalihintaan.
Katsoin jo alkuviikosta äitiysvaatteita, mitä oli tarkoitus ostaa nettikaupasta. Odottelin tähän perjantaihin ja kaikesta sai näköjään -20%, joten säästin sen puolesta vajaa kaksikymppiä. Iltapäivällä menen vielä Prismaan, mutta ei ole tarkoitus katsella tarjouksia (ruuat kuitenkin ihan normaalin hintaisia).
0€, ei yhtään kunnon tarjousta, vain kusetusta koko homma.
Noin 2200€ myönnän että tuli ostettua paljon heräteostoksia, mutta toisaalta näin pimeänä vuodenaikana pitää hemmotella itseään. Vielä tänään selailen muutamat nettikauppat, että jos sattuisi vielä jotain hyvää löytämään.
Huutista näille ketkä käyttivät 0€. Turha yrittää esittää jotain intellektuellia joka olisi "lampaiden " yläpuolella. Tosiasiassa käytitte 0€ koska olette köyhiä!🤣
Vouhotin turhaketta joo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa kysyä tätä aamusta?
Ensinnäkin, se on "aamusti".
Toiseksi, eilen illalla ja yöllä ne parhaat tarjoukset olivat nettikaupoissa.
Kyllä se oikea muoto on "aamusta".
Ja koko Black Friday on suurta kusetusta,laittakaapa hakusanat niin näette,miten hinnat hilataan ylöspäin ja sitten "alennetaan"
Ihan turhaa vouhistusta!
Ehkä noin joillain elektroniikka jäteillä. Kotimaiset reilut yrittäjät on asia erikseen.
Koodilla bf20 saa -20% kaikesta, jopa tarjouksistakin.
https://ihmeellinenhuone.fi/
En ajatellut ostaa mitään.